eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › rewitalizacja zamku kapituły warmińskiej w Olsztynie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-30

Olsztyn: rewitalizacja zamku kapituły warmińskiej w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 66391 - 2013; data zamieszczenia: 30.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Warmii i Mazur , ul. Zamkowa 2, 10-074 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 5279596 w.44, faks 0-89 5272039.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rewitalizacja zamku kapituły warmińskiej w Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych oraz prac konserwatorskich w zamku kapituły warmińskiej w Olsztynie: a) remont dachu skrzydła południowego w zakresie: - naprawa elementów konstrukcyjnych wraz z korektą położenia przesuniętych (odkształconych) wiązarów, - wykonanie badań i prac odgrzybieniowych więźby dachowej, - wymiana pokrycia dachowego, - wymiana instalacji odgromowej, - remont kominów, - naprawa pęknięć murów i konserwacja murów ścian szczytowych od strony dachu, - wykonanie podłogi z desek, - wzmocnienie podłoża pod ścianą północną skrzydła południowego zamku poprzez iniekcję zagęszczającą grunt, - wykonanie dokumentacji powykonawczej, b) wykonanie prac konserwatorskich elewacji zachodniej (wraz ze szczytem od środka) skrzydła północnego w zakresie: - prace konserwatorskie wątków ceglanych i kamiennych oraz tynków (od zewnątrz i od strony strychu), - przeszycia (naprawy) pęknięć murów, - wymiana/konserwacja okien, - ustawienie rusztowań, - wykonanie uzupełniających badań architektonicznych i konserwatorskich wraz z dokumentacją, - wykonanie dokumentacji konserwatorskiej dokumentującej stan przed pracami, w trakcie i po pracach, określającej zastosowane technologie i materiał (dokumentacji powykonawczej), c) wykonanie prac konserwatorskich i remontowych muru północnego w zakresie: - konserwacja wątków ceglanych i kamiennych (wraz z niezbędnymi rozbiórkami i odtworzeniem fragmentów zdestruowanych oraz naprawą pęknięć), - wykonanie odwodnienia fundamentów skrzydła północnego zamku (wykopy ręczne pod nadzorem archeologicznym), - uregulowanie spadków, splantowanie i uporządkowanie terenu międzymurza, - wykonanie dokumentacji powykonawczej odwodnienia i geodezyjnej, - wykonanie uzupełniających badań architektonicznych i konserwatorskich wraz z dokumentacją, - wykonanie dokumentacji konserwatorskiej dokumentującej stan przed pracami, w trakcie i po pracach, określającej zastosowane technologie i materiał (dokumentacji powykonawczej), - zapewnienie nadzoru archeologicznego, d) wykonanie prac konserwatorskich i remontowych muru zachodniego wraz z remontem dachu baszty łupinowej i budynku bramnego w ciągu muru obronnego w zakresie: - konserwacja wątków ceglanych i kamiennych (wraz z niezbędnymi rozbiórkami i odtworzeniem fragmentów zdestruowanych oraz naprawą pęknięć), - wykonanie ręcznie wykopów i ułożenie instalacji deszczowej na międzymurzu, - wykonanie ręcznych wykopów i ułożenie drenażu wzdłuż muru obronnego na obszarze międzymurza, - zapewnienia badań i nadzoru archeologicznego, - remont dachu baszty łupinowej i budynku bramnego usytuowanych w ciągu murów, - wykonanie dokumentacji powykonawczej i geodezyjnej odwodnienia i drenażu, - wykonanie uzupełniających badań architektonicznych i konserwatorskich wraz z dokumentacją, - wykonanie dokumentacji konserwatorskiej dokumentującej stan przed pracami, w trakcie i po pracach, określającej zastosowane technologie i materiał (dokumentacji powykonawczej), e) remont schodów zewnętrznych z dziedzińca na międzymurze zachodnie w zakresie: - wykonanie robót konstrukcyjnych i okładzinowych, - wykonanie prac konserwatorskich, - wykonanie dokumentacji powykonawczej geodezyjnej, - wykonanie dokumentacji konserwatorskiej dokumentującej stan przed pracami, w trakcie i po pracach, określającej zastosowane technologie i materiał (dokumentacji powykonawczej), - zapewnienie nadzoru archeologicznego, f) wymiana i rozbudowa instalacji elektrycznej na poddaszu w skrzydle północnym w zakresie: - instalacja oświetlenia podstawowego 230 V, - instalacja oświetlenia awaryjnego, - instalacja gniazd wtyczkowych 230 V, - instalacja dodatkowej ochrony od porażeń prądem elektrycznym, - instalacja przepięciowa, - wykonanie dokumentacji powykonawczej, 2) szczegółowy opis i zakres robót budowlanych oraz prac konserwatorskich w zamku kapituły warmińskiej w Olsztynie zawarty jest w projekcie budowlanym, programach prac konserwatorskich, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, a także w przedmiarach robót - załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przy czym przedmiary robót stanowią jedynie dokumenty pomocnicze do przygotowania kosztorysu robót i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 31 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) projekty budowlane, programy prac konserwatorskich, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie; zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w projektach, programach, specyfikacjach technicznych lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia w zgodzie z uzyskanymi decyzjami pozwolenia na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w w/w dokumentach oraz będą nie gorsze pod względem: a) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), b) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne), c) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, d) w przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany projektu budowlanego lub programu prac konserwatorskich, koszty tych zmian poniesie wykonawca, przy czym realizacja przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie przewidzianym specyfikacją istotnych warunków zamówienia, 4) przedmiot zamówienia wykonywany będzie przez wykonawcę na czynnym obiekcie, w związku z czym sposób jego realizacji wymaga uzgodnienia z zamawiającym w celu zapewnienia w tym okresie odpowiednich warunków zwiedzającym oraz warunków pracy pracownikom zamawiającego, a także umożliwienia przeprowadzenia zaplanowanych wydarzeń kulturalnych.