eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zakup materiałów techniki specjalnej z przeznaczeniem dla jednostek terenowych garnizonu śląskiego oraz Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-05

Katowice: Zakup materiałów techniki specjalnej z przeznaczeniem dla jednostek terenowych garnizonu śląskiego oraz Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Katowicach
Numer ogłoszenia: 66186 - 2012; data zamieszczenia: 05.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach , ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów techniki specjalnej z przeznaczeniem dla jednostek terenowych garnizonu śląskiego oraz Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje 14 zadań: Zadanie nr 1 - Zestaw do identyfikacji osobniczej w systemie co najmniej 15 loci STR i locus Amelogeniny wraz z standardem wielkości obejmującym zakres 60-500 bp - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ Zadanie nr 2 - Polimer do elektroforezy kapilarnej w aparacie ABI PRISM 3130 XL - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ Zadanie nr 3 - Probówki (SAFE-LOCK) - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ Zadanie nr 4 - Probówki o poj. 0,2ml - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ Zadanie nr 5 - Proteinaza K 30u/mg - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ Zadanie nr 6 - Mikrofiltracyjne zestawy do oczyszczania DNA - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ Zadanie nr 7 - Końcówki do pipet - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do SIWZ Zadanie nr 8 -Pipety Pasteura- Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 10 do SIWZ Zadanie nr 9 - Vialsy oraz zamknięcia do vialsów - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 11 do SIWZ Zadanie nr 10 - Dostawa odczynników do wstępnej identyfikacji środków odurzających i substancji psychotropowych typu NARKO 1 lub równoważnych - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 12 do SIWZ Zadanie nr 11- Odczynniki do wstępnej identyfikacji środków odurzających i substancji psychotropowych typu NARKO 2 lub równoważnych - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 13 do SIWZ Zadanie nr 12 - Wzorce narkotykowe - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 14 do SIWZ Zadanie nr 13 - Folie daktyloskopijne - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 15 do SIWZ Zadanie nr 14 - Odczynniki chemiczne i daktyloskopijne - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 16 do SIWZ Wymagana gwarancja: - dla zadań nr 1, 5, 7, 10, 11,12,13,14 - minimum 12 miesięcy gwarancji licząc od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru jakościowo - ilościowego. dla zadania 2 - minimum 4 miesiące gwarancji licząc od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru jakościowo - ilościowego. dla zadań nr 3, 4, 6, 8, 9 - gwarancja producenta. Oferowany asortyment musi być fabrycznie nowy, gatunku I i dostarczony w oryginalnych, bezzwrotnych (kaucjowanych dla zadania nr 14: kaucja dla poz. 1-3 i 5-19) i nienaruszonych fabrycznych opakowaniach producenta. Cały dostarczony asortyment opatrzony etykietami opisowymi wykonanymi w języku obcym, musi być dostarczony do bezpośrednich odbiorców wraz z samoprzylepnymi etykietami opisowymi sporządzonymi dodatkowo w języku polskim, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 2 września 2003 r. w sprawie oznakowania opakowań substancji niebezpiecznych i preparatów niebezpiecznych (Dz. U. Nr 173, poz. 1679 z późn. zm.). Wszystkie odczynniki będące przedmiotem zamówienia muszą być dostarczone wraz z załączonymi aktualnymi kartami charakterystyki sporządzonymi w języku polskim, co będzie istotnym elementem odbioru towaru od Wykonawcy. Dla zadania 12 dostarczone wzorce muszą posiadać stosowny certyfikat substancji wzorcowej do zastosowania w kryminalistyce ( w j. angielski). Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w ofercie, jaki zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1, 38.43.70.00-7, 33.69.63.00-8, 44.17.40.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    1.Oświadczenie wykonawcy, że oferowany asortyment jest fabrycznie nowy, gatunku I i będzie dostarczony w nowych, bezzwrotnych (kaucjowanych dla zadania nr 14: kaucja dla poz. 1-3 i 5-19), oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach fabrycznych producenta, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Dla: - zadania nr 3 - próbka oferowanego przedmiotu zamówienia, - zadania nr 4 - próbka oferowanego przedmiotu zamówienia, - zadania nr 7 - próbka oferowanego przedmiotu zamówienia (10 szt. Końcówki 40 mm, 10 szt. Końcówki 53 mm) 3.W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w ofercie w formie oświadczenia, jaki zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt III ust. 1 - załącznik nr 19 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji Zespół Zamówień Publicznych 40-038 Katowice ul. J.Lompy 19 pokój 735.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji Zespół Zamówień Publicznych 40-038 Katowice ul. J.Lompy 19 pokój 735.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestaw do identyfikacji osobniczej w systemie co najmniej 15 loci STR i locus Amelogeniny wraz z standardem wielkości obejmującym zakres 60-500 bp.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do identyfikacji osobniczej w systemie co najmniej 15 loci STR i locus Amelogeniny wraz z standardem wielkości obejmującym zakres 60-500 bp - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Polimer do elektroforezy kapilarnej w aparacie ABI PRISM 3130 XL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Polimer do elektroforezy kapilarnej w aparacie ABI PRISM 3130 XL - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Probówki SAFE-LOCK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Probówki SAFE-LOCK - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Probówki o poj. 0,2ml.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Probówki o poj. 0,2ml - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Proteinaza K 30u/mg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Proteinaza K 30u/mg - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Mikrofiltracyjne zestawy do oczyszczania DNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mikrofiltracyjne zestawy do oczyszczania DNA - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Końcówki do pipet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Końcówki do pipet - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pipety Pasteura.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pipety Pasteura- Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 10 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Vialsy oraz zamknięcia do vialsów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Vialsy oraz zamknięcia do vialsów - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 11 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa odczynników do wstępnej identyfikacji środków odurzających i substancji psychotropowych typu NARKO 1 lub równoważnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do wstępnej identyfikacji środków odurzających i substancji psychotropowych typu NARKO 1 lub równoważnych - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 12 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Odczynniki do wstępnej identyfikacji środków odurzających i substancji psychotropowych typu NARKO 2 lub równoważnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do wstępnej identyfikacji środków odurzających i substancji psychotropowych typu NARKO 2 lub równoważnych - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 13 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wzorce narkotykowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wzorce narkotykowe - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 14 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Folie daktyloskopijne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Folie daktyloskopijne - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 15 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.17.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Odczynniki chemiczne i daktyloskopijne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki chemiczne i daktyloskopijne - Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 16 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.17.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.