Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-25
Nowy Sącz: Dostawa przedmiotów umundurowania dla funkcjonariuszy Orkiestry Reprezentacyjnej Straży Granicznej
Numer ogłoszenia: 66333 - 2011; data zamieszczenia: 25.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Karpacki Oddział Straży Granicznej im. I Pułku Strzelców Podhalańskich w Nowym Sączu , ul. I Pułku Strzelców Podhalańskich 5, 33-306 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 415 35 15, 018 415 32 10, faks 018 415 37 62.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.karpacki.strazgraniczna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przedmiotów umundurowania dla funkcjonariuszy Orkiestry Reprezentacyjnej Straży Granicznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedmiotów umundurowania dla Orkiestry Reprezentacyjnej SG tj.: Kapelusz podhalański oficera 60 szt., Mundur służbowy ze spodniami narciarskimi i emblematem SG 55 kpl., Spodnie wyjściowe bryczesy 3 szt., Rękawice letnie koloru białego 10 par, Pas główny skórzany koloru białego 55 szt., Koszula koloru białego z długimi rękawami 55 szt., Koszula koloru białego z krótkimi rękawami i naramiennikami 55 szt., Koszula koloru khaki z krótkimi rękawami i naramiennikami 55 szt. Półbuty galowe koloru czarnego 55 par Skarpety letnie koloru czarnego 110 par Sznur galowy oficera 55 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.10.00-2, 35.81.13.00-5, 18.42.40.00-7, 18.33.20.00-5, 18.81.50.00-5, 18.31.70.00-4, 18.42.00.00-9, 18.42.50.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.04.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełniania przez wykonawcę warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający ustanawia, że ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełniania przez wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Za spełnienie warunku udziału w postępowaniu, określonego w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy, zamawiający uzna wykonanie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, przez wykonawcę minimum 3 dostawy odpowiadających swoim rodzajem dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 8.000,00 zł brutto w przypadku części I. W części II minimum 3 dostawy odpowiadających swoim rodzajem dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełniania przez wykonawcę warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający ustanawia, że ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełniania przez wykonawcę warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający ustanawia, że ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie spełniania przez wykonawcę warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający ustanawia, że ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnych aneksów podpisanych przez obie strony pod rygorem nieważności, przy czym okoliczności będących podstawą zmian nie dało się przewidzieć w chwili podpisania umowy lub gdy te zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karpacki.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Karpacki Oddzia Straży Granicznej w Nowym Sączu przy ul. I Pułku Strzelców Podhalańskich 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2011 godzina 12:30, miejsce: W siedzibie Zamawiającego (na biurze przepustek) lub na adres: Karpacki Oddział Straży Granicznej, ul. I Pułku Strzelców Podhalańskich 5, 33-306 Nowy Sącz 8, skrytka pocztowa nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: kapelusz podhalański oficera.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kapeluszy podhalańskich oficera dla Orkiestry Reprezentacyjnej SG w ilości 60 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: mundur służbowy ze spodniami narciarskimi i emblematem SG i spodnie wyjściowe bryczesy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedmiotów umundurowania tj. mundurów służbowych ze spodniami narciarskimi i emblematem SG w ilości 55 kpl. i spodni wyjściowych bryczesów w ilości 3 szt. dla Orkiestry Reprezentacyjnej SG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 i 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.13.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: rękawice letnie koloru białego (skórzane).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedmiotów umundurowania tj.: rękawic letnich koloru białego (skórzanych), pasów głównych skórzanych koloru białego dla Orkiestry Reprezentacyjnej SG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.40.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: koszule.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedmiotów umundurowania tj.: koszul koloru białego z długimi rękawami 55 szt., koszul koloru białego z krótkimi rękawami i naramiennikami 55 szt., koszul koloru khaki z krótkimi rękawami i naramiennikami 55 szt. dla Orkiestry Reprezentacyjnej SG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 10, 11, 12 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.20.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: półbuty galowe koloru czarnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedmiotów umundurowania tj.: półbutów galowych koloru czarnego w ilości 55 par dla Orkiestry Reprezentacyjnej SG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 13 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.50.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: skarpety letnie koloru czarnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedmiotów umundurowania tj.: skarpetów letnich koloru czarnego w ilości 110 par dla Orkiestry Reprezentacyjnej SG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 14 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.31.70.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: sznur galowy oficera.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedmiotów umundurowania tj.: sznura galowego oficera w ilości 55 szt. dla Orkiestry Reprezentacyjnej SG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 15 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: pas główny skórzany koloru białego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedmiotów umundurowania tj. pasów głównych skórzanych i ilości 55 szt. koloru białego dla Orkiestry Reprezentacyjnej SG..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.50.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.52.2024 Wykonanie robót budowlanych (...) Budowa miejsc postojowych wraz z utwardzeniem terenu na działce nr 188 obręb 115 na osiedlu Poręba Mała (...)"W trosce o miasto i jego mieszkańców".
- Remont instalacji elektrycznej i teleinformatycznej oraz pomieszczeń biurowych w Prokuraturze Okręgowej w Nowym Sączu
- Zamówienie na usługę założenia bazy danych obiektów topograficznych (BDOT 500) dla jednostki ewidencyjnej Grybów.
- BZP.271.51.2024 Opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej oraz dokumentacji projektowej pn.: "Budowa ciągów rowerowo - pieszych (...) na os. Helena do zjazdu na wysokości ul. Jordana"
- BZP.271.49.2024 Wykonanie robót budowlanych niezbędnych do (...) zadania inwestycyjnego pod nazwą: " Sport, integracja, zabawa na osiedlu Kaduk" - wykonanie ogrodzenia - realizacja w ramach BO.
- DOSTAWA NOWEGO SAMOCHODU TYPU FURGON DLA POTRZEB MUZEUM ZIEMI SĄDECKIEJ
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA RĘKAWIC OCHRONNYCH DO SP ZOZ WSPR W BIAŁYMSTOKU
- Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu do sprzątania dla Szpitala Powiatowego Sp. z o. o. w Golubiu-Dobrzyniu
- Dostawa umundurowania dla Wojskowych Straży Pożarnych - postępowanie nr 45/D
- Sukcesywna dostawa odzieży, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu w okresie od pierwszego zamówienia przez okres 12 miesięcy.
- Dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni, środków czystości i artykułów higienicznych
- Dostawa elementów umundurowania dla funkcjonariuszy Straży Miejskiej w Łodzi
więcej: Skarpety »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.