eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › Utrzymanie zieleni niskiej rosnącej w pasie drogowym na drogach administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-10

Jaworzno: Utrzymanie zieleni niskiej rosnącej w pasie drogowym na drogach administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie
Numer ogłoszenia: 66338 - 2010; data zamieszczenia: 10.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie , ul. Krakowska 9, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6142300, faks 032 6142310.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.jaworzno.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie zieleni niskiej rosnącej w pasie drogowym na drogach administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie zieleni niskiej rosnącej w pasie drogowym na drogach administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie związane z utrzymaniem: a)urządzonych terenów zieleni rosnącej w pasach drogowych, b)nie urządzonych terenów zieleni rosnącej w pasach drogowych. tj: 1)Utrzymanie zieleni niskiej w pasie drogowym polega na: wybraniu z trawy kamieni, gruzu, śmieci, odpadów i innych zanieczyszczeń, wygrabieniu liści, rozgarnięciu kretowisk, usunięcie gałęzi i krzewów ograniczających skrajnie drogową oraz złamanych i uszkodzonych, koszeniu traw i chwastów, karczowaniu, usunięciu odrostów i samosiewów, odmładzaniu żywopłotów, wraz z wywozem odpadów na składowisko, utrzymanie gleby wokół krzewów, drzewek, skupin, kwietników, pojemników i itp., wymianą materiału roślinnego, zakładanie i pielęgnacją trawników, odchwaszczeniem, nawożeniem i podlewaniem, ochroną roślin przed chorobami, szkodnikami i oddziaływaniem ruchu drogowego. 2)Oczyszczanie mechaniczne lub ręczne opasek bezpieczeństwa (krawężnika) polega na: oczyszczaniu (zamiataniu) całej szerokości i długości opaski bezpieczeństwa i innych terenów ogólnodostępnych leżących wzdłuż pasa drogowego w obrębie terenu zleconych prac (tj. schodów, wodościeków, koryt ściekowych, skarp itp.) z piasku, żwiru, kamieni, namułów i osadów naniesionych w czasie opadów, gałęzi, liści, folii, papierów, opakowań po napojach i innych pozostawionych ładunków i odpadów, wraz z wywozem odpadów na składowisko, likwidację ręczną, mechaniczną lub chemiczną traw i chwastów rosnących w dylatacjach pomiędzy brukowymi (płytkami, kształtkami) chodnikowymi oraz elementami betonowymi odwodnień liniowych, a ponadto zabezpieczeniu obrzeża trawnikowego rowkiem opaskowym głębokości 10 cm zabezpieczającym opaskę bezpieczeństwa przed zamulaniem, zarastaniem roślinnością (trawą). Oczekiwanym standardem jest oczyszczenie terenu do takiego poziomu, że nie występują na nim żadne zanieczyszczenia. Na godzinę odbioru teren winien być wolny od zanieczyszczeń. W czasie odbioru usług oczyszczony teren winien być wolny od zanieczyszczeń. 3)Utrzymanie bieżące zieleni niskiej w pasie drogowym polega na: zbieraniu papierów, folii, wszelkiego rodzaju opakowań, i innych porzuconych lub zgubionych ładunków, porzuconych zużytych opon samochodowych i wywóz odpadów ulicznych, piasku, śmieci oraz liści uprzątniętych z ciągów pieszych, chodników i trawników przez właścicieli nieruchomości przyległych do ww. terenów (w obrębie terenu zleconych prac) wraz z wywozem odpadów na składowisko. Oczekiwanym standardem jest oczyszczenie terenu do takiego poziomu, że nie występują na nim żadne zanieczyszczenia. Na godzinę odbioru teren winien być wolny od zanieczyszczeń. W czasie odbioru usług oczyszczony teren winien być wolny od zanieczyszczeń..