eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Ochrona fizyczna obiektów oraz pojazdów sprowadzanych na parking przy ul. Hangarowej 30-32 w Szczecinie, prowadzenie ewidencji pojazdówprzyjmowanie pojazdów i wydawanie pojazdów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-08

Szczecin: Ochrona fizyczna obiektów oraz pojazdów sprowadzanych na parking przy ul. Hangarowej 30-32 w Szczecinie, prowadzenie ewidencji pojazdów: przyjmowanie pojazdów i wydawanie pojazdów
Numer ogłoszenia: 6636 - 2014; data zamieszczenia: 08.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 527130 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4800444,4800434, faks 91 4393003, 4800453.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna obiektów oraz pojazdów sprowadzanych na parking przy ul. Hangarowej 30-32 w Szczecinie, prowadzenie ewidencji pojazdów: przyjmowanie pojazdów i wydawanie pojazdów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej, realizowanej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221) i prowadzenie parkingu zgodnie z art. 50a i 130a ustawy z dnia 20.06.1997r. prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2012r. poz. 1137) oraz ustaleniami wewnętrznymi. 1 Wykonawca musi posiadać koncesję na świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia. 2 Poprzez ochronę fizyczną rozumie się działanie wykonawcy za pośrednictwem odpowiednio wyposażonych i przeszkolonych pracowników ochrony, mające na celu zapobieganie przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu Zamawiającego, przeciwdziałanie powstaniu szkód wynikających z tych zdarzeń oraz niedopuszczenie do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony, a także zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom i osobom trzecim (interesantom, pracownikom ZDITM). 3 Wykonawca zobowiązany jest: 1) zapewnić stałą obsadę jednego pracownika w godz. 6:00 - 22:00 oraz dwóch pracowników w godz. 22:00 - 6:00, 2) zapewnić pracownikom ochrony jednolite umundurowanie umożliwiające ich identyfikację oraz identyfikację wykonawcy (identyfikator z nazwą lub logo firmy, zdjęciem, imieniem i nazwiskiem pracownika lub jego numerem), 3) zapewnić, aby przedmiot zamówienia wykonywany był całodobowo przez co najmniej jednego pracownika, który spełnia wymogi art. 2 pkt 6 ustawy z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia, a niezwłocznie po uzyskaniu wpisu poszczególnych pracowników Wykonawcy na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej - przekazanie dowodów wpisu zamawiającemu, 4) wyposażyć pracowników ochrony w środki przymusu bezpośredniego (pałka służbowa, kajdanki), środek łączności oraz przycisk napadowy połączony z centrum alarmowym, 5) dysponować co najmniej 1 patrolem interwencyjnym, który w przypadku wezwania jest w stanie dotrzeć w czasie nie dłuższym niż 15 min, 6) zawiadamiać zamawiającego niezwłocznie na piśmie o każdej zmianie w składzie pracowników ochrony, 7) wyposażyć stanowisko pracy w odpowiedni sprzęt komputerowy w tym skaner, faks, drukarkę oraz zapewnić stały dostęp do internetu celem przekazywania wymaganej informacji nt. odholowanych pojazdów tj. cyfrowe zdjęcia stanu pojazdu wykonane przy dostarczeniu pojazdu na parking oraz przy odbiorze przez upoważnioną osobę w przypadku zastrzeżeń do jego stanu oraz skanów zezwoleń wystawionych przez podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu, 8) zapewnić odpowiednie warunki socjalne dla pracowników ochrony realizujących zamówienie, 9) zapewnić we własnym zakresie i na własny koszt materiały eksploatacyjne do prawidłowej pracy urządzeń. W przypadku potrzeby powielenia faktury wpłaty lub innego dokumentu osoby odbierającej pojazd, pracownicy ochrony zobowiązani są powielić na własny koszt oraz uwierzytelnić celem przedstawiania zamawiającemu 4. Wykonawca zobowiązuje się dołożyć należytej staranności zawodowej przy wykonywaniu usług będących przedmiotem zamówienia, uwzględniając wymogi wynikające z przepisów powszechnie obowiązującego prawa mających zastosowanie do przedmiotu zamówienia poprzez: 1) zabezpieczenie mienia będącego w dyspozycji Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie całodobowo we wszystkie dni tygodnia przed szkodliwymi czynnikami atmosferycznymi, próbami dewastacji, uszkodzenia, kradzieży lub innymi zagrożeniami. 2) Za sytuację zagrożenia uznaje się w szczególności: a) kradzież lub zabór mienia w wyniku włamania, napadu lub rabunku, b) usiłowania zawładnięcia mieniem przez osoby nieupoważnione, c) usiłowania zniszczenia mienia, d) awarii wodnych, energetycznych, gazowych, e) klęsk żywiołowych, f) innego, powodującego zagrożenie dla mienia znajdującego się na ochranianym parkingu, g) pożar, zalanie wodą i inne zdarzenia losowe na terenie chronionego obiektu, h) zagrożenie terrorystyczne. 