eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łaziska Górne › Dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej oraz środków czyszczących i eliminujących wszelkie osady z dowozem do zamawiającego (Ośrodek Rekreacyjno-Sportowy Żabka w Łaziskach Górnych przy ulicy Sportowej 1)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-26

Łaziska Górne: Dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej oraz środków czyszczących i eliminujących wszelkie osady z dowozem do zamawiającego (Ośrodek Rekreacyjno-Sportowy Żabka w Łaziskach Górnych przy ulicy Sportowej 1)
Numer ogłoszenia: 66518 - 2014; data zamieszczenia: 26.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łaziskach Górnych , ul. Ogrodowa 50, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 32 221 11 38, faks 32 322 93 82.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosirlaziska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej oraz środków czyszczących i eliminujących wszelkie osady z dowozem do zamawiającego (Ośrodek Rekreacyjno-Sportowy Żabka w Łaziskach Górnych przy ulicy Sportowej 1).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej oraz środków czyszczących i eliminujących wszelkie osady z dowozem do zamawiającego (Ośrodek Rekreacyjno-Sportowego Żabka w Łaziskach Górnych przy ulicy Sportowej 1). II. Dostawa obejmuje: 1. Kwasowy korektor pH w płynie do obniżania pH wody basenowej - zawiera 50% kwasu siarkowego i inhibitory korozji. Inhibitor korozji winien zabezpieczać części metalowe przed korozją. Środek winien być wysokoskoncentrowany przez co ma umożliwić oszczędne użycie. Winien zawierać dużą ilość czynników aktywnych, nie powinien generować jonów chlorkowych, nadawać się do każdego systemu filtracyjnego, nie pienić się. Musi być możliwość użycia środka razem ze środkami dezynfekcyjnymi i produktami pomocniczymi stosowanymi do basenów. Produkt w zalecanych dawkach nie może mieć negatywnego wpływu na środowisko. Powinien umożliwiać bezpośrednie dozowanie z kanistra nie rozcieńczonego płynu do pompy dozującej. 2. Środek nieorganiczny: podchloryn wapnia w pastylkach 7-mio gramowych do zastosowania w urządzeniach EASIFLO. Pastylki winne być pokryte lekką warstwą ochronną zapewniającą bezpieczeństwo przy kontakcie ze skórą. Powierzchnia powlekana winna być powlekana środkiem spowalniającym rozpuszczanie, a także hamującym wydzielanie się podrażniającego zapachu chloru. Fasolowy kształt pastylki winien zapewnić, że powierzchnia styku na poziomie dysz natryskowych jest stała przez co umożliwia stałe stężenie chloru w zbiorniku roztworu umieszczonym poniżej. Środek musi być szybko rozpuszczający się, o zawartości chloru powyżej 65%, przy użyciu nie wytwarzający pyłu, nie zawierający kwasu izocyjanurowego, nadający się do każdego systemu filtracyjnego. 3. Płynny środek do koagulacji drobinek nieczystości w wodzie basenowej - do ciągłej koagulacji, zbijający cząsteczki zanieczyszczeń w większe, które zatrzymują się na filtrze. Średnia zawartość ekwiwalentu glinowego winna być bliska 6,8 %. Środek nie może zmieniać pH wody. Powinien się charakteryzować bardzo niskim współczynnikiem pozostałości glinu w uzdatnianej wodzie. Środek musi być skuteczny przy pH wody w przedziale od 6,9 do 7,8. Nie może się pienić. Środek musi być kompatybilny ze wszystkimi urządzeniami do filtracji piaskowej. Winien być nieszkodliwy dla środowiska. Środek winien posiadać dzienne zużycie pomiędzy 0,5 a 1,0g/m3 wody obiegowej w basenach wewnętrznych i pomiędzy 1,0 a 2,0 g/m3 wody obiegowej w basenach zewnętrznych. 4. Środki chemiczne do pomiarów: a) zawartości chloru wolnego w wodzie basenowej w postaci tabletek przeznaczonych do fotometru b) zawartości chloru całkowitego w wodzie basenowej w postaci tabletek przeznaczonych do fotometru c) odczytów ph wody basenowej w postaci tabletek przeznaczonych do fotometru 5. Płyn do czyszczenia stali nierdzewnej - czyszczący i bakteriobójczy o odczynie alkaicznym przeznaczony do mycia wszystkich powierzchni takich jak kafelki, wykładziny plastikowe, drewno, szkło, stal nierdzewna. Działający jako detergent na plamy z oleju i smaru. Środek musi być bakteriobójczy w 90% i podlegać biologicznej degradacji. Pownien być pochodzenia roślinnego, zawierać duże stężenie czynników aktywnych i nie powodować korozji. Winien być przeznaczony do czyszczenia stali 316L (V4A) 6. Sproszkowany środek do chlorowania wody - służący do tzw. szokowego chlorowania wody basenowej. W formie proszku, szybko się rozpuszczający. Chlor nieorganiczny (podchloryn wapnia) szybko rozpuszczający się w postaci proszku, zawierający wysoką średnią zawartości chloru (75%), bez stabilizatora (trichloizocyjanuraty, dichloroizocyjanuraty), nadający się do każdego systemu filtracyjnego. Szybko uzdatnia zzieleniałą lub