eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustka › Utrzymanie porządku i czystości na terenie gminy Ustka.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-24

Ustka: Utrzymanie porządku i czystości na terenie gminy Ustka.
Numer ogłoszenia: 66249 - 2009; data zamieszczenia: 24.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Ustka , ul. Dunina 24, 76-270 Ustka, woj. pomorskie, tel. 059 814 42 57.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustka.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie porządku i czystości na terenie gminy Ustka..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca utrzymania porządku i czystości na terenie gminy Ustka. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie: A. W zakresie prac związanych z przygotowaniem do sezonu do 1 maja I. Wykaszenie traw przed sezonem oraz w trakcie sezonu. 1. Wykoszenie traw w miejscowości Rowy (zgodnie z załącznikiem graficznym nr A): a)przy ulicy Nadmorskiej łącznie ze skrzyżowaniami, b)park gminny przy ulicy Wczasowej i Słonecznej, c)przy ulicy Słonecznej - obie strony łączne ze skrzyżowaniami, d)przy ulicy Bałtyckiej - obie strony łącznie ze skrzyżowaniami, e)przy ulicy Głogowej - obie strony łącznie ze skrzyżowaniami, f)przy ulicy Wczasowej lewa strona z chodnikiem, g)przy przejściu z ulicy Bałtyckiej na ulicę Głogową, h)przy ulicy Zacisze. Razem do wykoszenia do 20.500 m2 2. Wykoszenie traw w miejscowości Poddąbie (zgodnie z załącznikiem graficznym nr B): 1)teren stacyjki rowerowej i wokół w promieniu 5 m, teren placu zabaw i przejścia do morza oraz wokół w promieniu 5 m - zgodnie z załącznikiem graficznym (działka nr 130), 2)przejście koło ośrodka Słowiniec (działka nr 1/3), 3)przejście koło ośrodka Lazur (działka nr 23), 4)ulica Promenada Słońca, 5)ulica Modrzewiowa, 6)inne nie ujęte wyżej. Razem do wykoszenia do 2.500 m2 3. Wykoszenie traw w miejscowości Przewłoka: Ulica Ustecka (od granicy administracyjnej gminy wiejskiej tj. od budynku nr 1 przy ul. Usteckiej do wsi Przewłoka- lewa strona) wzdłuż ciągu pieszego po jego obu stronach. Razem do wykoszenia około 2.200 m2 UWAGA ! Wykoszenie traw nie mniej niż raz na dwa tygodnie, ale nie więcej niż dziesięciokrotnie w ciągu roku ze szczególnym uwzględnieniem okresu sezonu, każdorazowo poprzedzone zgłoszeniem zamawiającego. II. Przygotowanie ławek i ich rozstawienie w miejscowości Rowy, Poddąbie i przy ośrodku Perła w Ustce. Ławki w ilości około 70 szt. zapewnia w swoim zakresie oferent. Należy ustawić je na stałe we wskazanych przez Zamawiającego miejscach (między innymi w miejscowości Rowy - Park Gminny, ulica Plażowa, ulica Nadmorska, w miejscowości Poddąbie ul. Promenada Słońca, przy ulicy Wczasowej w Ustce - przy Ośrodku Wczasowym Perła itp.). Każdorazowo przed sezonem ławki winny być odświeżone. W czasie sezonu należy je na bieżąco naprawiać i odmalować, a po sezonie zdemontować i zabezpieczyć we własnym zakresie. Model ławek należy uzgodnić z zamawiającym. Rodzaje i konstrukcje ławek: - drewniane siedziska przytwierdzone do betonowego murku, - siedziska drewniane bez oparcia nogi metalowe, - siedziska i oparcia drewniane z metalowymi poręczami i nogami. UWAGA! W poszczególnych latach trwania umowy Oferent na koszt własny w razie zaistniałej potrzeby będzie zwiększał ilość ławek, jak również wymieniał ławki na nowe z uwagi na