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie zieleni niskiej rosnącej w pasie drogowym na drogach administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie związane z utrzymaniem: a)urządzonych terenów zieleni rosnącej w pasach drogowych, b)nie urządzonych terenów zieleni rosnącej w pasach drogowych. tj: 1)Utrzymanie zieleni niskiej w pasie drogowym polega na: wybraniu z trawy kamieni, gruzu, śmieci, odpadów i innych zanieczyszczeń, wygrabieniu liści, rozgarnięciu kretowisk, usunięcie gałęzi i krzewów ograniczających skrajnie drogową oraz złamanych i uszkodzonych, koszeniu traw i chwastów, karczowaniu, usunięciu odrostów i samosiewów, odmładzaniu żywopłotów, wraz z wywozem odpadów na składowisko, utrzymanie gleby wokół krzewów, drzewek, skupin, kwietników, pojemników i itp., wymianą materiału roślinnego, zakładanie i pielęgnacją trawników, odchwaszczeniem, nawożeniem i podlewaniem, ochroną roślin przed chorobami, szkodnikami i oddziaływaniem ruchu drogowego. 2)Oczyszczanie mechaniczne lub ręczne opasek bezpieczeństwa (krawężnika) polega na: oczyszczaniu (zamiataniu) całej szerokości i długości opaski bezpieczeństwa i innych terenów ogólnodostępnych leżących wzdłuż pasa drogowego w obrębie terenu zleconych prac (tj. schodów, wodościeków, koryt ściekowych, skarp itp.) z piasku, żwiru, kamieni, namułów i osadów naniesionych w czasie opadów, gałęzi, liści, folii, papierów, opakowań po napojach i innych pozostawionych ładunków i odpadów, wraz z wywozem odpadów na składowisko, likwidację ręczną, mechaniczną lub chemiczną traw i chwastów rosnących w dylatacjach pomiędzy brukowymi (płytkami, kształtkami) chodnikowymi oraz elementami betonowymi odwodnień liniowych, a ponadto zabezpieczeniu obrzeża trawnikowego rowkiem opaskowym głębokości 10 cm zabezpieczającym opaskę bezpieczeństwa przed zamulaniem, zarastaniem roślinnością (trawą). Oczekiwanym standardem jest oczyszczenie terenu do takiego poziomu, że nie występują na nim żadne zanieczyszczenia. Na godzinę odbioru teren winien być wolny od zanieczyszczeń. W czasie odbioru usług oczyszczony teren winien być wolny od zanieczyszczeń. 3)Utrzymanie bieżące zieleni niskiej w pasie drogowym polega na: zbieraniu papierów, folii, wszelkiego rodzaju opakowań, i innych porzuconych lub zgubionych ładunków, porzuconych zużytych opon samochodowych i wywóz odpadów ulicznych, piasku, śmieci oraz liści uprzątniętych z ciągów pieszych, chodników i trawników przez właścicieli nieruchomości przyległych do ww. terenów (w obrębie terenu zleconych prac) wraz z wywozem odpadów na składowisko. Oczekiwanym standardem jest oczyszczenie terenu do takiego poziomu, że nie występują na nim żadne zanieczyszczenia. Na godzinę odbioru teren winien być wolny od zanieczyszczeń. W czasie odbioru usług oczyszczony teren winien być wolny od zanieczyszczeń.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą posiadać: a) zezwolenie na odbiór odpadów komunalnych zgodnie z ustawą z 13 września 1996 r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236 poz. 2008 z póź. zm.), b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą z 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z póź.zm.) Komisja Przetargowa dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonych dokumentów wymaganych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą posiadać wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na utrzymaniu zieleni niskiej w pasie drogowym o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł. brutto. Komisja Przetargowa dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą posiadać potencjał techniczny w szczególności co najmniej: - pojazd lub ciągnik z przyczepą do wywozu odpadów o ładowności powyżej 3,5 Mg -2 szt. - pojazd dostawczy o ładowności do 3,5 Mg wraz z przyczepą (do przewozu brygad) - 3 szt. - kosiarka