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, wykonawcy robót budowlanych, zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.54 - Roboty budowlane w zakresie zamków 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 92.52.20.00 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) zamawiający żąda wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 50.000,00 PLN, 2) wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej - poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, 3) w przypadku wyboru pieniądza jako formy wadium, środki wpłacić należy na następujący rachunek bankowy zamawiającego: 36 1540 1072 2001 5013 1081 0004, 4) wadium w pozostałych formach należy wnieść wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali: a) co najmniej jedną robotę budowlaną w zabytku wpisanym do rejestru zabytków o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 złotych brutto, oraz b) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie gotyckich lub/i barokowych konstrukcji ciesielskich w zabytku wpisanym do rejestru zabytków o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 złotych brutto, oraz c) co najmniej jedną robotę budowlaną, w skład której wchodziły prace konserwatorskie gotyckich murów ceglanych i kamiennych oraz gotyckich tynków na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 złotych brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Chodzi o dysponowanie: a) osobą posiadającą wykształcenie i doświadczenie określone w § 22 ust. 1 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. Nr 165, poz. 987), dysponującą doświadczeniem w prowadzeniu prac konserwatorskich gotyckich wątków ceglanych i kamiennych oraz gotyckich tynków w co najmniej jednym obiekcie zabytkowym, b) archeologiem posiadającym wykształcenie i doświadczenie określone w § 26 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych, dysponującym doświadczeniem w prowadzeniu badań archeologicznych w co najmniej jednym średniowiecznym obiekcie obronnym, c) osobą posiadającą wykształcenie i doświadczenie określone w § 25 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych, dysponującą doświadczeniem w prowadzeniu badań architektonicznych w co najmniej jednym średniowiecznym obiekcie obronnym, d) kierownikiem robót budowlanych - posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane tej specjalności, który odbył co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych zgodnie z § 24 ust. 1 i 2 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych, dysponującym doświadczeniem w kierowaniu robotami budowlanymi w co najmniej jednym średniowiecznym obiekcie obronnym.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz oferty - załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) kosztorys ofertowy - sporządzony metodą uproszczoną w oparciu o dokumentację projektową, programy prac konserwatorskich, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, wizję lokalną w terenie, a także wszelkie inne czynniki mające wpływ na prawidłowe wykonanie zamówienia; przedmiary robót stanowiące załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia stanowią jedynie dokumenty pomocnicze do przygotowania kosztorysu ofertowego, c) opracowanie zawierające informacje odnoszące się do kryterium wartość techniczna, obejmujące analizę zamówienia ze wskazaniem problemów i zagrożeń związanych z jego realizacją oraz sposób ich rozwiązania lub zapobieżenia im; niedołączenie opracowania nie powoduje niezgodności oferty z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia, natomiast jego dołączenie może spowodować przyznanie dodatkowej punktacji, d) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, e) formularz oferty i załączniki do oferty muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, upoważnienie powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika z dokumentów do niej załączonych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Wartość techniczna - 20
  • 3 - Termin gwarancji - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) wystąpienia robót budowlanych prac konserwatorskich zamiennych - skutkujące uprawnieniem Stron do zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, wysokości wynagrodzenia, zakresu przedmiotu umowy, 2) zmiany przepisów mających wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy - skutkujące uprawnieniem Stron do zmiany wysokości tego wynagrodzenia, 3) rezygnacji z części robót budowlanych lub prac konserwatorskich - skutkujące możliwością zmiany przez Strony zakresu przedmiotu umowy, wysokości wynagrodzenia, terminu wykonania przedmiotu umowy, 4) pojawienia się nowych, korzystnych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych możliwych do wdrożenia zamiennie w stosunku do przewidzianych umową - uprawniającego Strony do zmiany umowy w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu umowy, 5) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszącego znamiona siły wyższej - uprawniające Strony do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji, 6) zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego przedmiotu umowy przed umownym terminem ich wykonania - skutkujące możliwością skrócenia przez Strony terminu wykonania przedmiotu umowy, 7) zmiany przedstawiciela Zamawiającego lub kierownika budowy - skutkujące możliwością zmiany przez Strony postanowień umowy w tym zakresie, 8) zmiany materiałów gwarantujących realizację robót i prac konserwatorskich w zgodzie z uzyskaną decyzją pozwolenia na budowę oraz zapewniających uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w programach prac konserwatorskich lub projektach budowlanych - uprawniające Strony do zmiany zakresu przedmiotu umowy, 9) wystąpienia obiektywnych czynników uniemożliwiających realizację umowy zgodnie z pierwotnym terminem - uprawniających Strony do zmiany terminu wykonania umowy, 10) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych, uprawniającego Strony do zmiany umowy w zakresie, którego dotyczą - w powyższej sytuacji wynagrodzenie wykonawcy nie zostanie zwiększone. 2. Podstawą do dokonania zmian, o których mowa w pkt 1 jest złożenie przez jedną ze Stron wniosku i jego akceptacja przez drugą Stronę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 10-074 Olsztyn, ul. Zamkowa 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2013 godzina 10:00, miejsce: 10-074 Olsztyn, ul. Zamkowa 2, w sekretariacie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.