mętną wodę. III. Przewidywana wielkość dostawy w okresie trwania umowy: 1. Kwasowy korektor pH - 1080 litrów 2. Środek nieorganiczny w pastylkach 7 gr. - 3600 kg 3. Płynny środek do koagulacji - 600 litrów 4. Środki chemiczne do pomiarów a) zawartości chloru wolnego - 75 listków b) zawartości chloru całkowitego - 75 listków c) odczytów ph - 75 listków 5. Płyn do czyszczenia stali nierdzewnej - 300 litrów 6. Sproszkowany środek do chlorowania wody - 50 kg - Dostawa środków powinna być realizowana w oryginalnie zamkniętych pojemnikach. - Wszystkie środki powinny posiadać atesty higieniczne oraz karty charakterystyki. - Zamawiający zastrzega sobie, że ilość środków w okresie zamówienia może ulec zmianie tj. może ulec zmniejszeniu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.20.00 - Chemikalia do uzdatniania wody .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu żadnego wymagania do tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, wykonawca winien wykazać że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej jedną dostawę środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej, w ramach jednej umowy, o wartości brutto nie mniejszej niż 40 000 zł, w okresie ostatnich trzech lat przed upływam terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie (wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powyższy warunek mogą spełnić łącznie). Ocena spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w pkt 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu żadnego wymagania do tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu żadnego wymagania do tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu żadnego wymagania do tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca winien wykazać że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej jedną dostawę środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej, w ramach jednej umowy, o wartości brutto nie mniejszej niż 40 000 zł, w okresie ostatnich trzech lat przed upływam terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie (wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powyższy warunek mogą spełnić łącznie).;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty- przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Formularz cenowy - przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Do oferty należy załączyć dokument pełnomocnictwa do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, który jest wymagany w sytuacji, gdy z dokumentów załączonych do oferty nie wynika uprawnienie osoby do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W/w dokument może być doręczony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Dyrektora MOSIR w Łaziskach Górnych, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. Zamawiający zgodnie z art.144 ust. 1 upzp. przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wystąpienia: 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji umowy w przypadku: 1.1. Zmiany spowodowanej warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a) klęski żywiołowe, b) warunków atmosferyczne uniemożliwiające dostawę. 1.2. Zmiany będącej następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy przez Zamawiającego. 1.3. Zmiany związanej z udzieleniem w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych na podstawie art. 67 ust.1 pkt 5 upzp, mających wpływ na uzgodniony termin realizacji niniejszej umowy. 1.4. Wystąpienie innych przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia prac. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1.1. - 1.4. termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłuższy jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2. Zmiany osobowe - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, zmiana będzie wymagała również zaakceptowania przez Zamawiającego w formie pisemnej. 3. Pozostałe zmiany a) zmiana obowiązującej stawki VAT: - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę, - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający żąda zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez wykonawcę, b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Przewiduje się ponadto możliwość zmiany: a) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) danych teleadresowych (np. zmiana osób wskazanych do kontaktów miedzy stronami).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.laziska.um.gov.pl/MOSIR-001-14
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łaziskach Górnych, ul. Ogrodowa 50, 43-170 Łaziska Górne, cena 10 zł lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2014 godzina 15:30, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łaziskach Górnych, ul. Ogrodowa 50, 43-170 Łaziska Górne, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.