Ogłoszenie z dnia 2015-05-08
Kraków: Wykonanie medali na imprezy sportowe - zamówienie uzupełniające. Numer sprawy NZ.273.77.2015.AMA
Numer ogłoszenia: 66495 - 2015; data zamieszczenia: 08.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie, ul. Walerego Sławka 10, 30-633 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 616-64-40, faks 0-12 616-64-00.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie medali na imprezy sportowe - zamówienie uzupełniające. Numer sprawy NZ.273.77.2015.AMA.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie medali dla zdobywców Korony Maratonów Polskich.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.51.22.00 - Medale .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GALLO- Tomasz Kulej, Wręczyca Mała ul. Zamkowa 69, 42-130 Wręczyca Wielka, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4373,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5380,00
Oferta z najniższą ceną: 5380,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5380,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie na Wykonanie medali na imprezy sportowe - zamówienie uzupełniające udziela się zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych w trybie zamówienia z wolnej ręki. Zamówienia udziela się dotychczasowemu Wykonawcy dostaw. Zamówienie stanowi nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polega na rozszerzeniu dostawy, ponieważ zmiana Wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną. Zamawiający przeprowadził postępowanie na dostawę 21.500 szt. medali w trybie przetargu nieograniczonego. Zastosowanie konkurencyjnego trybu przy dużym wolumenie zamówienia pozwoliło uzyskać bardzo korzystny efekt jakościowy i ekonomiczny. Biorąc pod uwagę znaczący rozwój w zakresie biegów masowych, notowany rok rocznie wzrost zainteresowania uczestników imprez sportowych, celem zabezpieczenia zwiększonego zapotrzebowania oraz konkurencyjność zaproponowanej ceny w ramach zamówienia uzupełniającego przewiduje się dostawę 1.000 szt. medali dla potrzeb uhonorowania zdobywców Korony Maratonów Polskich. Udzielenie zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy gwarantuje zakup jednakowych technologicznie, estetycznie i jakościowo medali, na warunkach zdecydowanie bardziej korzystnych ekonomicznie, niż w sytuacji udzielenia zamówienia w trybie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie podstawowe udzielone zostało w trybie przetargu nieograniczonego (umowa nr 36/ZIS/2015 z dnia 17.02.2015 r.), a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Szacunkowa wartość zamówienia podstawowego wynosi: 92.682,93 zł netto, łącznie z zamówieniami uzupełniającymi (20%) 111.219,52 zł netto, w tym wartość zamówień uzupełniających - 18.536,59 zł netto. Wartość umowy podstawowej nr 36/ZIS/2015 z dnia 17.02.2015 r. wynosi: 105.310,00 zł brutto. Szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia uzupełniającego wynosi 4.373,98 zł netto, tj. 5.380,00 zł brutto, co stanowi 4,72% wartości zamówienia podstawowego oraz 5,11% wartości umowy podstawowej
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa wyrobów piekarskich dla Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych I
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Usługa sekwencjonowania transkryptomu ludzkiego (mRNA) w 156 próbkach całkowitego RNA, metodą NGS wraz z analizą danych i wsparciem bioinformatycznym, w ramach programu "IDUB" dla UJ CM w Krakowie.
- Roboty budowlane i nasadzeń zieleni, w ramach doposażenia ogródka jordanowskiego przy ul. Ćwiklińskiej, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych różnych, w tym przypraw i mrożonek dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.