pogarszający się ich stan techniczny bez dodatkowej opłaty. III. Utrzymanie zieleńców i kwiatów w miejscowości Rowy. Nasadzić krzewy ozdobne na skwerze na skrzyżowaniu ulicy Bałtyckiej i Słowiańskiej oraz nasadzenia przy ul. Kościelnej - powierzchnia do nasadzenia wynosi 30 m2 w dwóch kolorach. W sezonie podlewanie i bieżąca pielęgnacja. IV. Kosze uliczne, pojemniki na odpady stałe. Oferent zabezpiecza niezbędną ilość koszy ulicznych w celu zapewnienia należytego porządku w ilości około 130 szt. W przypadku zbyt małej ilości koszy i pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych Oferent we własnym zakresie dostawi brakujące pojemniki celem zapewnienia czystości na wszystkich objętych umową terenach bez dodatkowej opłaty. Kosze uliczne i pojemniki na odpady stałe muszą być na bieżąco dezynfekowane, wykładane folią a w razie potrzeby odmalowywane. UWAGA! W poszczególnych latach trwania umowy oferent na koszt własny stopniowo i sukcesywnie będzie wymieniał kosze na nowe z uwagi na pogarszający się stan techniczny oraz wizualny pojemników używanych dotychczas. Model koszy ulicznych powinien być jednolity w obrębie jednej miejscowości i podlega uzgodnieniu z zamawiającym. ROWY Rozstawienie koszy ulicznych na następujących ulicach: Plażowa, Nadmorska, Słoneczna, Bałtycka, Kościelna, Słowiańska, Wczasowa, do wszystkich zejść na plaże oraz w innych miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Kosze uliczne należy rozstawić w ilości zapewniającej utrzymanie czystości. PODDABIE Rozstawienie koszy ulicznych w następujących miejscach: Promenada Słońca, stacyjka rowerowa, przy skrzyżowaniu ulic Promenada Słońca Modrzewiowa, Promenada Słońca Sosnowa, Plażowa Słoneczna, Plażowa Wczasowa, Wczasowa do wszystkich zejść na plażę oraz w innych miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Kosze uliczne należy rozstawić w ilości zapewniającej utrzymanie czystości. DĘBINA Rozstawienie koszy ulicznych na ul. Nadmorskiej oraz do zejścia na plaże prowadzącego od szlabanu przez las do morza. ORZECHOWO Rozstawienie koszy ulicznych do zejścia na plaże prowadzącego przez las do morza. USTKA -ul. Wczasowa - przy Ośrodku Perła Przy ośrodku Perła w Ustce należy rozstawić pojemniki uliczne w ilości zapewniającej utrzymanie czystości. MODLINEK - poligon wojskowy Rozstawienie koszy ulicznych do zejścia na plaże prowadzącego od drogi asfaltowej przez las do morza. V. Przygotowanie zejść na plażę. ROWY - 5 zejść - zejścia: Słowiński Park Narodowy, Plażowa, Apator, Bankowiec oraz zejście z osiedla domków letniskowych. PODDĄBIE - 3 zejścia DĘBINA - 1 zejście ORZECHOWO- 1 zejście USTKA - 1 zejście - przy Ośrodku Wczasowym Perła MODLINEK - 1 zejście - poligon wojskowy Uzupełnienie części drewnianych (brakujące stopnie schodów) i metalowych (brakujące fragmenty poręczy i barierek) odmalowanie (usunięcie starej farby i położenie nowej), podsypanie ubytków piasku pod zejściami i takie ich przygotowanie, aby były bezpieczne dla użytkowników. Przed sezonem odkopać zasypane nawiewanym piaskiem elementy każdego z zejść oraz płyty drogowe ułożone na zejściu z osiedla domków letniskowych w Rowach. Zejścia należy utrzymywać na bieżąco w takim stanie, aby były bezpieczne dla użytkowników przez cały czas trwania umowy i ubezpieczyć od żywiołów. Rozstawienie na plaży strzeżonej w Rowach i Poddąbiu sprzętu niezbędnego