eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruciane Nida › Wyposażenie galerii i pracowni sztuk plastycznych Domu Kultury w Rucianem-Nidzie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-05

Ruciane Nida: Wyposażenie galerii i pracowni sztuk plastycznych Domu Kultury w Rucianem-Nidzie
Numer ogłoszenia: 66290 - 2011; data zamieszczenia: 05.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Kultury , ul. Gwarna 2A, 12-220 Ruciane Nida, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 423 10 33, faks 87 423 10 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.domkultury.ruciane-nida.org

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie galerii i pracowni sztuk plastycznych Domu Kultury w Rucianem-Nidzie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest Wyposażenie galerii i pracowni sztuk plastycznych Domu Kultury w Rucianem-Nidzie. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: Urządzenia i sprzęt objęte przedmiotem zamówienia muszą spełniać poniższe minimalne wymagania Zamawiającego min. parametry i funkcje techniczne Sztalugi studyjne Sztaluga studyjna wykonana z drewna dębowego, wykończonego pokostem olejem lnianym. Wysokość sztalugi ok. 180-280x52x55 cm. Wysokość podobrazia max 140 cm. Półka podwójna o szerokość min. 50 cm. 6 szt. 30195912-8 Sztalugi trójnóg Sztaluga studyjna trójnóg wykonana z drewna bambusowego, wykończonego lakierem. Wymiary sztalugi ok. 175x240x65 cm. Wysokość podobrazia do 120 cm. Wysokość, na jaką można podnieść półkę min. 100 cm nad ziemię. Wysokość sztalugi przy maksymalnym rozłożeniu ok. 240 cm. Sztaluga studyjna ma posiadać możliwość zmiany kąta pracy. 15 szt. 30195912-8 Regał Regał typu krata schodkowy wykonany z płyty wiórowej laminowanej grubości 18 mm. Krawędzie oklejone okleiną PCV. Wymiary: szerokość min. 176 cm, głębokość min. 30 cm, wysokość min. 176 cm, kolor olcha. 4 szt. 39141100-3 Krzesło Krzesło konferencyjne na nogach z siedziskiem i oparciem ze sklejki liściastej lakierowanej. Konstrukcja krzesła stelaż w kolorze czarnym z rury okrągłej malowana proszkowo, końcówki rur zabezpieczone stopkami plastikowymi. 20 szt. 39112000-0 Stół Stół konferencyjny składany o wymiarach min. 143x68 cm. Blat stołu o wymiarach min. 143x68 cm w kolorze szarym. Wysokość stołu min. 73,5 cm, stelaż metalowy w kolorze metalik. Solidne metalowe nogi składające się do wewnątrz. 5 szt. 39120000-9 Lampy oświetlające ekspozycję Lampa oświetlająca ekspozycję mocowana do sufitu na stelażu powinna zawierać regulowany podwójny system oświetlenia. Wykonana z metalu, kolor biały. Opis żarówki: trzonek 2xGu10, moc 75 W, napięcie 230 V. Wymiary listwy: wys. 12-15 cm, szer. 30-35 cm, głęb. 7-10 cm. 6 szt. 31500000-1 Zestaw komputerowy Procesor: procesor w architekturze 4 rdzeniowej, częstotliwość taktowania procesora - 2.66 GHZ, min. 8 MB Cache, L2, wykonany w technologii 45 nm, wersja BOX,Płyta główna: dwukanałowa obsługa pamięci, ilość gniazd pamięci: 4 szt., Serial ATA II; zintegrowana karta sieciowa, zintegrowana karta dźwiękowa,Pamięć operacyjna: DDR3 2X 2GB, 1600 MHz, CL 8;Karta graficzna: PCIEx16, 1024 MB, taktowanie rdzenia: 725 MHz, taktowanie pamięci: 3600 MHz;Dysk twardy HDD: 1000 GB, 7200 obr.min., interfejs: Serial ATA, 32 MB cache;Napęd DVD: DVD+-RW; zapis DVD+-R: 20 x; zapis CD-R: 48 x; zapis CD-RW: 32 x; interfejs: Serial ATA, kolor obudowy czarny;Czytnik kart: 3.5, złącze zewnętrzne USB 2.0, kolor obudowy czarny.Obudowa: ATX; ilość kieszeni 5.25 - 4 szt., ilość kieszeni 3.5 zewn. -1 szt., ilość kieszeni 3.5 wewn.