eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeziny › Zakup z dostawą materiałów biurowych dla potrzeb Urzędu Miasta Brzeziny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-10

Brzeziny: Zakup z dostawą materiałów biurowych dla potrzeb Urzędu Miasta Brzeziny
Numer ogłoszenia: 66408 - 2010; data zamieszczenia: 10.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeziny , ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 8742224, faks 046 8742793.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeziny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup z dostawą materiałów biurowych dla potrzeb Urzędu Miasta Brzeziny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa towaru Ilość 1. Arkusz spisu z natury uniwersalny (szt.) 5; 2. Bęben światłoczuły (imaging drum) HP color Jaaset Jet 2840 (szt.) 6; 3. Bloki listowe A4 (szt.) 42; 4. Cienkopis grubość linii pisania 0,3mm czarny (szt.) 72; 5. Cienkopis grubość linii pisania 0,3mm czerwony (szt.) 35; 6. Cienkopis grubość linii pisania 0,3mm niebieski (szt.) 36; 7. Identyfikator samozaciskowy klips i agrafka 90x57mm (szt.) 100; 8. Pudełko z tektury bezkwasowej litej o pH 8,0-9,5 i gramaturze 1300 g/ o wymiarach 380x295x12 (szt.) 50; 9. Książka do korespondencji przychodzącej i wychodzącej(szt.)6; 10. Kwitariusz przychodowy K-103 A5(bloczki) 100; 11. Klipsy archiwalne (szt.) 400; 12. Koperty na płyty CD do wpinania (szt.) 20; 13. Koperty samoklejące 114x162mm C6 (szt.) 15900; 14. Koperty samoklejące 162x229mm C5 (szt.) 2500; 15. Koperty białe samoklejące DL 110x220mm (szt.) 2100; 16. Koperty samoprzylepne 249x354mm (szt.) 1510; 17. Koperty 400x280mm(szt.) 60; 18. Korektor w piórze płaskim z metalową końcówką poj. 12ml (szt.) 32; 19. Koszulki na dokumenty A4 do wpinania PCV wiotkie pakowane po 25 szt. (opakowanie) 67; 20 Koszulki na dokumenty A5 do wpinania(opakowanie) 15; 21. Marker niezmywalny czarny (szt.) 23; 22. Markery wielokolorowe do płyt CD/DVD (szt.) 6; 23. Polecenie przelewów wpłata gotówkowa (szt.) 84; 24. Papier A4 OPAL kość słoniowa płótno 175g/m2 (paczka - 500szt.) 24; 25. Papier kserograficzny A4 80g/m2 białość 161 CIE (jakość Pollux) (ryz) 760; 26. Papier ksero 0,420x175 gr. 80 AMBER (rolki) 30; 27. Papier termiczny do drukarki fiskalnej 56mm (rol.) 10; 28. Płyta 700MB CDRW pakowana pojedynczo opak. Slim (szt.) 55; 29. Płyta 800MB CDR pakowana pojedynczo opak. Slim (szt.) 155; 30. Płyta DVD 4,7GB pakowana pojedynczo opak. Slim (szt.) 75; 31. Płyta DVDRW 4,7GB pakowana pojedynczo opak. Slim (szt.) 58; 32. Pinezki (opak.) 9; 33. Raport kasowy A5 (szt.) 30; 34. Segregator wykonany z tektury na zewnątrz pokryty folią PCV. Mechanizm dźwigowy. Szerokość grzbietu 50mm A4 (opk) 89; 35. Segregator wykonany z tektury na zewnątrz pokryty folią PCV. Mechanizm dźwigowy. Szerokość grzbietu 75mm A4 (opk) 150; 36. Skoroszyt do wpięcia (szt.) 105; 37. Skoroszyt z PCV przedni okładka przezroczysta twarda, tylna kolorowa. Boczna perforacja umożliwiająca wpięcie do segregatora A4 (kolor: zielony, granat, czarny) (szt.) 775; 38. Skoroszyt oczkowy ? A4 (szt.) 150; 39. Skoroszyt papierowy zwykły biały z nadrukiem A4 (szt.) 445; 