dla ratowników po zakończeniu sezonu zdemontowanie i zabezpieczenie we własnym zakresie. VI. Przygotowanie plaż. Wysprzątanie plaż oraz ich pobronowanie. Rozstawienie pojemników na odpady stałe na plaży w następujących sposób: a) Rowy Przy każdym zejściu należy ustawić po dwa zestawy do selektywnego gromadzenia odpadów (po jednym z każdej strony zejścia) w skład którego wchodzi po jednym pojemniku na szkło, plastik oraz na odpady zmieszane. Na plaży pomiędzy zejściami rozstawić równomiernie pojemniki z tworzywa sztucznego na odpady stałe w ilości co najmniej 35 szt. i pojemności min. 240 l. b) Poddąbie Przy każdym zejściu należy ustawić po dwa zestawy do selektywnego gromadzenia odpadów (po jednym z każdej strony zejścia) w skład którego wchodzi po jednym pojemniku na szkło, plastik oraz na odpady zmieszane. Na plaży pomiędzy zejściami rozstawić równomiernie pojemniki z tworzywa sztucznego na odpady stale w ilości co najmniej 16 szt. i pojemności min. 240 l. c) Dębina Przy każdym zejściu należy ustawić po dwa zestawy do selektywnego gromadzenia odpadów (po jednym z każdej strony zejścia) w skład którego wchodzi po jednym pojemniku na szkło, plastik oraz na odpady zmieszane. Na plaży rozstawić równomiernie pojemniki z tworzywa sztucznego na odpady stale w ilości co najmniej 8 szt. i pojemności min. 240 l. d) Orzechowo Przy każdym zejściu należy ustawić po dwa zestawy do selektywnego gromadzenia odpadów (po jednym z każdej strony zejścia) w skład którego wchodzi po jednym pojemniku na szkło, plastik oraz na odpady zmieszane. Na plaży rozstawić równomiernie pojemniki z tworzywa sztucznego na odpady stale w ilości co najmniej 8 szt. i pojemności min. 240 l. e) Ustka - przy ośrodku Perła Przy zejściu należy ustawić dwa zestawy do selektywnego gromadzenia odpadów (po jednym z każdej strony zejścia) w skład którego wchodzi po jednym pojemniku na szkło, plastik oraz na odpady zmieszane. Na plaży rozstawić równomiernie pojemniki z tworzywa sztucznego na odpady stale w ilości co najmniej 10 szt. i pojemności min. 240 l. f) Modlinek - poligon wojskowy Przy zejściu należy ustawić jeden zestaw do selektywnego gromadzenia odpadów w skład którego wchodzi po jednym pojemniku na szkło, plastik oraz na odpady zmieszane. Na plaży rozstawić pojemniki z tworzywa sztucznego na odpady stale w ilości co najmniej 3 szt. i pojemności min. 240 l. VII. Zapewnienie obsługi sanitarnej TOI-TOI przy zejściach na plażę. Ustawienie, podłączenie oraz bieżące utrzymanie z obsługa szaletów TOI-TOI do istniejącej sieci wodno-kanalizacyjnej w następujących miejscach: Rowy: plaża przy zejściu Słowiński Park Narodowy - 3 szt., przy Bankowcu - 2 szt., przy Apatorze - 2 szt., Poddąbie: przy głównym zejściu - 2 szt. Ustawienie toalet typu TOI-TOI (ze zbiornikiem) oraz bieżące utrzymanie wraz z ich obsługą w następujących miejscach: Rowy - zejście z osiedla domków letniskowych - 1 szt., Dębina - przy zejściu na plażę - 2 szt., Poddąbie - drugie zejście na plażę - 1 szt. oraz trzecie zejście na plażę 1 szt., Orzechowo - przy zejściu na plażę - 2 szt., Modlinek - przy zejściu na plażę poligon wojskowy- 1 szt. Szalety powinny być udostępnione (max za 1,00 zł odpłatności od osoby) w godz. minimum od 9.00 do 20.00. Utrzymywanie czystości w/w szaletów w sezonie zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi. Na bieżąco remontować (odmalowywać) ogrodzenia dla TOI - TOI. Wszelkie koszty związane z funkcjonowaniem TOI - TOI (prąd, woda, środki czystości, opróżnianie itd.) ponosi Wykonawca. B. Zakres sprzątania plaż w sezonie letnim tj. od 1 maja do 31 sierpnia Rowy - plaża - powierzchnia do sprzątania - 30.000 m2, Poddąbie - plaża - powierzchnia do sprzątania - 20.880 m2, Dębina - plaża - powierzchnia do sprzątania - 4.500 m2, Ustka - od Ośrodka Wczasowego Perła do Orzechowa - plaża - powierzchnia do sprzątania - 10.000 m2, Modlinek - poligon wojskowyplaża - powierzchnia do sprzątania - 4.000 m2. Codzienne sprzątanie plaży ze śmieci, opróżnianie rozstawionych na plażach pojemników min. raz dziennie najpóźniej do godz. 8.00 rano a w razie potrzeby częściej, aby plaża była czysta. Bronowanie całej plaży odbywać się będzie raz na dwa tygodnie, a w razie potrzeby także dodatkowo na zgłoszenie telefoniczne zamawiającego. Prace z tym związane powinny być wykonane w godzinach rannych najpóźniej do godziny 800 rano. Jeżeli wystąpią okoliczności uniemożliwiające wykonanie usługi (złe warunki pogodowe, odkryte place torfowe itp.) wówczas prace te należy wykonać niezwłocznie po ich ustąpieniu. Koszty naliczane będą według faktycznie wykonanych prac. Każdorazowe bronowanie winno być potwierdzone przez sołtysa danej miejscowości wraz z przedstawieniem wykazu bronowanych odcinków. Oferent winien wycenić koszt pojedynczej usługi polegającej na bronowaniu plaży. Wszystkie śmieci winny być segregowane, surowce wtórne do pojemników na to przeznaczonych, a pozostałe odpady komunalne należy wywozić transportem do tego celu przeznaczonym na wysypisko odpadów na koszt Oferenta. C. Zakres sprzątania miejscowości w sezonie letnim tj. od 1 maja do 31 sierpnia. Rowy - przewidziany teren do sprzątania (zgodnie z załącznikiem graficznym Nr A) około 46.558 m2, oraz teren leśny pomiędzy ośrodkami od ul. Wczasowej w kierunku północnym do pasa wydmowego i ul. Nadmorskiej - zbieranie odpadów stałych. Regularne opróżnianie koszy ulicznych tak, aby nie dochodziło do ich przepełnienia - minimum raz dziennie. Podlewanie wyznaczonych terenów zieleni - koło posterunku Policji, na rogu ul. Słonecznej i Nadmorskiej, dojście do plaży obie strony na ul. Plażowej (w razie potrzeby dosadzenie zieleni) i pielęgnowanie nasadzonych roślin zgodnie z wykazem w robotach przygotowawczych do sezonu. Bieżące czyszczenie korytek ściekowych przy ul. Rybackiej). Grasowanie chodników - ul. Nadmorska, ul. Wczasowa, ul. Plażowa oraz mechaniczne oczyszczanie utwardzonych ulic minimum dwa razy w miesiącu, a w razie potrzeby także dodatkowo na zgłoszenie telefoniczne zamawiającego. Oferent winien wycenić koszt pojedynczej usługi polegającej na mechanicznym zamiataniu ulic. Oferent zapewnia utrzymanie czystości w tej miejscowości w taki sposób, aby było czysto. Wszystkie odpady pochodzące ze sprzątania winny być wywożone na wysypisko. Poddąbie - przewidziany teren do sprzątania (zgodnie z załącznikiem graficznym Nr B) - ok. 39.779 m2 Regularne opróżnianie koszy ulicznych tak, aby nie dochodziło do ich przepełnienia - minimum raz dziennie. Zamiatanie codzienne ulic i chodników wskazanych oraz utrzymywanie czystości w pozostałych miejscach użyteczności publicznej - przejścia leśne do morza, ścieżki. Mechaniczne oczyszczanie utwardzonych ulic minimum dwa razy w miesiącu, a w razie potrzeby