eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułówbiurowych, artystycznych i artykułów jednorazowych cateringowych do Ośrodka EWUNIA ul. Kasprowicza 11, 72-602 Świnoujście jednostki organizacyjnej ZWK OHP na potrzeby projektu pt; Smaki Europy w ramach Akcji 1.1 - Wymiany Młodzieży programu Młodzież w Działaniu, nr umowy 11/217/2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-18

Szczecin: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów: biurowych, artystycznych i artykułów jednorazowych cateringowych do Ośrodka EWUNIA ul. Kasprowicza 11, 72-602 Świnoujście jednostki organizacyjnej ZWK OHP na potrzeby projektu pt; Smaki Europy w ramach Akcji 1.1 - Wymiany Młodzieży programu Młodzież w Działaniu, nr umowy 11/217/2012
Numer ogłoszenia: 66458 - 2013; data zamieszczenia: 18.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 43596 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicze Hufce Pracy Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda w Szczecinie, ul. Dworcowa 19, 70-206 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8126946, faks 091 8127981 w. 36.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ochotnicze Hufce Pracy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów: biurowych, artystycznych i artykułów jednorazowych cateringowych do Ośrodka EWUNIA ul. Kasprowicza 11, 72-602 Świnoujście jednostki organizacyjnej ZWK OHP na potrzeby projektu pt; Smaki Europy w ramach Akcji 1.1 - Wymiany Młodzieży programu Młodzież w Działaniu, nr umowy 11/217/2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów: biurowych, artystycznych i artykułów jednorazowych cateringowych do Ośrodka EWUNIA ul. Kasprowicza 11, 72-602 Świnoujście jednostki organizacyjnej ZWK OHP na potrzeby projektu pt; Smaki Europy w ramach Akcji 1.1 - Wymiany Młodzieży programu Młodzież w Działaniu, nr umowy 11/217/2012. L.p. WYKAZ MATERIAŁÓW BIUROWYCH - Asortyment j.m ilość sztuk 1 Papier ksero 160g/m2, A4, 250 kartek op. - 250 kartek 1 2 Papier ksero80g/m2, A4, 500 kartek (ryza) ryza (500 kartek) 10 3 Płyta DVD (cake - plastikowe pudełko zbiorcze), zapis prędkości x16, 4,7GB opakowanie 25 szt. 4 4 Teczka lakierowana A-4 spinana gumką szt. 40 5 Deska z klipem A4, różne kolory (czerwony, zielony, niebieski) szt. 34 6 Długopis automatyczny typu ZENITH z metalowym wkładem wymiennym: długość linii pisania minimum 2500 m, metalowy klips, korpus dzielony w 1/3 wysokości /czarny, niebieski/ szt 50 7 Długopis CORVINA (lub równoważne) z wymiennym wkładem: grubość linii pisania 1 mm, długość linii pisania minimum 2000 m /niebieski/ szt. 50 8 Marker do tablic suchościeralnych Pentel (lub równowazny): okrągła końcówka /czarny, czerwony, zielony, niebieski/ szt 4 9 Marker permanentny do płyt CD i DVD z końcówką o grubości 1 mm /czarny/ szt 3 10 Marker permanentny z końcówką okrągłą o grubości linii pisania 2 mm /czarny, zielony,czerwony,niebieski/ szt 8 11 papier flipczart 65x100 cm, opakowanie 20 sztuk op. 3 12 Markery do tablicy suchościeralnej w etui z gąbką, okrągła końcówka /czarny, czerwony, zielony, niebieski/ kpl 1 13 Notes samoprzylepny 125mm x 75mm żółty /+- 3 mm/ /100 kartkowy/ szt 5 14 Notes samoprzylepny 50mm x 40mm żółty /+- 3 mm/ /100 kartkowy/ szt 5 15 Notes samoprzylepny 75mm x 75mm żółty /+- 3 mm/ /100 kartkowy/ szt 10 16 Ołówek automatyczny 0,5 z gumką, gumowy uchwyt szt 34 17 Ołówek HB wykonany z żywicy syntetycznej z gumką do zmazywania szt 10 18 Segregator A-4 SZEROKI, z dźwignią i dociskaczem: grzbiet o szerokości od 70 mm do 75 mm oklejony poliolefiną na zewnątrz, wewnątrz papierem, na grzbiecie wzmocniony otwór na palec, dwa otwory na przedniej okładce, na dolnych krawędziach metalowe okucia, z wymienną etykietą - /czarny, czerwony,ciemno zielony, granatowy, niebieski, żółty, pomarańcz, beż/ szt 5 19 Zakreślacz fluorescencyjny : transparentna obudowa, zatyczka z klipsem, , ścięta końcówka 5 mm /+-1mm/, linia pisania od 1mm do 5 mm, /róż,niebieski,zielony,pomarańcz,żółty, fiolet/ kpl. 6 szt szt 11,00 20 baterie akumulatorowe roz. AAA 800mAh op. 4 szt. 1 21 ołówek HB z gumką szt. 50 22 kredki 36 kolorów w drewnie op. 36 kolorów 3 23 nożyczki szkolne, 14 cm op. 10 szt. 50 24 temperówka szkolna z pojemnikiem szt 5 25 komplet tonerów do drukarki Konika Minolta Magicolor 2530DL - oryginały 4 kolory kpl 1 26 Toner do HP LaserJet M1212nf MFP (oryginał) szt. 1 27 Kubek styropianowy 200 ml - szt 300 28 Łyżeczka plastkowa mała 100 sztuk op 4 29 Kubek do napojów zimnych, opakowanie-100 sztuk op 3 30 Klej w sztyfcie 20 g szt 10 31 Bloki techniczne A-3 (10 KARTEK) szt 10 32 Bibuła marszczona - różne kolory szt 30 33 Pudełko tekturowe ozdobne 39x28x19 cm z pokrywką szt 3 34 Teczka tekturowa gruba z gumką wzdłuż boku 320x250x30 mm szt 40 35 Farby do twarzy -antyalergiczne,nietoksyczne, zmywalne - typu snazaro - 75 ml, kolor -biały, czerwony, ciemny granat po 2 sztuki w kolorze szt 6 36 pędzel szkolny płaski szt. 34 37 Gąbki do demakijażu szt. 68 38 koszulki foliowe 100szt. A4 op. 1 39 masa mocująca szt. 3 40 antyrama plexi 70x100 cm szt. 3 41 papier biały samoprzylepny 100 kartek szt. 1 42 folia do naprasowanek 30 sztuk w opakowaniu, do drukarki laserowej, A4 szt. 1..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.21.00 - Artykuły cateringowe jednorazowe 44.81.23.00 - Farby do celów szkolnych 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pt; Smaki Europy realizowany w ramach Akcji 1.1 - Wymiany Młodzieży programu Młodzież w Działaniu, nr umowy 11/217/2012..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro PLUS Kitta i Spółka Sp. J., ul. Królowej Korony Polskiej 25, 70-485 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4842,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2493,84

  • Oferta z najniższą ceną: 2493,84 / Oferta z najwyższą ceną: 5201,82

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.