Łask: Zakup artykułów i sprzętu biurowego
Numer ogłoszenia: 66258 - 2015; data zamieszczenia: 25.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1158 , ul. 9 Maja 95, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 261 554 591, faks 261 554 709.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.32blot.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup artykułów i sprzętu biurowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie do Zamawiającego artykułów biurowych. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta zapewniających zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno - eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. 4. Wszystkie dostarczone wyroby biurowe muszą być fabrycznie nowe, nie mogą być po regeneracji, renowacji. 5. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięczną gwarancję. 6. Wymagania Zamawiającego związane z dostawą materiałów biurowych: 6.1. Wykonawca będzie zapewniał dostawę przedmiotu zamówienia sukcesywnie, własnym transportem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na własny koszt bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami; 6.2. Dostawy odbywać się będą w terminach uzgodnionych z Zamawiającym każdorazowo w obecności przedstawiciela Wykonawcy na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego. Zamówienie może być złożone telefonicznie potwierdzone faksem lub emailem; 6.3. Wykonawca w terminie 8 godzin potwierdzi przyjęcie zamówienia do realizacji; 6.4. Milczenie Wykonawcy będzie traktowane jako przyjęcie zamówienia; 6.5. Wykonawca będzie dostarczał zamówione artykuły na adres wskazany przez Zamawiającego w terminie od 2 do 7 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia; 6.6. Wykonawca dostarczy towar własnym środkiem transportu i na własny koszt do magazynu Zamawiającego znajdującego się na terenie Jednostki Wojskowej 1158 w Łasku przy ul. 9-go Maja 95 lub na terenie Jednostki Wojskowej 1551 w Sieradzu przy ul. Wojska Polskiego 78, w godzinach pracy zamawiającego (od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 14.00), gdzie odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór materiałów będących przedmiotem umowy. 7. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru. Odpowiedzialność za dostarczony i odebrany towar, określa moment odbioru.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 22.60.00.00 - Tusz 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 24.91.00.00 - Kleje 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.23.74.30 - Markery 37.82.21.00 - Kredki 39.29.24.00 - Przybory do pisania 39.54.11.30 - Sznurek .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2 100,00 PLN. 2. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Jednostki Wojskowej 1158 nr 72 1010 1371 0024 1113 9120 0000 z adnotacją: Wadium na zakup artykułów i sprzętu biurowego, nr sprawy 21/PN/2015. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 08.04.2015 r. do godz. 11:00. 3. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 4. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością Wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum jedną dostawę w zakresie dostarczania artykułów biurowych, na kwotę min. 50 000,00 zł.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Formularz cenowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Potwierdzenie wpłaty wadium. 4. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - termin dostawy - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.32blot.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 1158, ul. 9-go Maja 95, 98-100 Łask.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2015 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy przesłać na adres: Jednostka Wojskowa Nr 1158, ul. 9-go Maja 95, 98-100 Łask lub składać osobiście w kancelarii jawnej w budynku sztabu jednostki pokój nr 127.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Dostawa Energii Elektrycznej dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Łasku Sp. z o.o.
- Modernizacja Sali sportowej w Zespole Szkół Mundurowo-Technicznych w Ostrowie.
- "Przystosowanie pomieszczeń budynku przy ul. 9-Maja w Łasku do funkcji biurowej i archiwum" w ramach projektu pn.: "CUŚ dla Łaskiego" - Remont i wyposażenie wypożyczalni i punktu informacyjnego
- Naprawa sprzętu kwaterunkowego
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Łasku
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Łasku
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych (III)
- Dostawa materiałów biurowych oraz papieru biurowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- P-24/2024-Zakup i dostawa asortymentu do sterylizacji dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-052/2024
- Dostawa mat. bud. na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o. w ramach inwestycji pn. Modernizacja infrastruktury społecznej w Powiecie Sokólskim, część 3: Przebudowa, rozbudowa i doposażenie SP ZOZ w Sokółce
- Zakup i dostawa artykułów biurowych i papieru na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.