Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-30
Popów: Dostawy drobiu i jego przetworów dla OSSW w Kulach oraz Oddziału Zamiejscowego w Sulejowie
Numer ogłoszenia: 66335 - 2013; data zamieszczenia: 30.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach , Kule 2, 42-110 Popów, woj. śląskie, tel. 034 3104030, faks 034 3103653.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy drobiu i jego przetworów dla OSSW w Kulach oraz Oddziału Zamiejscowego w Sulejowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy, na potrzeby Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach oraz Oddziału Zamiejscowego w Sulejowie, drobiu i jego przetworów. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 1 są dostawy drobiu i jego przetworów dla OSSW w Kulach: L.p. Nazwa artykułu Kod CPV Jedn. miary Ilość 1. Filet z indyka 15112100-7 kg 600 2. Filet z kurczaka 15112100-7 kg 1 000 3. Ćwiartka z kurczaka 15112100-7 kg 1000 4. Żołądki drobiowe z kurczaka 15114000-0 kg 200 Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 2 są dostawy drobiu i jego przetworów dla OSSW w Kulach Oddział Zamiejscowy w Sulejowie: L.p. Nazwa artykułu Kod CPV Jedn. miary Ilość 1 Uda całe z kurczaka świeże, klasa I 15112100-7 kg 630 2 Filet z piersi kurczaka b/k świeży, klasa I 15112100-7 kg 500 3 Porcja rosołowa 15112100-7 kg 800 4 Skrzydło indycze 15112100-7 kg 360 5 Wątroba z kurczaka świeża, klasa I 15112300-9 kg 300 6 Żołądki z indyka świeże, klasa I 15114000-0 kg 50 Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6a do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.21.00-7, 15.11.40.00-0, 15.11.23.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany formularz oferty, którego wzór stanowi ząłączik nr 1 do SIWZ. Wypełniony i podpisany formularz cenowy w zakresie przedmiotowego postępowania na zadanie od 1 do 2 załącznik nr 2 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach 42-110 Popów, Kule 2 dział kwatermistrzowski pokój nr 3 - pawilon Warta.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2013 godzina 10:30, miejsce: siedziba zamawiającego Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach 42-110 Popów, Kule 2 sekretariat - pawilon Liswarta..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy drobiu i jego przetworów dla OSSW w Kulach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 1 są dostawy drobiu i jego przetworów dla OSSW w Kulach: L.p. Nazwa artykułu Kod CPV Jedn. miary Ilość 1. Filet z indyka 15112100-7 kg 600 2. Filet z kurczaka 15112100-7 kg 1 000 3. Ćwiartka z kurczaka 15112100-7 kg 1000 4. Żołądki drobiowe z kurczaka 15114000-0 kg 200 Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.21.00-7, 15.11.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy drobiu i jego przetworów dla OSSW w Kulach Oddział Zamiejscowy w Sulejowie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 2 są dostawy drobiu i jego przetworów dla OSSW w Kulach Oddział Zamiejscowy w Sulejowie: L.p. Nazwa artykułu Kod CPV Jedn. miary Ilość 1 Uda całe z kurczaka świeże, klasa I 15112100-7 kg 630 2 Filet z piersi kurczaka b/k świeży, klasa I 15112100-7 kg 500 3 Porcja rosołowa 15112100-7 kg 800 4 Skrzydło indycze 15112100-7 kg 360 5 Wątroba z kurczaka świeża, klasa I 15112300-9 kg 300 6 Żołądki z indyka świeże, klasa I 15114000-0 kg 50 Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6a do SIWZ ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.21.00-7, 15.11.23.00-9, 15.11.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 12 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
- dostawa "Produktów spożywczych" dla Domu Pomocy Społecznej w Zbyszycach; Zbyszyce 12; 33-318 Gródek nad Dunajcem
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 16 Integracyjnego w Chorzowie, ul. Brzozowa 9 - I/2024
- Sukcesywne dostawy mięsa i wyrobów mięsnych dla Zakładu Karnego w Starem Bornem oraz Oddziału Zewnętrznego w Opatówku
- "Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych (mięsa, wędlin wieprzowych, wołowych, drobiowych oraz tłuszczów zwierzęcych) dla Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu"
więcej: Świeży drób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.