eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › "Montaż instalacji OZE w obiektach publicznych Gminy Knurów", z podziałem na następujące częściCzęść 1"Montaż instalacji OZE w obiektach publicznych Gminy Knurów" - instalacja PV obiekt przy ul. Górniczej, instalacja PV obiekt przy ul. Szpitalnej; Część 2"Montaż instalacji OZE w obiektach publicznych Gminy Knurów" - montaż pomp ciepła przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Knurowie ul. F. Michalskiego 27.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-13

Ogłoszenie nr 66311 - 2017 z dnia 2017-04-13 r.

Knurów: "Montaż instalacji OZE w obiektach publicznych Gminy Knurów", z podziałem na następujące części: Część 1: "Montaż instalacji OZE w obiektach publicznych Gminy Knurów" - instalacja PV obiekt przy ul. Górniczej, instalacja PV obiekt przy ul. Szpitalnej; Część 2: "Montaż instalacji OZE w obiektach publicznych Gminy Knurów" - montaż pomp ciepła przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Knurowie ul. F. Michalskiego 27.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Montaż instalacji OZE w obiektach publicznych Gminy Knurów" współfinansowany jest ze środków pochodzących z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego), dla osi priorytetowej: IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, dla działania: 4.1. Odnawialne źródła energii, dla poddziałania: 4.1.1. Odnawialne źródła energii - ZIT Subregionu Centralnego.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 3355-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 9243-2017, 16517-2017, 20445-2017, 21872-2017, 27476-2017, 31013-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Knurów, krajowy numer identyfikacyjny 27625758700000, ul. ul. dr. Floriana Ogana  5, 44190   Knurów, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 323 392 308, faks 32 2351521, 3392292, e-mail zp@knurow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.knurow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Montaż instalacji OZE w obiektach publicznych Gminy Knurów", z podziałem na następujące części: Część 1: "Montaż instalacji OZE w obiektach publicznych Gminy Knurów" - instalacja PV obiekt przy ul. Górniczej, instalacja PV obiekt przy ul. Szpitalnej; Część 2: "Montaż instalacji OZE w obiektach publicznych Gminy Knurów" - montaż pomp ciepła przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Knurowie ul. F. Michalskiego 27.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 1 pn. "Montaż instalacji OZE w obiektach publicznych Gminy Knurów - instalacja PV obiekt przy ul. Górniczej, instalacja PV obiekt przy ul. Szpitalnej - zadanie realizowane będzie przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Knurowie, ul. Górnicza 2, 44-193 Knurów, zwany Realizatorem. 1) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zamówienia w trybie zaprojektuj i wybuduj, tj.: a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych obejmujących wzmocnienie konstrukcji dachu oraz dostawę i montaż ogniw fotowoltaicznych na obiekcie sportowym MOSiR Knurów, ul. Górnicza 2 (działka nr 789/76); b) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych obejmujących wzmocnienie konstrukcji dachu oraz dostawę i montaż ogniw fotowoltaicznych na obiekcie sportowym MOSiR Knurów, ul. Szpitalna 23 (działka nr 1696/11, 1696/20, 1696/32). 2) Celem wykonania instalacji w obiekcie sportowym MOSiR Knurów przy ul. Górniczej 2 jest pozyskiwanie energii elektrycznej o mocy 200kWp z energii słonecznej z zastosowaniem fabrycznie nowych ogniw fotowoltaicznych typu monokrystalicznego. Zamawiający na podstawie zapisów PFU nie dopuszcza do zwiększenia obciążenia dachu części administracyjno-biurowej, krytej pływalni oraz hali sportowej bez wzmocnienia konstrukcji. Montaż ogniw fotowoltaicznych możliwy będzie po dokonaniu wzmocnienia elementów dla których przekroczona została nośność. Dla paneli fotowoltaicznych wymagane jest wykonanie odpowiedniej konstrukcji, celem ich właściwego montażu. 3) Celem wykonania instalacji w obiekcie sportowym MOSiR Knurów przy ul. Szpitalnej 23 jest pozyskiwanie energii elektrycznej o mocy nie mniejszej niż 30kWp i nie większej niż 40kWp z energii słonecznej z zastosowaniem fabrycznie nowych ogniw fotowoltaicznych typu monokrystalicznego. Dla paneli fotowoltaicznych wymagane jest wykonanie odpowiedniej konstrukcji, celem ich właściwego montażu. Należy wykonać wzmocnienie konstrukcji dachu w związku z dodatkowym obciążeniem dachu instalacją fotowoltaiczną. Istniejącą konstrukcję oraz jej wzmocnienie należy zabezpieczyć antykorozyjnie. Konieczne jest również wykonanie pokrycia dachu nową membraną PCV o gr. 1,5 mm (powierzchnia dachu - ok. 1270 m2). 