eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Numer sprawy1-2C-2008 Dostawa dwóch fabrycznie nowych ambulansów typu C.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-02

Łomża: Numer sprawy: 1-2C-2008 Dostawa dwóch fabrycznie nowych ambulansów typu C.
Numer ogłoszenia: 66181 - 2008; data zamieszczenia: 02.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/19, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 216-62-15, fax 086 2163063.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: wsprlomza@a4.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: http://bip.wsprspzozl.wrotapodlasia.pl ( dalej -informacja o przetargach)

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Numer sprawy: 1-2C-2008 Dostawa dwóch fabrycznie nowych ambulansów typu C..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA DWÓCH FABRYCZNIE NOWYCH AMBULANSÓW TYPU C , wykonanych na bazie: pojazdów bazowych wyprodukowanych w 2007 , 2008 roku, fabrycznie nowych ,tego samego typu, tego samego producenta-rok wykonania zabudowy medycznej:2008 ;2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział I pkt.3 i załącznik nr. 1 do SIWZ - wymagane warunki dla samochodu bazowego, zabudowy medycznej i wyposażenia w sprzęt medyczny; 3.Oferowane ambulanse muszą odpowiadać przepisom: a) normy PN-EN 1789:2007 w której określono wymagania dotyczące projektu, metod badań, funkcjonalności i wyposażenia ambulansów drogowych stosowanych do transportu osób chorych lub rannych, b)Ustawy z dnia 20 czerwca 1977r Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005r Nr 108, poz. 908 z póź. zm.), c) warunkom określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31grudnia 2002r.r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003r.nr 32 poz. 262 z póź. zm); 4. Oferowany ambulans musi posiadać świadectwo homologacji na pojazd skompletowany-M1-samochód specjalny- karetkę sanitarną, oraz badania wytrzymałościowe, atesty i certyfikaty dopuszczające używanie ambulansu do udzielania świadczeń zdrowotnych oraz wyposażenia ambulansu w sprzęt medyczny wymienione w załączniku nr.1do SIWZ, 5. Termin zapłaty 30 dni od daty wystawienia rachunku-faktury-za wykonany i odebrany przedmiot zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.41.21 - Karetki Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.41.21 - Karetki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 12 tys. PLN, na warunkach określonych w rozdziale I pkt. 8 SWIZ..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności w przedmiocie zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5)wyrażą zgodę na 30 dniowy termin płatności faktur za wykonany i odebrany przedmiot zamówienia; 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia; 3. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zmówienia; 4. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców składających wspólną ofertę Zamawiający dopuszcza możliwość spełnienia i dokumentowania warunków opisanych w ust. 1 pkt. 1 -3; 5. Warunek o którym mowa w ust. 1 pkt. 4 każdy z Wykonawców musi spełnić i udokumentować samodzielnie. 6. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana przez Komisję przetargową poprzez analizę złożonych dokumentów lub oświadczeń przy zastosowaniu formuły spełnia/ nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy P.z.p.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OFERTA musi zawierać następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr.5do SIWZ, 2) Formularz cenowy-załącznik nr.6 do SIWZ, 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 4) Oferowany przedmiot zamówienia przez Wykonawcę -wymagane warunki dla samochodu bazowego, zabudowy medycznej i wyposażenia w sprzęt medyczny - załącznik nr .1 do SIWZ, 5) każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 uPzp, którego wzór stanowi załącznik nr. 2 do SIWZ i z art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, 6). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie do złożenia oświadczenia zobowiązany jest każdy z Wykonawców występujących wspólnie. Okoliczności uwzględniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują cała grupę ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, 7).Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia wykazu wykonanych minimum 4 dostaw przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr. 7 do SIWZ oraz dołącza dokumenty potwierdzające, 8) Wypełniony i potwierdzony przez wykonawcę projekt umowy-załącznik nr.8 do SIWZ, 9) aktualny odpis z właściwego rejestru ewidencji działalności gospodarczej,10) homologacje-badania wytrzymałościowe-deklaracje zgodności CE -wymagane zgodnie z załącznikiem nr.1 do SIWZ: a) deklaracja zgodności CE na elementy tlenowej- reduktory, punkty poboru tlenu, b) deklaracja zgodności CE na elementy instalacji próżniowej :punkt poboru, reduktor ssania, c) należy dołączyć do oferty(na lawetę): deklarację zgodności CE , potwierdzenie przeprowadzenia badań wytrzymałościowych na przeciążenie 10G, d) deklaracja zgodności CE zestawu transportowego, e) podać markę i typ fotela/dwa fotele przy prawej ścianie przedziału medycznego/ ,do oferty załączyć protokoły z badań wytrzymałościowych zgodnie z REG EKG nr.14 i nr.17, f) podać markę i typ fotela/u wezgłowia noszy/ ,do oferty załączyć protokoły z badań wytrzymałościowych zgodnie z REG EKG nr.14 i nr.17, g) homologacja na pojazd skompletowany-M1/samochód specjalny- karetkę sanitarną- kpl. dokumentów załączyć do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wsprspzozl.wrotapodlasia.pl ( dalej -informacja o przetargach)

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łomży 18-400 Łomża, ul. Szosa Zambrowska 1-19 (sekretariat lok. nr. 103)..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łomży 18-400 Łomża, ul. Szosa zambrowska 1-19 (sekretariat lok. nr. 103)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.