bijakowa - 2 szt. - rębarka do gałęzi - 1 szt. - piła spalinowa - 2 szt. - nożyce spalinowe - 3 szt. - wykaszarka spalinowa (ręczna kosiarka) z głowicą do koszenia, (traw i chwastów) - 8 szt. - wykaszarka spalinowa (ręczna kosiarka) z (mechaniczną) głowicą do zwalczania i usuwania roślinności (traw i chwastów) z powierzchni utwardzonych - 1 szt. - kosiarka spalinowa do trawy z koszem (szer. koszenia od 38-86 cm) - 2 szt. - samochód osobowy (sam. dyżurny) - 1 szt. Komisja Przetargowa dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności wymaga się wskazania: a) kierownika robót, który sprawować będzie nadzór nad pielęgnacją i utrzymaniem zieleni w pasie drogowym, posiadającego ukończony kurs w zakresie gospodarki terenami zielonymi oraz kwalifikacje ukończenia szkoły średniej lub wyższej o profilu ogrodniczym lub architektury terenów zielonych (tj. technik ogrodnik, inżynier ogrodnik lub studiów podyplomowych z projektowania i utrzymania terenów zieleni) i posiadającego min. 12-to miesięczną praktykę przy realizacji zadań związanych z utrzymaniem terenów zielonych, b) 1 osoby nadzoru technicznego posiadającej kwalifikacje ukończenia szkoły średniej lub wyższej o profilu ogrodniczym lub architektury terenów zielonych (tj. technik ogrodnik, inżynier ogrodnik lub studiów podyplomowych z projektowania i utrzymania terenów zieleni) i posiadającej min. 12-to miesięczną praktykę przy realizacji zadań związanych z utrzymaniem terenów zielonych, c) 2 osób do pielęgnacji drzew i krzewów posiadających ukończony kurs pilarza drzew ozdobnych. Osoby te muszą posiadać kwalifikacje ukończenia szkoły o profilu ogrodniczym (min. zawodowej) lub posiadać min. 12-to miesięczną praktykę w zakresie pielęgnacji i prac ogrodniczych, d) 8 osób do wykaszania traw i chwastów posiadających uprawnienia do obsługi wykaszarki spalinowej. Osoby te muszą posiadać kwalifikacje min. ukończenia szkoły o profilu ogrodniczym (min. zawodowej) lub posiadać min. 12-to miesięczną praktykę w zakresie prac ogrodniczych, e) 8 osób do pielęgnacji i nasadzeń. Osoby te muszą posiadać kwalifikacje min. ukończenia szkoły o profilu ogrodniczym (min. zawodowej) lub posiadać min. 12-to miesięczną praktykę w zakresie prac ogrodniczych, f) 2 osób posiadających stosowne ważne zaświadczenie wydane zgodnie z Ustawą z 30 czerwca 1997 r Prawo ruchu drogowego (Dz. U. nr 108, poz. 908 z 2005 roku, tekst jednolity z późniejszymi zmianami) oraz Rozporządzeniem MSWiA z 18 lipca 2008 roku w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. nr 132, poz. nr 839 z 2008 roku). Komisja Przetargowa dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 400.000,00 zł. Komisja Przetargowa dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony formularz ofertowy z ceną ofertową brutto i netto (wg Załącznika nr 7 do SIWZ). 2.Kosztorys ofertowy dla całości zadania (opracowanie wyłącznie komputerowe na podstawie przedmiaru robót), w układzie zgodnym z przedmiarem robót. Kosztorys powinien zawierać ilość, cenę jednostkową oraz wartość poszczególnych pozycji kosztorysowych. UWAGA: Wykonawca wygrywający przetarg dostarczy do Zamawiającego drugi egzemplarz kosztorysu ofertowego ze wszystkimi niezbędnymi wskaźnikami na podstawie, których została obliczona jego wartość (z podaniem zestawienia materiału i sprzętu, stawki r-g, wielkości narzutów do kosztów bezpośrednich, kosztów zakupu do materiałów oraz wysokości zysku, podania wysokości współczynników w danej pozycji).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób na stanowisku kierownika usługi w przypadku niemożności wykonania przez niego obowiązków. W przypadku zmiany kierownika usługi należy zawiadomić Zamawiającego i przedłożyć stosowne dokumenty określone w SIWZ. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilości składu osobowego pracowników w przypadku niemożności wykonywania przez nich obowiązków. W przypadku zmian ilości składu osobowego pracowników należy zawiadomić Zamawiającego i przedłożyć stosowne dokumenty określone w SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany stawki podatku VAT na przedmiot zamówienia (lub poszczególne jednostki) o wartość wynikającą ze zmienionej stawki VAT pod warunkiem, że jej zmiana nie była opublikowana Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej przed złożeniem oferty przez wykonawcę. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości powierzchni kwietników bylinowch wskazaną w załączniku nr 1 do umowy pomniejszone nie więcej niż o 100,00 m2. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości powierzchni kwietników sezonowych wskazaną w załączniku nr 1 do umowy pomniejszone nie więcej niż o 300,00 m2. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości powierzchni kwietników różanych wskazaną w załączniku nr 1 do umowy pomniejszone nie więcej niż o 100,00 m2. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości powierzchni trawników wskazaną w załączniku nr 1 do umowy pomniejszone nie więcej niż o 100,00 m2. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości powierzchni skupin krzewów wskazaną w załączniku nr 1 do umowy pomniejszone nie więcej niż o 100,00 m2. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości powierzchni żywopłotów formowanych wskazaną w załączniku nr 1 do umowy pomniejszone nie więcej niż o 100,00 m2. Zmiana ilości powierzchni kwietników bylinowych, sezonowych, różanych, trawników, skupin krzewów, żywopłotów formowanych, chodników wskazanych w § 18 pkt 4 ppkt 2 do ppkt 7 umowymoże wynikać z zakończenia inwestycji, remontu lub naprawy i przekazania w utrzymanie do MZDiM w Jaworznie. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości szt. materiału roślinnego rosnącego lub przeznaczonego do nasadzeń na terenach pasa drogowego: 1)ilości roślin bylinowych pomniejszone nie więcej niż o 5 szt., 2)ilości roślin jednorocznych pomniejszone nie więcej niż o 800 szt., 3)ilości krzewów różanych pomniejszone nie więcej niż o 10 szt., 4)ilości krzewów i drzew liściastych form naturalnych pomniejszone nie więcej niż o 10 szt., 5)ilości krzewów form tradycyjnych, kolumnowych, kulistych, płożących, płaczących, pomniejszone nie więcej niż o 10 szt., 6)ilości krzewów żywopłotowych pomniejszone nie więcej niż o 100 szt., Zmiana ilości szt. materiału roślinnego przeznaczona do nasadzeń na terenach pasa drogowego wskazanych w § 18 pkt 5 ppkt 1 do ppkt 6 umowy, może wynikać z kradzieży, zakończenia inwestycji, remontu lub naprawy i przekazania w utrzymanie do tut. MZDiM w Jaworznie. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości szt. pojemników kwietnikowych (waz, donic i itp.): 1)ilości szt. pojemników kwietnikowych (waz, donic i itp.) wskazaną w załączniku nr 1 do umowy pomniejszone nie więcej niż o 10 szt. Zmiana ilości szt. pojemników kwietnikowych (waz, donic i itp.) wskazanych w § 18 pkt 6, ppkt 1 może wyniknąć ze zmiany lokalizacji, przeznaczeniem do remontu, naprawy, kradzieży, zakupu nowych i przekazania w utrzymanie do tut. MZDiM w Jaworznie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.jaworzno.pl, www.bip.jaworzno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jaworzno, ul. Krakowska 9, wejście główne, piętro I, pok. nr 10..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Jaworzno, ul. Krakowska 9, Sekretariat, wejście główne, piętro I..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.