eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łazy › Wykonanie usług geodezyjnych na terenie miasta i gminy Łazy



Ogłoszenie z dnia 2008-04-02

Łazy: Wykonanie usług geodezyjnych na terenie miasta i gminy Łazy
Numer ogłoszenia: 66423 - 2008; data zamieszczenia: 02.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Łazy, ul. Traugutta 15, 42-450 Łazy, woj. śląskie, tel. 032 6729326.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lazy.bip.jur.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług geodezyjnych na terenie miasta i gminy Łazy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Usługi geodezyjne będą obejmowały: -podziały na gruncie ze stabilizacją znakami granicznymi i opracowaniem projektu podziału nieruchomości - 19 prac - rozgraniczenie nieruchomości - 1 praca -wznowienie granic działek - 4 prace 2.Powyższe prace powinny być wykonane zgodnie z wymogami określonymi w obowiązujących przepisach prawnych obowiązujących w tym zakresie. a)Ustawą o Gospodarce Nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r. ( Dz. U. Nr 261 z 2004 r. poz. 2603r wraz z póź.zm) b)Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. Nr 268, poz. 2663 ) c)Ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i Kartograficzne (Dz. U. Nr 240 z 2005 r. poz. 2027 z późn . zm.) d)Ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece (Dz. U. Nr 124 z 2001 r. poz. 1361 z późn. zm.) e)Obowiązującymi instrukcjami i wytycznymi technicznymi GUGiK i innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 2. Zamawiający w zależności od celu zlecanej pracy wymagał będzie następujących dokumentów: 2.1. Dokumentacja geodezyjna do podziału musi zawierać następujące dokumenty: a)wykaz synchronizacyjny, b)tytuł własności, c)wypis z rejestru gruntów, d)kopia mapy ewidencji gruntów, e)wstępny projekt podziału, f)protokół z przyjęcia granic nieruchomości, g)wykaz zmian gruntowych, h)mapę z projektem podziału. 2.2. Rozgraniczenie granic nieruchomości musi zawierać następujące dokumenty: a)protokół z przyjęcia granic. 2.3. Wznowienie granic działek i znaków granicznych wraz ze stabilizacją musi zawierać następujące dokumenty: a)protokół z przyjęcia granic. Szczegółowy zakres, sposób i termin wykonania określonych prac będzie każdorazowo uzgadniany z Zamawiającym i potwierdzony we właściwym zleceniu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości Kod CPV wg słownika 2008: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty po¬twierdzające spełnienie warunków : 1. .Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 PZP (zał. nr 2 do oferty). 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności zamawiający żąda następującego dokumentu: 2.1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpi¬sie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działal¬ności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Dokument powyższy należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 3.1. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. nr 3 do oferty). 3.2. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia zawodowe w dziedzinie kartografii w zakresie: rozgraniczenia nieruchomości i podziałów geodezyjnych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jur.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego Urząd Miejski w Łazach ul.Traugutta 15 pokój nr 310.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego sekretariat Urzędu Miejskiego w Łazach ul.Traugutta 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.