eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › Obsługa prawna Urzędu Miasta Jastrzębie-Zdrój

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-28

Jastrzębie-Zdrój: Obsługa prawna Urzędu Miasta Jastrzębie-Zdrój
Numer ogłoszenia: 66345 - 2014; data zamieszczenia: 28.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17846 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jastrzębie Zdrój, Al. Józefa Piłsudskiego 60, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 0-32 47 85 133, faks 0-32 47 85 350.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna Urzędu Miasta Jastrzębie-Zdrój.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa prawna Urzędu Miasta Jastrzębie-Zdrój obejmująca w szczególności: 1. sporządzanie opinii prawnych i udzielnie porad prawnych w zakresie szeroko rozumianej działalności Urzędu Miasta, w tym m.in. przygotowywanie opinii prawnej nt. zasadności kierowania zawiadomienia o podejrzenie popełnienia przestępstwa oraz (jeżeli taka jest opinia) przygotowanie treści tego zawiadomienia. 2. sporządzenie projektów umów i opiniowanie umów, porozumień. 3. pomoc w opracowaniu aktów prawa miejscowego, uchwał, zarządzeń Prezydenta, i innych regulacji wewnętrznych, zarządzeń wewnętrznych, regulaminów, instrukcji itp. 4. rozpatrywanie skarg i wniosków 5. obsługa prawna z zakresu prawa zamówień publicznych, w tym uczestnictwo w pracach komisji przetargowych w charakterze członków komisji, 6. reprezentowanie zamawiającego przed organami wymiaru sprawiedliwości, organami administracji publicznej i urzędami, 7. uczestniczenie na życzenie zamawiającego w prowadzonych z udziałem zamawiającego rokowaniach i negocjacjach, których celem jest nawiązanie, zmiana lub rozwiązanie stosunku prawnego, 8. zapewnienie w ramach powyższych działań wszelkich wymaganych prawem czynności niezbędnej do skutecznej ochrony interesów zamawiającego, 9. osobiste uczestnictwo w ważnych posiedzeniach zwoływanych przez władze miasta 10. redagowanie pism o znaczeniu prawnym i urzędowym dla zamawiającego, 11. windykacja należności, 12. nadzór nad egzekucją należności cywilnoprawnych, 13. obrona interesów zamawiającego w ewentualnych postępowaniach i sporach z jego udziałem, 14. udzielanie wyjaśnień, co do obowiązujących przepisów prawa, 15. informowanie o zmianach w obowiązującym stanie prawnym, 16. obsługa prawna projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej, o ile realizowane projekty nie posiadają odrębnej obsługi prawnej, albo koordynowanie działań podejmowanych przez Zamawiającego w związku z udzielaniem zamówień publicznych w ramach realizowanych projektów unijnych we współpracy z kancelariami prawnymi obsługującymi w/w projekty, 17. pełnienie zastępstwa prawnego i procesowego przed urzędami i sądami, 18. osobista obecność co najmniej jednej osoby z uprawnieniami radcy prawnego lub adwokata na sesjach Rady Miasta, a na żądanie Przewodniczącego Komisji i Prezydenta Miasta uczestnictwo w posiedzeniach tych organów również poza godzinami funkcjonowania Urzędu. 19. Zapewnienie obsługi prawnej poza siedzibą Urzędu Miasta, jeżeli jest to niezbędne do wykonania określonej czynności. 20. Wykonywanie innych czynności niezbędnych do należytego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, 21. Wykonawca będzie wykonywał ww. czynności w terminach gwarantujących ich należyte wykonanie, z należytą starannością wymaganą przy świadczeniu tego rodzaju usług i z należytą troską o finanse publiczne oraz interes prawny Zamawiającego. 22. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia minimalnego standardu świadczonych usług, na okoliczność czego zobowiązany jest do wyznaczenia koordynatora obsługi prawnej jako odpowiedzialnego za całokształt spraw prowadzonych przez kancelarie prawną. 23. Wykonawca zapewnia świadczenie obsługi prawnej w siedzibie Zamawiającego według ustalonego z Zamawiającym harmonogramem pracy. 24. Wykonawca zapewni kontakt telefoniczny, e-mailowy lub faxem w pozostałych godzinach urzędowania Zamawiającego pod wskazanymi numerami telefonów, adresem e-mailowym. 25. Dodatkowo, w sprawach nagłych i nieprzewidzianych Zamawiający wymaga od Wykonawcy dojazdu radcy prawnego lub adwokata do siedziby Zamawiającego poza ustalonym harmonogramem dyżurów, w ciągu 30 minut od jego telefonicznego wezwania . 26. Czynności wykonywane będą w siedzibie Zamawiającego w dniach i godzinach pracy Urzędu Miasta Jastrzębie-Zdrój. Zamawiający wymaga aby w/w czynności świadczone były co najmniej przez 5 dni w tygodniu w wymiarze co najmniej 7 godzin dziennie , w tym czasie wymagana jest obecność w siedzibie Zamawiającego co najmniej 1 osoby spełniającej warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.2.2. SIWZ. Do ilości godzin objętych dyżurem w siedzibie Urzędu Miasta nie wlicza się obsługi pełnionej poza siedzibą Urzędu, w tym podczas sprawowania zastępstwa procesowego przed sądami i innymi organami. 27. Wykonawca upoważniony jest do korzystania z dwóch pomieszczeń znajdujących się w budynku Urzędu Miasta wraz z ich wyposażeniem ruchomym. 28. Wykonawca zawrze umowę najmu jednego pomieszczenia i poniesie wszelkie koszty wiążące z jego utrzymaniem, a w szczególności należności za czynsz najmu, telefon, wywóz nieczystości, centralne ogrzewanie. 29. Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności zawodowej z tytułu czynności objętych zakresem umowy zlecenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria Adwokacka Łukasz Kałusowski, ul. Wałowa 27, 44-300 Wodzisław Śląski, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 429268,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 441600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 441600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 469368,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.