3) powiadomienie odpowiednich służb i straży pożarnej o zagrożeniu oraz Centrali Ruchu ZDITM, 4) prowadzenie książki przebiegu służby polegającej na codziennym wpisywaniu uwag z pełnionej ochrony, 5) prowadzenie dokumentacji związanej z przyjmowaniem i wydawaniem pojazdów zgodnie z art. 50a i 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym. 6) Prowadzenie osobnej dokumentacji związanej z pojazdami w wyniku zajęć egzekucyjnych realizowanych przez Gminę Miasto Szczecin a) przyjmowanie pojazdów, b) wydawanie pojazdów zajętych przez organ egzekucyjny na podstawie pisemnej zgody wydanej przez organ egzekucyjny, c) udostępnianie przeprowadzenia oględzin pojazdów przeznaczonych do licytacji. 7) prowadzenie dokumentacji innych obiektów przekazanych i odbieranych z parkingu na podstawie odrębnych protokołów i upoważnień, 8) w przypadku wprowadzenia przez zamawiającego programu ewidencji pojazdów - aktualizowanie jego zawartości po wcześniejszym przeszkoleniu pracowników, 9) parking musi być zamykany w sposób uniemożliwiający wjazd i wyjazd środka transportu bez zezwolenia osoby dozorującej, 10) Podejmowanie działań mających na celu zapewnienie: a) bezpieczeństwa osób korzystających poprzez bieżące usuwanie śniegu, oblodzeń, posypanie piaskiem śliskich nawierzchni (piasek zabezpiecza wykonawca), b) ochrony odholowanych pojazdów ( pojazdy rozbite, uszkodzone) przez niekorzystnymi wpływami warunków atmosferycznych przy użyciu plandek dostępnych na parkingu (plandeki zapewnia zamawiający). 5. Zakres prowadzenia ewidencji dotyczących pojazdów: 1) Przyjęcie pojazdu następuje: a) po okazaniu i przyjęciu Dyspozycji usunięcia pojazdu, wg wzoru stanowiącego załącznik nr A do OPZ, b) spisaniu protokołu przyjęcia pojazdu, wg wzoru stanowiącego załącznik nr B do OPZ oraz sporządzeniu dokumentacji fotograficznej, c) wprowadzeniu danych do ewidencji przyjętych na parking pojazdów, wg wzoru stanowiącego załącznik nr C do OPZ. 2) Wydanie pojazdu następuje po przedstawieniu wymaganych dokumentów: a) dowodu opłaty za holowanie i parkowanie pojazdu oraz sprawdzenie prawidłowości opłaty przez pracownika ochrony wydającego pojazd (opłaty naliczane zgodnie z obowiązującą uchwałą w sprawie ustalenia opłat za usuwanie i przechowywanie pojazdów usuniętych z dróg na parkingach strzeżonych oraz kosztów powstałych w wyniku wydania dyspozycji usunięcia, a następnie odstąpienia od usunięcia pojazdu.), b) zezwolenia na odbiór pojazdu wydanego przez jednostkę wydającą dyspozycję usunięcia pojazdu, c) złożeniu pokwitowania odbioru pojazdu wg wzoru stanowiącego załącznik nr D do OPZ. 3) Prowadzenie oddzielnej ewidencji pojazdów w wyniku zajęć egzekucyjnych realizowanych przez Gminę Miasto Szczecin: a) przyjęcie pojazdu, b) wydanie pojazdu na podstawie pisemnej dyspozycji wydanej przez organ egzekucyjny. 6. Wykonawca jest zobowiązany do: a) przesyłania raportu na wskazany przez zamawiającego adres e-mail, w każdym dniu do godz. 12:00 z dnia poprzedniego obejmującego ilości przyjętych i wydanych pojazdów, markę, model oraz nr rejestracyjny pojazdu, przekazywania wymaganej informacji nt. odholowanych pojazdów tj. cyfrowe zdjęcia stanu pojazdu wykonane przy dostarczeniu pojazdu na parking oraz przy odbiorze przez upoważnioną osobę w przypadku zastrzeżeń do jego stanu oraz skanów zezwoleń na odbiór pojazdu z parkingu wystawionych przez podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu, b) udostępniania ewidencji pojazdów na żądanie zamawiającego w każdym czasie realizacji umowy; c) bieżące przekazywanie na żądanie zamawiającego dodatkowych informacji dotyczących realizacji umowy. 7. Zamawiający planuje wyposażyć przedmiotowy parking w system kamer monitorujących, jako wyłączny nadzór ZDITM nad prawidłowym funkcjonowaniem parkingu. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zgłaszać zamawiającemu (Centrali Ruchu ZDiTM) wszelkich uszkodzeń oraz awarii, bez względu na przyczynę ich powstania. Koszty naprawy w zależności od udokumentowanej przyczyny ich wystąpienia ponosi gwarant tego systemu lub wykonawca..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gustaw Gemini Security Spółka z o.o., ul. Łyskowskiego 18, 71-641 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 157680,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 126122,42

  • Oferta z najniższą ceną: 126122,42 / Oferta z najwyższą ceną: 126122,42

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.