także dodatkowo na zgłoszenie telefoniczne zamawiającego. Oferent winien wycenić koszt pojedynczej usługi polegającej na mechanicznym zamiataniu ulic. Oferent zapewnia utrzymanie czystości w tej miejscowości w taki sposób, aby było czysto. Wszystkie odpady pochodzące ze sprzątania winny być wywożone na wysypisko. Ustka - ul. Wczasowa w kierunku ośrodka Perła i w pobliżu ośrodka przejście przez las - opróżnianie koszy ulicznych co drugi dzień a w przypadku ich przepełnienia częściej, zamiatanie chodnika co najmniej raz w tygodniu, zamiatanie mechaniczne ulicy Wczasowej na odcinku około 200 m (w granicach administracyjnych Gminy Ustka) dwa razy w miesiącu, sprzątanie przejścia przy lesie - w promieniu 5 m od przejścia. Oferent zapewnia utrzymanie czystości w tej miejscowości w taki sposób, aby było czysto. Wszystkie odpady pochodzące ze sprzątania winny być wywożone na wysypisko. Przewłoka - Osiedle - ul. Ustecka i pozostałe utwardzone ulice. Opróżnianie koszy ulicznych co trzeci dzień a w przypadku ich przepełnienia częściej, zamiatanie chodnika (1.600 m2) przy ul. Usteckiej oraz zamiatanie utwardzonych ulic na osiedlu minimum dwa razy w miesiącu, a w razie potrzeby także dodatkowo na zgłoszenie telefoniczne zamawiającego. Oferent winien wycenić koszt pojedynczej usługi polegającej na mechanicznym zamiataniu ulic. Oferent zapewnia utrzymanie czystości w tej miejscowości w taki sposób, aby było czysto. Wszystkie odpady pochodzące ze sprzątania winny być wywożone na wysypisko. Mechaniczne zamiatanie ulic w miejscowościach. Sprzątaniem objęte będą ulice utwardzone w miejscowościach Bałamątek, Objazda, Gąbino, Wytowno, Dębina i Grabno. Sprzątanie będzie wykonywane raz w miesiącu w okresie od 1 maja do 5 września, a w razie potrzeby także dodatkowo na zgłoszenie telefoniczne zamawiającego. Oferent winien wycenić koszt pojedynczej usługi polegającej na mechanicznym zamiataniu ulic. Uwaga! W przypadku zbyt małej ilości pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych Wykonawca we własnym zakresie dostawi brakujące pojemniki celem zapewnienia czystości na wszystkich terenach. D. Zakres utrzymania przystanków w ciągu roku: 48 przystanków Charnowo - Niestkowo przy trasie Ustka - Słupsk - 2 szt (murowane), Charnowo - wieś - 1 szt. oraz przy stacji PKP - 1 szt. (wiaty przystankowe), Zimowiska - 2 szt (murowane), Zimowiska - Ogródki 2 szt (słupki przystankowe), Grabno - 2 szt (1szt murowany, 1 szt. wiata przystankowa), Machowino - 2 szt (murowane), Redwanki - 2 szt (1 szt murowany, 1 szt słupek informacyjny), Przewłoka wieś - 1 szt. (murowany), Wytowno - 2 szt (murowane), Machowinko - 2 szt (1 szt murowany, 1 szt wiata przystankowa), Objazda - 3 szt (2 szt murowane, 1 szt wiata przystankowa), Gąbino - 2 szt (1 szt. murowany, 1 szt. wiata przystankowa), Kolonia Gąbino - 1 szt (słupek przystankowy), Żabieniec - 1 szt (wiata przystankowa), Bałamątek - 1 szt.(murowany), Dębina - 1 szt.(murowany), Rowy - 1 szt.(murowany), Rowy Osiedle - 2 szt (1 słupek przystankowy, 1 szt. wiata przystankowa), Poddąbie 1 szt. (wiata przystankowa), Duninowo - 2 szt. (murowane), Duninówko 1 szt.