eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wykonywanie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenie przyległym do tych budynków, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów, znajdujących się na terenie ADM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-12-15

POZYCJA 66352

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: wykonywanie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenie przyległym do tych budynków, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów, znajdujących się na terenie ADM: Służewiec, Madalińskiego, Falęcka, Konduktorska oraz DOM: Wierzbno, Wiśniowa, Polkowska Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, do kontaktów: Marzenna Niecikowska, ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, tel. 022 8535756, fax 022 8494712, e-mail: zamowienia@zgnmokotow.waw.pl, www.zgnmokotow.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 16. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenie przyległym do tych budynków, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów, znajdujących się na terenie ADM: Służewiec, Madalińskiego, Falęcka, Konduktorska oraz DOM: Wierzbno, Wiśniowa, Polkowska. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenie przyległym do tych budynków, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów, znajdujących się na terenie ADM: Służewiec, Madalińskiego, Falęcka, Konduktorska oraz DOM: Wierzbno, Wiśniowa, Polkowska. Zamówienie składa się z 7 części. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Budynki administrowane przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami m. st. Warszawy. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 54030. 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Całkowita wartość zamówienia: 1.249.920,00 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium cześć I - 1.085,00 PLN, wadium część II - 1.520,00 PLN, wadium część III - 740,00 PLN, wadium część IV - 1.740,00 PLN, wadium część V - 1.085,00 PLN, wadium część VI - 870,00 PLN, wadium część VII - 1.350,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatności będą dokonywane w ciągu 21 dni kalendarzowych. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 z dn. 29.01.2004 r. ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ww. ustawy oraz spełniający warunki dodatkowe: 1. Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej trzy usługi polegające na sprzątaniu budynków mieszkalnych wielorodzinnych lub użyteczności publicznej wraz z terenami do nich przyległymi o wartości, co najmniej 50.000,00 zł. każda. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie, że Wykonawca wykonał usługi, o których mowa wyżej. W tym celu Wykonawca musi wypełnić i podpisać wykaz usług wg wzoru stanowiącego załącznik do wzoru formularza oferty częściowej i podać wartości wykonanych usług, ich przedmiot, daty wykonania i odbiorców oraz musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru końcowego prac). 2. Wykażą, że znajdują się w takiej sytuacji ekonomicznej i finansowej, która zapewnia im wykonanie zamówienia, a obrót Wykonawcy za rok 2004 nie może być niższy niż 200.000 zł. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna załączenie przez Wykonawcę do oferty częściowej sprawozdania finansowego za 2004 rok, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za 2004 r. - lub z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż od 01.01.2004 roku. 3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykażą, że zatrudniają, na podstawie umowy o pracę personel mający kwalifikacje dla wykonania zamówienia, minimum po 3 osoby dla każdego ADM i DOM. W przypadku gdy Wykonawca składać będzie kilka ofert częściowych dla wykonania każdej części zamówienia musi mieć zatrudnione inne osoby. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę wykazu personelu który będzie wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji oraz oświadczeniem, że Wykonawca zatrudnia ww. osoby na podstawie umowy o pracę. Wykaz personelu należy złożyć odrębnie dla każdej części zamówienia na załączniku do wzoru formularza oferty częściowej. Wykonawca który zostanie wybrany do podpisania umowy musi przedłożyć do wglądu umowy o pracę osób wskazanych do wykonania zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia - odrębnie dla każdej części zamówienia dla której składa ofertę częściową - kalkulacji szczegółowej cen podanych w ofercie częściowej (w formie załącznika do oferty częściowej) uwzględniającej między innymi odpowiednio do rodzaju sprzątanej powierzchni tj: wewnątrz budynku, na zewnątrz budynku oraz utrzymania porządku na terenach zielonych, robociznę, sprzęt, środki czystości itp. Zaoferowana w ofercie cena (z VAT) za 100m2 powierzchni sprzątanej wewnątrz budynku w ciągu przepracowanego dnia, cena (z VAT) za 100m2 powierzchni sprzątanej na zewnątrz budynku w ciągu przepracowanego dnia oraz cena (z VAT) za 100m2 utrzymania porządku na terenach zielonych w ciągu przepracowywanego dnia jak również ich kalkulacja musi być sporządzona z dokładnością do setnych części złotego. W przypadku zaoferowania cen - we wzorze formularza oferty częściowej lub kalkulacji szczegółowej- w tysięcznych lub dziesięciotysięcznych złotego itp. oferta zostanie odrzucona. Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna sporządzenie kalkulacji szczegółowej cen podanych w ofercie częściowej oraz wypełnienie formularza oferty częściowej na zasadach określonych powyżej. 5. Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie przez wykonawcę zobowiązania - odrębnie dla każdej części zamówienia - na załączniku do wzoru formularza oferty częściowej. 6. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 40.000 złotych polskich (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert). Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna załączenie przez Wykonawcę do oferty częściowej aktualnej (tj. takiej, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia zgodnie z zapisem specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz podpisanie i wypełnienie formularza - zobowiązania zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym załącznik do wzoru formularza oferty częściowej - iż po upływie terminu ważności będzie odnawiać ubezpieczenie na kwotę nie niższą niż równowartość 40.000,00 złotych polskich na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz że przedłoży zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert częściowych. 7. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania całodobowego telefonicznego kontaktu z Zamawiającym w okresie zimowym w przypadku trudnych warunków atmosferycznych, tj. opadów śniegu, gołoledzi, itp. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie formularza oferty częściowej. 8. Wykonawca musi spełniać pozostałe warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Mają prawo do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie ustawy prawo Zamówień Publicznych: 1. oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik do oferty częściowej, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert częściowych, 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert częściowych w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert częściowych, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z należnościami podatkowymi, opłatami lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianej prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert częściowych), 6. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert częściowych), 7. pełnomocnictwo dla pełnomocnika przedsiębiorców składających ofertę wspólnie, 8. pełnomocnictwo, jeśli oferta będzie podpisana będzie podpisana przez pełnomocnika. 9. pozostałe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 40.000 złotych polskich (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych prze upływem terminu składania ofert), oraz złożyć zobowiązania zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik do wzoru formularza oferty częściowej - iż po upływie terminu ważności będzie odnawiać ubezpieczenie na kwotę nie niższą niż równowartość 40.000,00 złotych polskich na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz że przedłoży zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert częściowych. 2. Wykażą, że znajdują się w takiej sytuacji ekonomicznej i finansowej, która zapewnia im wykonanie zamówienia, a obrót Wykonawcy za rok 2004 nie może być niższy niż 200.000 zł. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę do oferty częściowej sprawozdania finansowego za 2004 rok, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za 2004 r. - lub z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż od 01.01.2004 r. 3. pozostałe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej trzy usługi polegające na sprzątaniu budynków mieszkalnych wielorodzinnych lub użyteczności publicznej wraz z terenami do nich przyległymi o wartości, co najmniej 50.000,00 zł. każda. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie, że Wykonawca wykonał usługi, o których mowa wyżej. W tym celu Wykonawca musi wypełnić i podpisać wykaz usług wg wzoru stanowiącego załącznik do wzoru formularza oferty częściowej i podać wartości wykonanych usług, ich przedmiot, daty wykonania i odbiorców oraz musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru końcowego prac). 2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykażą, że zatrudniają, na podstawie umowy o pracę personel mający kwalifikacje dla wykonania zamówienia, minimum po 3 osoby dla każdego ADM i DOM. W przypadku gdy Wykonawca składać będzie kilka ofert częściowych dla wykonania każdej części zamówienia musi mieć zatrudnione inne osoby. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę wykazu personelu który będzie wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji oraz oświadczeniem, że Wykonawca zatrudnia ww. osoby na podstawie umowy o pracę. Wykaz personelu należy złożyć odrębnie dla każdej części zamówienia na załączniku do wzoru formularza oferty częściowej. Wykonawca który zostanie wybrany do podpisania umowy musi przedłożyć do wglądu umowy o pracę osób wskazanych do wykonania zamówienia. 3. pozostałe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: TZ/IV/54/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 31.01.2006, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: Opłatę za specyfikację istotnych warunków zamówienia należy uiścić w kasie w siedzibie Zamawiającego. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 01.02.2006 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 01.02.2006, godzina 11:10, Sala konferencyjna w siedzibie Zamawiającego przy ul. Irysowej 19 w Warszawie.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Zamówienie ma charakter powtarzającego się okresowo. Przybliżony termin publikacji kolejnych ogłoszeń: koniec 2006 r. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 07.12.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 54030. 2) Krótki opis: wykonywanie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenie przyległym do tych budynków, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów, znajdujących się na terenie ADM Służewiec. 3) Zakres lub wartość: 162 750.00PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 54030. 2) Krótki opis: wykonywanie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenie przyległym do tych budynków, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów, znajdujących się na terenie ADM Madalińskiego. 3) Zakres lub wartość: 227 850.00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 54030. 2) Krótki opis: wykonywanie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenie przyległym do tych budynków, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów, znajdujących się na terenie ADM Falęcka. 3) Zakres lub wartość: 110 670.00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 54030. 2) Krótki opis: wykonywanie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenie przyległym do tych budynków, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów, znajdujących się na terenie ADM Konduktorska. 3) Zakres lub wartość: 260 400.00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 54030. 2) Krótki opis: wykonywanie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenie przyległym do tych budynków, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów, znajdujących się na terenie DOM Wierzbno. 3) Zakres lub wartość: 162 750.00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 54030. 2) Krótki opis: wykonywanie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenie przyległym do tych budynków, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów, znajdujących się na terenie DOM Wiśniowa. 3) Zakres lub wartość: 130200.00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 54030. 2) Krótki opis: wykonywanie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenie przyległym do tych budynków, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów, znajdujących się na terenie DOM Polkowska. 3) Zakres lub wartość: 195 300.00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.