To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-08
Wrocław: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych, z podziałem na 2 pakiety..
Numer ogłoszenia: 66193 - 2015; data zamieszczenia: 08.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27605 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3689584, faks 71 36 89 583; 36 89 234.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych, z podziałem na 2 pakiety...
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych, z podziałem na 2 pakiety. Materiały eksploatacyjne powinny być: - fabrycznie nowe, nieregenerowane, nieprefabrykowane. Za fabrycznie nowe nie uznaje się wyrobów, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony (regenerowany), - nieużywane, nieuszkodzone, pełnowartościowe, - muszą posiadać fabryczne, nieuszkodzone opakowanie jednostkowe, z opisem jednoznacznie identyfikujący produkt oraz jego wydajność, znak firmowy producenta, kod produktu, typ i model sprzętu do którego materiał jest przeznaczony oraz termin ważności, - wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy, - muszą posiadać minimum 12 miesięcy gwarancji licząc od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. Wymóg ten dotyczy każdej dostawy. - muszą być w pełni kompatybilny z urządzeniem, do którego jest przeznaczony. 3.2 Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dostarczenia Zamawiającemu ww. materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz bezpłatnego odebrania wszystkich zużytych materiałów eksploatacyjnych dostarczonych wcześniej do Zamawiającego. W związku z powyższym, cena materiałów eksploatacyjnych powinna uwzględnić wartość zwróconych, zużytych materiałów. Wykonawca zobowiązuje się również do tego, że wszystkie zwrócone materiały eksploatacyjne zostaną poddane utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie (z przeznaczeniem do utylizacji lub recyklingu zgodnie z ustawą o odpadach z dn. 27.04.2001 r., Dz. U. Nr 62 poz. 628 z późniejszymi zmianami). Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów ani odpowiedzialności z tytułu wykonania obowiązku wynikającego z realizacji umowy. 3.3 Zamawiający zastrzega, że w przypadku wystąpienia jakichkolwiek wątpliwości, co do jakości zaoferowanego produktu równoważnego, ma prawo do wezwania Wykonawcy w celu przedstawienia stosownych dokumentów (w języku polskim), informujących o parametrach jakościowych wydruku i wydajności produktów, takich samych lub lepszych od materiałów oryginalnych. 3.4 Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów odbiega na niekorzyść od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) lub, jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, może zażądać od Wykonawcy zamiany materiału oferowanego na materiał nowy. W przypadku trzeciej reklamacji danego typu materiału eksploatacyjnego Zamawiający może żądać dostaw materiałów oryginalnych, w cenie zgodnej z ofertą lub odstąpić od umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TARGETT OFFICE SP. Z O.O., UL. WODNA 17, 30-556 KRAKÓW, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 302295,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 81747,96
Oferta z najniższą ceną: 81747,96 / Oferta z najwyższą ceną: 101658,27
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NEOPRINT Witold Burdzy, ul. Brandwicka 67 a, 37-464 Stalowa Wola, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7646,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6145,00
Oferta z najniższą ceną: 4657,36 / Oferta z najwyższą ceną: 9253,29
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup zestawów śniadaniowych dla gości Agro obiektu hotelowego w miejscu dzierżawy, czyli w lokalu gastronomicznym usytuowanym w AGRO obiekcie hotelowym we Wrocławiu przy ul. Zwycięskiej 4
- Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalnego typu bus z zabudową biurową wraz ze specjalistycznym wyposażeniem dla Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego we Wrocławiu
- Sukcesywna dostawa odczynników do badań cytogenetycznych dla pacjentów Centrum Hematologiczno-Transplantacyjnego DCOPiH z podziałem na 6 zadań na 24 miesiące.
- 42.2024 Sukcesywna dostawa odczynników zwykłych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- zakup i dostawa samochodu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych
- Dostawa materiałów papierniczych i biurowych oraz materiałów szkoleniowych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz tuszy i tonerów do Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i podległych placówek terenowych KRUS
- Dostawa sprzętu komputerowego, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych dla Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz środków czystości.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.