(murowany), Starkowo - 1 szt. (murowany), Krężołki - 1 szt. (wiata przystankowa), Wodnica - 3 szt. (1 szt. murowany, 2 szt. wiata przystankowa), Pęplino - 1 szt. (murowany), Dominek - 1 szt. (wiata przystankowa), Zaleskie 2 szt. (murowane), Lędowo - 1 szt., Modlinek - 1 szt. (wiata przystankowa), Dolimierz Przewłocki - 1 szt. (wiata przystankowa). Wykonawca dokona bieżącej konserwacji w ramach oferowanej kwoty przystanki zgodnie z załącznikiem nr C oraz wyposaży wszystkie przystanki w kosze na odpady stałe (wyłożone folią). W czasie sezonu min 1 raz w tygodniu przystanek oraz teren (w promieniu 5 m) wokół posprzątać z odpadów komunalnych. Wykosić trawę w promieniu 10 m 3 razy w roku. Po sezonie przystanki autobusowe wraz z otaczającym terenem należy sprzątać 1 raz w miesiącu. Przekazane przystanki należy utrzymywać na bieżąco w stanie nie pogorszonym do czasu zakończenia umowy dokonując koniecznych napraw a w razie potrzeby remontów kapitalnych. E. Zakres sprzątania miejscowości po sezonie tj. od 5 września do 1 maja roku następnego 1.Rowy - opróżnianie koszy ulicznych min. 2 razy w miesiącu, posprzątanie dróg utwardzonych, czyszczenie korytek ściekowych na ul. Rybackiej, chodników i zieleńców minimum raz w miesiącu. W miesiącach październik, listopad, marzec i kwiecień dwa razy w miesiącu. 2.Poddąbie - opróżnianie koszy ulicznych min. 2 razy w miesiącu, posprzątanie dróg utwardzonych, i zieleńców minimum raz w miesiącu. W miesiącach październik, listopad, marzec i kwiecień dwa razy w miesiącu. 3.Osiedle Przewłoka - zamiatanie chodnika przy ul. Usteckej i utwardzonych dróg sprzątanie zieleńców na osiedlu minimum raz w miesiącu. W miesiącach październik, listopad, marzec i kwiecień dwa razy w miesiącu. 4.Ustka - ul. Wczasowa w kierunku ośrodka Perła - zamiatanie chodnika i utwardzonych dróg minimum raz w miesiącu. W miesiącach październik, listopad, marzec i kwiecień dwa razy w miesiącu. 5.Pozostałe miejscowości na terenie Gminy Ustka - opróżnianie koszy, mechaniczne zamiatanie ulic oraz inne prace porządkowe według potrzeby na zlecenie telefoniczne Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.68.00.00 - Usługi sprzątania plaż .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy i zobowiązany jest spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy. W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał , iż 1)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert chyba, że nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedstawienia w załączeniu do oferty następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika Nr 2 do SIWZ; 2) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 3 do SIWZ; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) wykaz wykonanych usług sporządzony wg Załącznika nr 4 do SIWZ, potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa rozdziale V.1.ppkt 2 SIWZ tj. wykonał w okresie 3 ostatnich lat, co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem (tj. usługi dot. utrzymania czystości i porządku) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem daty i miejsca wykonania; 5) dokumenty potwierdzające, że wykazane wg Załącznika nr 4 do SIWZ usługi zostały wykonane należycie tj. referencje itd.; 6) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony wg Załącznika nr 5 do SIWZ;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// bip.ustka.ug.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Ustka, ul. Dunina 24 ,76-270 Ustka.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Ustka.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.