4) W skład wyżej wymienionych instalacji ogniw fotowoltaicznych wchodzą: panele fotowoltaiczne, inwertery, konstrukcje wsporcze, układ antypompujący (wymaga się aby zastosowany układ antypompujący posiadał płynną regulację nadążną pomiędzy aktualną ilością produkowanej energii przez instalację PV, a ilością aktualnie zużywanej energii w obiekcie. Celem regulacji jest maksymalne wykorzystanie wyprodukowanej energii przez instalację PV), okablowanie strony DC, okablowanie strony AC, instalacje słaboprądowe, rozdzielnica AC przy inwerterach, system sterowania i wizualizacji, platforma on-line, punkt dostępu Wifi. Minimalne wymagania zostały przedstawione w programie funkcjonalno użytkowym. Ponadto w związku z montażem ogniw fotowoltaicznych na obiekcie przy ul. Górniczej 2 oraz obiekcie przy ul. Szpitalnej 23, zachodzi konieczność adaptacji istniejących instalacji, pomieszczeń w budynku w tym: a) przebudowa, rozbudowa istniejących tras kablowych, ochrony przeciwporażeniowej, ochrony przeciwprzepięciowej, instalacji uziomowej, instalacji odgromowej, instalacji wyrównania potencjałów, układu kompensacji mocy biernej, istniejących rozdzielnic niskiego napięcia, układu pomiarowego, instalacji silno i słaboprądowej. Dodatkowo w istniejącej stacji transformatorowej należy dokonać adaptacji rozdzielnicy SN oraz wykonać należy odpowiednie połącznie kablowe pomiędzy układem zabezpieczenia w stacji a miejscem instalacji wyłącznika generatorowego. Szczegółowe wymagania zostały przedstawione w programie funkcjonalno użytkowym. 5) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zaprojektowanie (zadanie 1) i wykonanie robót budowlanych (zadanie 2) zgodnie z niniejszym opisem przedmiotu zamówienia oraz dołączonym do niego Programem Funkcjonalno Użytkowym, w tym w szczególności: a) sporządzenie harmonogramu rzeczowo - finansowo - terminowego i uzgodnienie go z Realizatorem części 1 zamówienia - MOSiR Knurów; b) sporządzenie koncepcji projektowej - termin zakończenia nie później niż 8 tygodni licząc od dnia podpisania umowy; c) sporządzenie projektu budowlanego; d) sporządzenie projektu wykonawczego; e) sporządzenie dokumentacji powykonawczej; f) sporządzenie przedmiaru robót oraz kosztorysu ofertowego; g) sporządzenie Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; h) uzyskanie wszystkich wymaganych prawem pozwoleń, zezwoleń, decyzji, opinii, odbiorów od wszystkich instytucji, urzędów, firm będących w jakikolwiek sposób powiązanych z realizacją inwestycji, i) prowadzenie wszelkich spraw formalno - prawnych na etapie projektowania wynikających z obowiązujących przepisów i uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych związanych z planowaną inwestycją; j) prowadzenie wszelkich spraw formalno - prawnych podczas wykonywania robót budowlanych wynikających z obowiązujących przepisów i wzoru umowy (zał. nr 1A); k) wykonanie specyfikacji technicznych, świadectwa energetycznego, analizy wytrzymałości konstrukcji dachu; l) przygotowanie terenu budowy zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, Programem Funkcjonalno Użytkowym, obowiązującymi przepisami, normami, wiedzą techniczną oraz pisemnymi uzgodnieniami z Realizatorem części 1 zamówienia - MOSIR Knurów; m) adaptacja istniejących pomieszczeń; n) wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, Programem Funkcjonalno Użytkowym, obowiązującymi przepisami, normami, wiedzą techniczną oraz pisemnymi uzgodnieniami z Realizatorem części 1 zamówienia - MOSIR Knurów; o) przeprowadzenie odbiorów robót budowalnych zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, Programem Funkcjonalno Użytkowym, obowiązującymi przepisami, normami, wiedzą techniczną oraz pisemnymi uzgodnieniami z Realizatorem części 1 zamówienia - MOSIR Knurów; p) przeprowadzenie nastaw wszystkich zastosowanych, zaadaptowanych urządzeń, technologii; q) przeprowadzenie odpowiednich pomiarów, testów oraz sporządzenie na ich podstawie protokołów; r) sporządzenie instrukcji obsługi, instrukcji użytkowania oraz serwisowania wszystkich zastosowanych, zaadaptowanych urządzeń, technologii; s) przeprowadzenie szkoleń dla osób wskazanych przez Realizatora części 1 zamówienia - MOSIR Knurów. Szkolenie powinno dotyczyć właściwej obsługi, eksploatacji urządzeń, technologii; t) zapewnienie obsługi gwarancyjnej zgodnie z wytycznymi producentów urządzeń, opracowaną dokumentacja projektową, Programem Funkcjonalno- Użytkowym; u) wypełnianie otworów oraz naprawy części uszkodzonych wypraw (elementów wykończeniowych) podczas wykonywanych robót budowlanych; v) przeprowadzanie okresowych przeglądów i konserwacji instalacji odnawialnych źródeł energii i ich poszczególnych elementów zgodnie z zaleceniami producentów; w) usunięcie wszelkich wad (w tym dokonanie regulacji i innych czynności niezbędnych do należytego funkcjonowania instalacji odnawialnych źródeł energii) wykrytych w ramach przeprowadzonych przeglądów okresowych lub gwarancyjnych. 6) Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego podczas wykonywania robót na podstawie dokumentacji projektowej będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Szczegółowe obowiązki oraz zakres nadzoru autorskiego określa wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ. 7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: a) zał. nr 1A do SIWZ - wzór umowy; b) zał. nr 4A do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia, tj. Programy Funkcjonalno - Użytkowe: b.1) Montaż ogniw fotowoltaicznych na obiektach sportowych MOSiR Knurów ul. Górnicza 2 wraz z załącznikami; b.2) Montaż ogniw fotowoltaicznych na obiektach sportowych MOSiR Knurów ul. Szpitalna 23 wraz z załącznikami; c) wykaz parametrów. W przypadku wystąpienia rozbieżności między treścią ww. Programów Funkcjonalno - Użytkowych, a treścią SIWZ, wiążące są zapisy SIWZ. 2. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 2 pn. "Montaż instalacji OZE w obiektach publicznych Gminy Knurów" - montaż pomp ciepła przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Knurowie ul. F. Michalskiego 27 - zadanie realizowane będzie przez Miejskie Centrum Edukacji w Knurowie, al. Lipowa 12, 44-196 Knurów, zwane Realizatorem. 1) Przedmiot zamówienia obejmuje: a) montaż pomp ciepła oraz podłączenie ich do układu istniejącej kotłowni olejowej dla układu przygotowania c.w.u.: wymiana starego podgrzewacza c.w.u. na nowy, montaż istniejących rurociągów do nowego podgrzewacza pojemnościowego; b) montaż przeponowych naczyń wzbiorczych dla pomp ciepła oraz dla zbiornika buforowego; c) montaż pompy ładującej zasobnik c.w.u., pomp obiegowych dla obiegów pomp ciepła, stacji ładującej zasobnik c.w.u.; d) montaż rurociągów stalowych; e) montaż armatury przewodowej; f) montaż instalacji elektrycznej; g) roboty ogólnobudowlane. 2) Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określają: a) zał. nr 1B do SIWZ - wzór umowy; b) zał. nr 4B do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia, tj. b.1) dokumentacja projektowa; b.2) przedmiar robót; b.3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie w poszczególnych częściach na zasadach i warunkach w nich opisanych. 4. Zamawiający dopuszcza przy wykonywaniu robót budowlanych na zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. 5. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe urządzeń i materiałów zastosowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w dokumentacji projektowej. Podanie typów urządzeń oraz nazw producentów należy traktować jako przykładowe. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (robociznę i materiały): 1) dla części 1 - na wykonane prace budowlano - montażowe (roboty budowlane) - 7 lat; - gwarancja producenta na inwertery - na okres zadeklarowany w ofercie, nie krótszy niż 10 lat; - gwarancja producenta na panele fotowoltaiczne - na okres zadeklarowany w ofercie, nie krótszy niż 10 lat. Ponadto Wykonawca winien zapewnić gwarancję producenta paneli przez okres 25 lat na spadek mocy paneli do minimalnie 80% wartości początkowej. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę. 2) dla części 2 - na okres zadeklarowany w ofercie, nie krótszy niż 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę. Dodatkowe kody CPV: 45314300-3

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 71327000-6, 71323100-9, 71320000-7, 71313430-8, 45223000-6, 45453000-7, 45311100-1, 45317300-5, 45312310-3, 45315300-1, 45300000-0, 09331200-0, 09332000-5, 45261215-4, 71314100-3, 31122000-7, 45316200-7, 32410000-0, 45317000-2, 45314320-0, 45261910-6, 45330000-9, 45332200-5, 45231300-8, 45262310-7, 45262311-4, 45331110-0, 45310000-3, 45311000-0, 45315600-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: "Montaż instalacji OZE w obiektach publicznych Gminy Knurów" - instalacja PV obiekt przy ul. Górniczej, instalacja PV obiekt przy ul. Szpitalnej.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT2090807.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
HYMON ENERGY Sp. z o. o.,  ,  ul. Dojazd 16A,  33-100,  Tarnów,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2157874.74
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2157874.74
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3136500.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: "Montaż instalacji OZE w obiektach publicznych Gminy Knurów" - montaż pomp ciepła przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Knurowie ul. F. Michalskiego 27.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT465653.76
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
K&K Kapica Karpiak Technika Grzewcza i Sanitarna,  ,  ul. Szkolna 46,  44-200,  Rybnik,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 403440.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 403440.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 454293.72
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.