eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Wykonanie badań laboratoryjnych przy robotach drogowych i mostowych na drogach wojewódzkich województwa lubuskiego w roku 2017

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-13

Ogłoszenie nr 66360 - 2017 z dnia 2017-04-13 r.

Zielona Góra: Wykonanie badań laboratoryjnych przy robotach drogowych i mostowych na drogach wojewódzkich województwa lubuskiego w roku 2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 33622-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 39315 - 2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze, krajowy numer identyfikacyjny 609282000000, ul. Al. Niepodległości  32, 65-042   Zielona Góra, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 683 280 300, faks 683 280 332, e-mail m.szpakowska@zdw.zgora.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdw.zgora.pl, www.bip.zdw.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie badań laboratoryjnych przy robotach drogowych i mostowych na drogach wojewódzkich województwa lubuskiego w roku 2017

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZDW-ZG-WZ-3310-3/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są: Wykonanie badań laboratoryjnych przy robotach drogowych i mostowych na drogach wojewódzkich województwa lubuskiego, tj. na terenie działania Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze, Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze, Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie, Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kłodawie. Rodzaje badań: I Inspekcja telewizyjna kanalizacji deszczowej (przegląd kamerą) wraz z niezbędnym czyszczeniem kanalizacji II Badanie zagęszczenia gruntu do 6 m p.p.t. sondą dynamiczną III Wykonanie odwiertów do 3.0 m IV Badanie gruntu (z odwiertów i dokopów) V Badania konstrukcji nawierzchni VI Badania nośności nawierzchni i podbudów metodą ugięć (1 km badanego odcinka = 1 km strona prawa + 1 km strona lewa) VII Badanie zagęszczania podbudowy - VSS VIII Badanie zagęszczania podbudowy - płyta dynamiczna IX Badania zagęszczenia gruntu-zasypki, podłoża, nasypy - plyta dynamiczna X Badania zagęszczenia gruntu-zasypki, podłoża, nasypy - Proctor XI Badania materiałów na podbudowy tłuczniowe oraz stabilizowane mechanicznie XII Akceptacja receptur bitumicznych i betonowych XIII Badania masy z nawierzchni bitumicznych XIV Pomiar równości nawierzchni planografem (1 km badanego odcinka = 1 km strona prawa + 1 km strona lewa) XV Ocena właściwości przeciwpoślizgowych (na 1 km nie rzadziej niż co 50 m przy czym 1 km = 1 km str. prawa + 1 km str. lewa) XVI Opracowanie elaboratu odbiorowego wykonywanej warstwy bitumicznej XVII Badania wytrzymałościowe betonów drogowych i mostowych ( seria - 3 szt ) XVIII Badania prefabrykatów betonowych ( wytrzymałość , nasiąkliwość ) XIX Badanie materiałów przy wykonywaniu powierzchniowego utrwalenia nawierzchni (grys + emulsja) XX Badanie oznakowania poziomego - widzialność (odblaskowość) w dzień i w nocy (grys + emulsja) XXI Badanie oznakowania poziomego - szorstkość i grubość warstwy malowania XXII Zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej - grubość powłok XXIII Zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej - przyczepność powłok XXIV Zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej - twardość powłok XXV Zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej - badania połączeń spawanych XXVI Badanie betonu konstrukcyjnego - badanie istniejącego betonu metodą pull-off (seria - 3 szt.) XXVII Badanie betonu konstrukcyjnego - badanie wytrzymałości betonu na próbkach wyciętych z konstrukcji (seria - 3 szt.) XXVIII Badanie betonu konstrukcyjnego - badanie nieniszczące betonu (seria - 3 szt.) XXIX Badanie betonu konstrukcyjnego - badanie mrozoodporności (seria - 3 szt.) XXX Badanie betonu konstrukcyjnego - badanie wodoszczelności (seria - 3 szt.) XXXI Badanie betonu konstrukcyjnego - badanie nasiąkliwości (seria - 3 szt.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71900000-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT284665.51
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Laboratorium Budowlane Sp. zo.o.,  biuro@lab-bud.com,  ul. Drzonków-Cisowa 7,  65-004,  Zielona góra,  kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 182645.65
Oferta z najniższą ceną/kosztem 169082.81
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 242805.69
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.