- 5 szt., złącza na przednim panelu: audio, 2x USB; zainstalowane komponenty: 1 wentylator 120 mm; kolor: czarno-srebrny;Zasilacz: 650 W;Monitor LCD: matryca o przekątnej ekranu 23 cale, rozdzielczość maksymalna 1920 x 1080 pikseli; technologia wykonania PVA; rodzaj podświetlania CCFL; kontrast 3000:1; jasność ekranu 300 cd/m2; liczba wyświetlanych kolorów 16,7 mln; analogowe złącze D-Sub; cyfrowe złącze DVI; obrotowy ekran; kolor obudowy czarny.Klawiatura: płaska, multimedialna, komunikacja z klawiaturą bezprzewodowa, klawisze multimedialne, interfejs USB, kolor czarny.Mysz: bezprzewodowa optyczna, 2 przyciski, 1 rolka przewijania, kolor czarny.Drukarka atramentowa: technologia druku: atramentowa; podajnik papieru: 100 arkuszy; rozdzielczość w czerni: 4800x1200 dpi, rozdzielczość w kolorze: 1200x4800 dpi.Zestaw głośników: 2 głośniki satelitarne o mocy min 2.5 W, 1 głośnik niskotonowy (subwoofer) o mocy min. 5 W, regulacja głośności, wersja BOX, kolor czarny. Gwarancja na cały zestaw komputerowy 24 miesiące 1 kpl. 30213000-5 33195100-4 30232130-4 30216110-0 Projektor Rozdzielczość 1280 x 720, kontrast 4000:1, jasność 2600 lumen, proporcje obrazu: 4:3, 16:9, wbudowany głośnik. Menu wyświetlane na ekranie (OSD), menu w języku polskim, funkcje obrazu: zoom, zamrożenie, szybkie chłodzenie, szybkie wyszukiwanie obrazu, funkcje techniczne: technologia DLP; żywotność lampy min. 2500 h. Złącza: wejście s-video, HDMI , D-Sub, RS-232C, USB. 1 szt. 38652100-1 Oprogramowanie komputerowe do grafiki CorelDRAW GS X5 PL Win Box lub równoważny - 1 licencja na stanowisko. Program w postaci pakietu graficznego m.in. oferujący narzędzia potrzebne do profesjonalnego projektowania, tworzenia ilustracji i grafik internetowych, animacji, układów stron oraz edycji obrazów cyfrowych Dostarczony program komputerowy ma zawierać instrukcję obsługi, instrukcji instalacji, opisu funkcji i możliwości programu z przykładami w języku polskim. 1 szt. 48900000-7 Oprogramowanie komputerowe do obróbki fotografii Adobe Photoshop CS5 BOX PL lub równoważny - 1 licencja na stanowisko. Oprogramowanie m.in. do obróbki grafiki cyfrowej i zdjęć, zaznaczania na obrazach, retuszowania, obrazów i realistycznego malowania. Dostarczony program komputerowy ma zawierać instrukcję obsługi, instrukcji instalacji, opisu funkcji i możliwości programu z przykładami w języku polskim. 1 szt. 48900000-7 Piec do wypalania gliny Pojemność - min. 60 l., max. temperatura wypału - min. 1200 °C, średnica komory - min. 410 mm, głębokość komory wypału - min. 460 mm, moc - min. 3,6 kW, napięcie zasilania - 230 V. Elementy grzewcze umieszczone w rowkach, grzanie dookoła, termoelement typu S, stykowy wyłącznik bezpieczeństwa pokrywy, wyłożenie wnętrza pieca cegłami ogniotrwałymi, obudowa z nierdzewnych blach strukturalnych, pokrywa z regulowanym elementem szybko zamykającym, możliwość zamykania na kłódkę, otwór gazów odlotowych z boku pieca z króćcem przyłączeniowym do przewodu sztywnego, o średnicy 80 mm, rolki ułatwiające transport pieca, blokowane, znak bezpieczeństwa GS, znak CE. 1 szt. 42300000-9 Koło garncarskie Koło garncarskie o średnicy talerza min. 300 mm, moc silnika - min. 400 W, zakres obrotów 0 - 250 obrotów / min. Wymiary długość ok. 582 mm, szerokość ok. 525 mm, wysokość ok. 515 mm. 1 szt. 43800000-1 Prasa do grafiki Prasa do grafiki do linorytów, grafiko i miedziorytów. Napęd ręczny, wymiary płyty (odbitki) min. 25x50cm, średnica wałka min. 8,5cm. 1 szt. 42962000-7 Kawalet Kawalet (stół rzeźbiarski) wysoki. Kawalet wysoki ma być wyposażony w śrubę umożliwiającą precyzyjne ustawienie właściwej wysokości. Blat okrągły. Wysoki od ok. 100 do ok. 140 cm 6 szt. 39151200-7 Kubiki do rzeźb Podstawy pod rzeźby (kubiki) - pełne. Wymiary kubików: wysokość - 70 cm, szerokość - 35 cm, długość - 70 cm. Wykonane z płyty drewnianej sosnowej. Całość malowana farbami akrylowymi. Kolor czarny. 10 szt. 39150000-8 3.3 Wszystkie urządzenia i sprzęt objęte przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe. 3.4 Zestaw komputerowy musi być gotowy do pracy i wyposażony we wszystkie materiały i elementy niezbędne do prawidłowej pracy i korzystania ze wszystkich funkcji. 