40. Spinacze biurowe okrągłe R33 małe (szt. 100) 248; 41. Spinacze biurowe okrągłe R50 duże (szt. 100) 28; 42. Spinacze krzyżowe (opak.) 10; 43. Sprężone powietrze do czyszczenia komputera (szt.) 9; 44. Środek do czyszczenia monitorów (szt.) 3; 45. Taśma do drukarki laserowej OKI3321 (szt.) 22; 46. Taśma do maszyny do pisania - czarna 16mm (szt.) 1; 47. Taśma dwustronna (szt.) 10; 48. Taśma pakowa wytrzymała na zerwanie (opak.) 13; 49. Taśma samoprzylepna zwykła 19mm (szt.) 39; 50. Teczka biała wiązana klejona bez nadruku (szt.) 600; 51. Teczka akt osobowych (szt.) 10; 52. Toner do drukarki HP laser jet 1300 oryginał (szt.) 32; 53. Tusz do drukarki atramentowej HP 840C kolorowy oryginał (szt.) 3; 54. Toner do drukarki laserowej HP Laser jet 1020 oryginał (szt.) 12; 55. Toner do drukarki laserowej HP Deskjet 3650 kolor oryginał (szt.) 15; 56. Tusz do drukarki Deskjet 3650 czarny oryginał (szt.) 15; 57. Toner do drukarki HP Laser jet 1010 oryginał (szt.) 11; 58. Toner do drukarki laserowej HP 1200 oryginał (szt.) 4; 59. Toner do drukarki laserowej HP 1320 oryginał (szt.) 5; 60. Toner do drukarki HP laser jet 1100 oryginał (szt.) 14; 61. Toner do drukarki HP laser jet P1505 oryginał (szt.) 9; 62. Taśma do drukarki igłowej OKI 390FB oryginał(szt.) 10; 63. Toner do drukarki laserowej HP 1018 oryginał (szt.) 24; 64. Toner do kopiarki Canon PC 860 oryginał (szt.) 10; 65. Toner do kopiarki IR2230 oryginał (szt.) 15; 66. Wkład wymienny do długopisów żelowych czerwony grubość linii pisania 1700 (szt.) 37; 67. Wkład zwykły niebieski z zaczepem dł. 10,8 cm (szt.) 51; 68. Wkład wymienny do długopisów żelowych czarny. Grubość linii 0,3mm długość linii 900mm (szt.) 193; 69. Kaseta z tonerem czarny do HP 2840 oryginał (szt.) 6; 70. Kaseta z tonerem kolorowy do HP 2840 oryginał (kpl.) 3; 71. Umowa zlecenie wraz z rachunkami wielokopia (opak.) 4; 72. Zakreślacz grubość linii 1-5mm zielony (szt.) 17; 73. Zakreślacz grubość linii 1-5mm żółty (szt.) 49; 74. Zakreślacz grubość linii 1-5mm różne kolory (szt.) 15; 75. Zaświadczenie o zatrudnieniu i wynagrodzeniu (bloczki) 1; 76. Zeszyt A4 w kratkę-twarda okładka (szt.) 35; 77. Zszywki 23/6 (opak.) 26; 78. Zszywki 23/13 (opak.) 9; 79. Zszywki 23/10 (opak.) 9; 80. Zszywki 23/8 (opak.) 10; 81. Zszywki 23/6/1/4 (opak.)14; 82. Zszywki 24/6 (opak.) 85; 83. Zszywki 26/6 (opak.) 11; 84. Wkład do długopisu typu ZENIT (szt.)83..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.79.00 - 30.19.79.00 22.81.60.00 - Bloki papierowe 22.85.50.00 - 22.85.50.00 22.90.00.00 - Różne druki 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.73.30 - Dziurkacze 30.19.73.21 - Usuwacz zszywek 30.19.73.20 - Zszywacze 30.19.21.60 - Korektory 30.19.92.30 - Koperty 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.21.00 - Gumki 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 0,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeziny.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16, pok.302, III piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2010 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16, pok.110, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.