eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Nadzór inwestorski nad robotami drogowymi w ciągu drogi krajowej nr 8remont (odnowa) drogi krajowej nr 8 w km 145+400 - 146+900 w m. Smardzów oraz remont (odnowa) drogi krajowej nr 8 w km 154+300 - 156+328 na odcinku Spalice - Cieśle

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-02

Wrocław: Nadzór inwestorski nad robotami drogowymi w ciągu drogi krajowej nr 8: remont (odnowa) drogi krajowej nr 8 w km 145+400 - 146+900 w m. Smardzów oraz remont (odnowa) drogi krajowej nr 8 w km 154+300 - 156+328 na odcinku Spalice - Cieśle
Numer ogłoszenia: 66443 - 2008; data zamieszczenia: 02.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, fax 071 334 73 63, 367 17 69.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad robotami drogowymi w ciągu drogi krajowej nr 8: remont (odnowa) drogi krajowej nr 8 w km 145+400 - 146+900 w m. Smardzów oraz remont (odnowa) drogi krajowej nr 8 w km 154+300 - 156+328 na odcinku Spalice - Cieśle.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór inwestorski nad robotami drogowymi w ciągu drogi krajowej nr 8: remont (odnowa) drogi krajowej nr 8 w km 145+400 - 146+900 w m. Smardzów oraz remont (odnowa) drogi krajowej nr 8 w km 154+300 - 156+328 na odcinku Spalice - Cieśle Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie: do zakończenia robót (czas trwania robót 6 miesięcy) + miesięczny okres na rozliczenie końcowe robót oraz nadzór w 2 letnim okresie gwarancji.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.20 - 74.26.20.20 .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 7.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki formalne udziału w postępowaniu: I. W postępowaniu nie mogą brać udział Wykonawcy wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. Wymagania określone w pkt. I mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. II. Warunki merytoryczne udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. l pkt 1-3 ustawy Pzp. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: Wykonawca musi wykazać: 1) średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe (2004-2006) - na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi - w wysokości nie mniejszej niż: 200 000,00 zł. 2) dysponowanie własnymi środkami finansowymi - dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu, lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż : 20 000,00 zł 3) posiadanie ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt. 1, 2 i 3. 4. Potencjał kadrowy - Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniżej. Wymagany skład zespołu Nadzoru Inwestorskiego: Kierownik Zespołu Nadzoru pełniący jednocześnie funkcję inspektora nadzoru robót drogowych (na pełen okres umowy) (1 osoba) - doświadczenie w realizacji podobnych usług (w latach): 5, - minimalne doświadczenie na wym. pow. stanowisku: 3. Osoba ta powinna posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w odpowiedniej specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. Kierownik Zespołu Nadzoru posiada udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu nadzorów inwestorskich robót: co najmniej 2 zadania drogowe (remont, przebudowa lub budowa) na drogach klasy min.G o wartości robót min. 5 mln każde, Inspektor Nadzoru robót drogowych, na pełny okres umowy (2 osoby) z czego jeden inspektor pełni funkcję Kierownika Zespołu Nadzoru - doświadczenie w realizacji podobnych usług (w latach): 3. Osoba ta powinna posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w odpowiedniej specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. Inspektor Nadzoru robót drogowych posiada udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu nadzorów inwestorskich: co najmniej 2 zadania drogowe polegających na remoncie, przebudowie lub budowie dróg klasy min.G o długości odcinka min 2 km każdy. Geodeta (1 osoba) - doświadczenie w realizacji podobnych usług (w latach): 3. Osoba wskazana na stanowisko Geodety powinna posiadać kwalifikacje i uprawnienia zawodowe w zakresie: 1) pomiary sytuacyjno - wysokościowe i opracowanie ich wyników, 3) geodezyjne pomiary realizacyjne i inwentaryzacyjne. Inspektorzy Nadzoru robót branżowych, na czas trwania robót z odbiorami, a w tym: Elektryka (1 osoba) - doświadczenie w realizacji podobnych usług (w latach): 3. Osoba powinna posiadać uprawnienia branżowe wymagane w zakresie realizowanych robót. Telekomunikacja (1 osoba) - doświadczenie w realizacji podobnych usług (w latach): 3. Osoba powinna posiadać uprawnienia branżowe wymagane w zakresie realizowanych robót. Przez minimalne doświadczenie w realizacji podobnych usług rozumie się ogólny staż pracy przy usługach jak proponowane. Przez minim doświadczenie na danym stanowisku rozumie się lata przepracowane na stanowisku jak proponowane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 4. 5. Potencjał techniczny - Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętu i środkami transportu, wymienionymi w poniższej: - Sprzęt geodezyjny zapewniający obsługę geodezyjną - min. liczba jedn. 1 komplet., - samochód osobowy lub terenowy - min. liczba jedn. szt. 3, - telefon komórkowy - min. liczba jedn. 3 szt.. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie mniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 5. 6. Doświadczenie - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał jako strona umowy co najmniej 2 zadania, polegające na nadzorowaniu: robót drogowych w zakresie remontu, przebudowy lub budowy dróg co najmniej klasy G o długości po minimum 2,0 km i wartości robót co najmniej po 5 000 000,00 zł każde. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie mniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 6. 7. Wykonawca będzie korzystać z usług Laboratorium Drogowego w GDDKiA Oddz. we Wrocławiu, któremu będzie zlecał po akceptacji przez Zamawiającego przeprowadzenie badań sprawdzających jakość materiałów proponowanych przez Wykonawcę do realizacji robót oraz badania i pomiary kontrolne wykonanych elementów budowli. Badania specjalistyczne wykraczające poza zakres oferowany przez ww. laboratorium zostaną wykonane w innej jednostce badawczej zaakceptowanej przez Zamawiającego. Koszt tych badan i pomiarów sprawdzających poniesie Zamawiający
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. l ustawy Pzp, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6 Oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w pkt. III.2 pkt. 1, 2 i 3. 7.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dzialalności gospodarczej. 8.Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (Potencjał kadrowy), Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji i doświadczenia wskazanych osób oraz życiorysy zawodowe. 9.Informację o posiadanym potencjale technicznym (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia. 10.Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt 2, 4 i 5 - składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. 2) w pkt. 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. 12. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 11., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 13. Dokumenty, o których mowa w pkt 11 i 12 winny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt. 2 - 5. 14. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez Wykonawcę 15. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę a) oświadczenie wymienione w pkt 1 winno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców b) dokumenty wymienione w pkt 2 - 5 albo odpowiadające im określone w pkt 11 i 12 winny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt 2 - 12. winien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród 18. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 19. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 20. Podpisany i wypełniony Formularz Cenowy powinien zostać wypełniony przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w SIWZ bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę. We wszystkich wypadkach gdzie jest mowa o pieczątkach, Zamawiający dopuszcza złożenie czytelnego zapisu o treści pieczęci zawierającego co najmniej oznaczenie nazwy firmy i siedziby. 21. Podpisany projekt umowy.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego przy ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław w pok. 203. Cena 1 egzemplarza wynosi 10,00 zł.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2008 godzina 09:30, miejsce: Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu, przy ul. Powstańców Śląskich nr 186, w pokoju nr 106.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.