3.5 W trakcie realizacji dostawy urządzeń i sprzętu objętych przedmiotem zamówienia należy również dostarczyć Zamawiającemu: a) instrukcję obsługi dostarczonego sprzętu w języku polskim, b) kartę gwarancyjną dostarczonego sprzętu. 3.6 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych obejmujących urządzenia i sprzęt o parametrach i funkcjach technicznych nie gorszych niż określone w odniesieniu do poszczególnych w/w urządzeń. Podane powyżej parametry i funkcje techniczne należy traktować jako wymagania minimalne. W formularzu cenowym należy podać typ/model proponowanego urządzenia i sprzętu, a w przypadku, gdy Wykonawca proponuje urządzenie i sprzęt o parametrach lub funkcjach technicznych lepszych niż wymagane, należy podać typ/model proponowanego urządzenia i sprzętu oraz istotne parametry i funkcje techniczne, które podwyższają jakość oferowanego urządzenia i sprzętu (nie dotyczy mebli). Na wszystkie dostarczone pozycje należy podać stronę internetową typu/modelu oferowanego urządzenia i sprzętu za szczegółowym opisem technicznym strony danego urządzenia i sprzętu, pozycji, najlepiej stronę producenta. 3.7 Zamawiający ustala, że Wykonawca poda cenę za zamówienie przewidzianą do realizacji. Oferta Wykonawcy musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia, w tym również koszty związane z dostarczeniem oferowanych urządzeń i sprzętu do Domu Kultury w Rucianem-Nidzie. 3.8 Wykonawca zapewni stałą wysokość cen za realizację przedmiotu zamówienia w okresie objętym umową, zgodnie ze złożoną ofertą. 3.9 Gwarantowany czas usunięcia awarii na liczony od momentu zgłoszenia telefonicznie, nie może być dłuższy niż 30 dni. 3.10 Informacja o podwykonawcach - Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 3.11 Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.59.12 - Sztalugi do tablic do pisania 39.14.11.00 - Regały 39.11.20.00 - Krzesła 39.12.00.00 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 30.21.30.00 - Komputery osobiste 33.19.51.00 - Monitory 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 38.65.21.00 - Projektory 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 42.30.00.00 - Piece przemysłowe lub laboratoryjne, piece do spopielania i paleniska 43.80.00.00 - Urządzenia warsztatowe 42.96.20.00 - Urządzenia drukujące i graficzne 39.15.12.00 - Stoły robocze 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP na załączonym druku - zał. nr 2 do SIWZ,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP na załączonym druku - zał. nr 2 do SIWZ,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP na załączonym druku - zał. nr 2 do SIWZ,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP na załączonym druku - zał. nr 2 do SIWZ,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP na załączonym druku - zał. nr 2 do SIWZ,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty przetargowej

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

20.2 Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: a) wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, b) zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia anomalii pogodowych lub innych nieprzewidywalnych przyczyn o charakterze obiektywnym, mających znaczny wpływ na termin wykonania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.domkultury.ruciane-nida.org
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Kultury w Rucianem-Nidzie ul. Gwarna 2a, 12-220 Ruciane-Nida.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Domu Kultury w Rucianem-Nidzie, ul. Gwarna 2a, 12-220 Ruciane-Nida.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja projektu finansowana będzie ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.