eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żarki › MECHANICZNE ZAMIATANIE JEZDNI DRÓG WOJEÓDZKICH I POWIATOWYCH UTRZYMYWANYCH PRZEZ POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W MYSZKOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-18

Żarki: MECHANICZNE ZAMIATANIE JEZDNI DRÓG WOJEÓDZKICH I POWIATOWYCH UTRZYMYWANYCH PRZEZ POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W MYSZKOWIE
Numer ogłoszenia: 66466 - 2013; data zamieszczenia: 18.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie , ul. Myszkowska 59, 42-310 Żarki, woj. śląskie, tel. 034 3148304, faks 034 3148304.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.myszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MECHANICZNE ZAMIATANIE JEZDNI DRÓG WOJEÓDZKICH I POWIATOWYCH UTRZYMYWANYCH PRZEZ POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W MYSZKOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w rozumieniu art.2 pkt.10 ustawy PZP, pod nazwą: Mechaniczne zamiatanie jezdni dróg wojewódzkich i powiatowych utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie. Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania: Zadanie 1 - Ręczne i mechaniczne pozimowe zamiatanie jezdni dróg wojewódzkich i powiatowych na całkowitej długości 88.565,00 mb, z czego: 49.030,00 mb - do realizacji w ciągu dróg wojewódzkich, 39.535,00 mb - do realizacji w ciągu dróg powiatowych. Zadanie 2 - Miesięczne mechaniczne zamiatanie jezdni dróg wojewódzkich na długości 41.500,00 mb. Miesięczne zamiatanie jezdni dróg wojewódzkich należy wykonać raz w miesiącu przez 6 miesięcy począwszy od miesiąca kwiecień do miesiąca wrzesień/2013 r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia Wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełnienia przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, wg formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełnienia przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów, wg formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie narzędzi i urządzeń technicznych /potencjał techniczny/ dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętu wymienionymi poniżej lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji potencjału technicznego w zakresie tu określonym, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia: 1.Zamiatarka mechaniczna o charakterystyce technicznej jak poniżej - min. 2 szt. Zamiatarka użyta do realizacji zamówienia winna być wyposażona w zraszacze boczne oraz drapaki boczne o minimalnej szerokości roboczej 1,50 m i wydajności 1 tony/minutę, która usuwa z jezdni także zanieczyszczenia tzw. grube, tj. min. żwir, drobne kamienie i inne.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełnienia przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów, wg formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest posiadanie i przedstawienie opłaconej polisy o wartości min. 50.000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - do oferty należy dołączyć dowód opłaty polisy. Ocena spełnienia przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów, wg formuły: spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, Formularz Cenowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających i podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych oraz jeśli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub wykonawca występuje jako konsorcjum, Zobowiązanie w oryginale i pozostałe dokumenty określone w Rozdziale V pkt. 2 SIWZ w przypadku gdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia korzysta z zasobów innych podmiotów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy jest możliwa, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w niżej wymienionym zakresie:1. Ceny brutto na wykonanie zamówienia publicznego jedynie w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług; 2. Danych objętych fakturą, w szczególności NIP-u, adresu, nazwy lub nr rachunku Wykonawcy w przypadku ich zmiany; 3. Osób odpowiedzialnych za prowadzenie robót z ramienia każdej strony w przypadku wyznaczenia przez daną stronę innej osoby jako odpowiedzialną; 4. W zakresie powstania zmian w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; 5. Termin wykonania usługi uzależniony jest od warunków atmosferycznych. W przypadku zaistnienia sytuacji niezależnych od zamawiającego i wykonawcy w postaci wystąpienia intensywnych opadów deszczu bądź śniegu, termin realizacji poszczególnych etapów zamówienia ulegnie przesunięciu o ilość dni, w których zaistniały niekorzystne warunki pogodowe.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.myszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach, ul. Myszkowska 59, 42-310 Żarki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach, ul. Myszkowska 59, 42-310 Żarki - Sekretariat pok. Nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ręczne i mechaniczne pozimowe zamiatanie jezdni dróg wojewódzkich i powiatowych na całkowitej długości 88.565 mb..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pozimowe zamiatanie jezdni dróg wojewódzkich i powiatowych /jednorazowo/ należy wykonać na średniej szerokości 1,50 mb począwszy od krawężników, również na środkowej osi jezdni /jeżeli zalega/, w zatokach autobusowych i pasach postojowych oraz w obrębie wyniesionych azyli dla pieszych /25 szt./. Zamiatanie wyznaczonych miejsc należy wykonać poprzez ręczne odspojenie zalegającego po okresie zimowym piasku i błota, po czym zanieczyszczenia zebrać zamiatarką mechaniczną. Utylizacja zebranych zanieczyszczeń, sposób transportu, rozładunku i składowania odpadów należy do Wykonawcy. Koszty uzgodnień i opłat z tego tytułu poniesie Wykonawca..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Miesięczne mechaniczne zamiatanie jezdni dróg wojewódzkich na długości 41.500,00 mb..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miesięczne zamiatanie jezdni dróg wojewódzkich należy wykonać raz w miesiącu przez 6 miesięcy począwszy od miesiąca kwiecień do miesiąca wrzesień/2013 r. (włącznie), na średniej szerokości 1,00 mb począwszy od krawężników, w zatokach autobusowych i pasach postojowych oraz w obrębie wyniesionych azyli dla pieszych /19 szt./. Zamiatanie wyznaczonych miejsc należy wykonać poprzez mechaniczne zebranie zanieczyszczeń z uwzględnieniem ręcznego zamiatania w miejscach nie dostępnych lub trudnych do wykonania za pomocą zamiatarki mechanicznej. Utylizacja zebranych zanieczyszczeń, sposób transportu, rozładunku i składowania odpadów należy do Wykonawcy. Koszty uzgodnień i opłat z tego tytułu poniesie Wykonawca..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.