eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przysucha › Przebudowa drogi powiatowej Nr 3309W Gielniów - Gałki - Zielonka od km 1+900 do km 3+100 dł. 1.20 km

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-02

Przysucha: Przebudowa drogi powiatowej Nr 3309W Gielniów - Gałki - Zielonka od km 1+900 do km 3+100 dł. 1.20 km
Numer ogłoszenia: 66381 - 2008; data zamieszczenia: 02.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Przysuski, Aleja Jana Pawła II 10, 26-400 Przysucha, woj. mazowieckie, tel. 048 6752553, fax 048 6753672.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przysucha.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 3309W Gielniów - Gałki - Zielonka od km 1+900 do km 3+100 dł. 1.20 km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej Nr 3309W Gielniów-Gałki-Zielonka od km 1+900 do km 3+100 dł. 1.20 km. Kod CPV: 45111200-0 - Roboty przygotowawcze, 45233220-7 - Roboty nawierzchniowe, 45111200-0 - Roboty ziemne 45233140-2 - Roboty drogowe, 45233200-1 - Budowa zjazdów, 45233120-6 - Urządzenia bezpieczeństwa ruchu. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi: 1.Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 1.20 km, 2.Mechaniczne karczowanie krzaków i podszyć średnich od 31% do 60% powierzchni - 0.30 ha, 3.Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj, łyżki 0.25 m3 z transp. Urobku na odl. 1 km sam. samowył.. (Wykonanie poszerzenia jezdni) - 541.18m3, 4.Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane ręcznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 1544.17m2. 5.Warstwy odsączające wykonywane i zagęszczane mechanicznie o gr. 10 cm (na poszerzeniach) - 1544.17 m2, 6.Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 18 cm na poszerzeniach - 1544.17 m2, 7.Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 4820.00 m2, 8.Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 6364.17 m2, 9.Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, grubość warstwy wiążącej po zagęszczeniu 4 cm, transport mieszanki samochodami samowył. do 5-10t - 6344.17 m2, 10.Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard II, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm, transport mieszanki samoch. Samowył. do 5 t. - 6364.17 m2, 11.Plantowanie poboczy wykonywane ręcznie przy grubości ścinania 10 cm - 900.00 m2, 12.Wykonanie rowów przydrożnych koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.40 m3 w gr. kat. I-II z transp. Urobku na odl. do 3 km samochody samowył. 50.50 lewostronny + 384x2 obustronnie=818.5mx0.336=275.016 - 275.02 m3, 13.Przepusty rurowe pod zjazdami - ławy fundamentowe żwirowe - 2.25 m3 14.Przepusty rurowe pod zjazdami - rury betonowe o średnicy 40 cm - 30 m, 15.Ścianki czołowe z betonu B-20 dla przepustów z rur o średnicy 40 cm - 12 szt. 16.Pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych - 4 szt. 17.Pionowe znaki drogowe - znaki informacyjne i miejscowości o pow. ponad 0,3 m2 + 4tabliczki (T-2, T-3) - 4 szt. Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji projektowej, przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki nr 3, nr 4 do SIWZ Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferta powinna obejmować całość zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.11.12.00-0, 45.23.32.20-7, 45.11.12.00-0, 45.23.32.00-1, 45.23.31.20-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający warunki określone w art.22 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Potwierdzeniem spełnienia w/w warunków będzie złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia: a)oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik Nr 1 do formularza oferty. W przypadku składania oferty wspólnej w/w. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W/w dokument powinien być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny one być opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższego dokumentu - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wymienionego dokumentu zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Poza dokumentami potwierdzającymi spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta powinna również zawierać: a)Wypełniony formularz oferty (załącznik Nr 1 do SIWZ) b)Wypełniony kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do formularza oferty c)W przypadku, gdy Wykonawcę w przetargu reprezentuje pełnomocnik , oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu Wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis takiego pełnomocnictwa, d)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być dołączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy. Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji danego Wykonawcy. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji powinny zostać dołączone do oferty. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego wykonawca powinien złożyć oświadczenie zawarte w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający żąda, aby w formularzu oferty Wykonawca wskazał części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przysucha.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Aleja Jana Pawła II 10, 26-400 Przysucha, pokój nr 27 lub za zaliczeniem pocztowym. Cena formularza 42,80 zł netto ( 52,22 zł brutto.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2008 godzina 09:30, miejsce: 26-400 Przysucha, Aleja jana Pawła II 10, pokój nr32 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.