eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wola Uhruska › Zakup samochodu śmieciarki z przyczepką oraz pojemników do zbierania odpadów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-25

Wola Uhruska: Zakup samochodu śmieciarki z przyczepką oraz pojemników do zbierania odpadów
Numer ogłoszenia: 66173 - 2010; data zamieszczenia: 25.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wola Uhruska , ul. Parkowa 5, 22-230 Wola Uhruska, woj. lubelskie, tel. 082 5915003.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolauhruska.netbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu śmieciarki z przyczepką oraz pojemników do zbierania odpadów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu śmieciarki szt. 1 z przyczepką samochodową szt. 1 oraz pojemników do zbierania odpadów odpadów szt. 900. 1.Wymagane parametry samochodu śmieciarki: 1)Pojazd fabrycznie nowy, rok produkcji co najmniej 2009. 2)Skrzynia ładunkowa o pojemności od 6,5 m3 do 7 m3. 3)Dopuszczalna masa całkowita od 5800 do 6500 kg. 4)Masa przewożonych odpadów od 2 000 kg do 3 000 kg. 5)Załadunek boczny, przystosowany do opróżniania pojemników o pojemności 110 l, 120 l, 240 l, 360 l oraz worków na odpady. 6)Mechanizm zagęszczania odpadów - hydrauliczny płytowy. 7)Stopień zgniotu odpadów od 2 do 5. 8)Oś tylna z blokadą mostu. 9)Tylne koła bliźniacze. 10)Oś przednia podwozia sztywna, kuta. 11)Silnik wysokoprężny z bezpośrednim wtryskiem paliwa o mocy min. 130 KM, spełniający normy czystości spalin co najmniej EURO 4. 12)Wyposażony w złącze elektryczne oraz hak holowniczy do ciągnięcia przyczepy o masie całkowitej do 2,5 t. 13)Oznakowany ostrzegawczą sygnalizacją świetlną koloru pomarańczowego: a)z przodu pojazdu na dachu kabiny belka sygnalizacyjna, b)z tyłu pojazdu pojedynczy kogut nad skrzynią. 14)Kabina krótka 3-miejscowa. 15)Wspomaganie układu kierowniczego. 16)Układ hamulcowy o dwóch niezależnych obwodach z układem ABS. 17)Centralny zamek na pilota. 18)Co najmniej dwa komplety kluczyków z pilotami. 19)Immobilizer. 20)Automatyczny włącznik świateł mijania do jazdy w dzień. 21)Zamontowane radio wraz z głośnikami. 22)Kolor pojazdu pomarańczowy lub biało - pomarańczowy. 2.Wymagane parametry przyczepki samochodowej: 1)Dopuszczalna masa całkowita od 2 000 kg do 2 500 kg. 2)Ładowność min. 1 400 kg. 3)Oś podwójna hamowana (hamulec najazdowy). 4)Koło podporowe. 5)Podwyższone burty stalowe ocynkowane lub aluminiowe - co najmniej 70 cm wysokości. 6)Kryta plandeką z możliwością demontażu pokrycia, stelaż o wysokości min. 140 cm. 7)Koło zapasowe. 8)Oświetlenie zgodne z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym. 3.Wymagane parametry pojemników do zbierania odpadów: 1)900 szt. pojemników. 2)Metalowe o pojemności 110 l z pokrywą. 3)Blacha stalowa o grubości co najmniej 1 mm, ocynkowana dwustronnie. 4)Wyposażone w dwa kółka plastikowe ogumione. 5)Przystosowane do opróżniania samochodem śmieciarką. 4.Dodatkowe informacje dotyczące samochodu śmieciarki i przyczepki samochodowej: 1)Wymagane dokumenty dostarczane wraz z pojazdami: a)Książka lub karta gwarancyjna, b)Instrukcja obsługi w języku polskim, c)Wymagane prawem wszystkie dokumenty umożliwiające zarejestrowanie pojazdów (m. in. karta pojazdu, świadectwo homologacji, oświadczenie o podleganiu obowiązkowi zapewnienia sieci zbierania odpadów oraz inne). 2)świadectwa homologacji podwozia dopuszczenia do ruchu, Oferowany samochód-śmieciarka winien spełniać wymagania polskich przepisów w sprawie dopuszczenia do ruchu (w tym warunków technicznych i badań pojazdów), wydanych na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. Nr 98, poz. 602 z późniejszymi zmianami). 3)Samochód i przyczepka samochodowa muszą odpowiadać warunkom technicznym, przepisom BHP i ustawy Prawo o ruchu drogowym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów 34.22.33.00 - Przyczepy 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2 500 zł należy wnieść do godz. 10.45 dnia 07 kwietnia 2010 r. w Urzędzie Gminy w formie określonej w ustawie. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać na konto Gminy: BS Leśniowice oddział Wola Uhruska 03 8195 0009 2005 0090 0736 0011 z dopiskiem Przetarg - Zakup samochodu śmieciarki w wyżej wymienionym terminie.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Podpisany Załącznik Nr 2 do SIWZ - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Podpisany Załącznik Nr 2 do SIWZ - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Podpisany Załącznik Nr 2 do SIWZ - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Podpisany Załącznik Nr 2 do SIWZ - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Opis techniczny oferowanego samochodu śmieciarki - wskazując markę, typ i model lub odpowiednio karty katalogowe, zdjęcia, certyfikaty itp. dokumenty potwierdzające parametry techniczne oferowanego samochodu i nadbudowy; 2.Opis techniczny przyczepki wskazując producenta, model, typ lub odpowiednie karty katalogowe, zdjęcia, certyfikaty itp. dokumenty potwierdzające parametry techniczne oferowanego samochodu i nadbudowy. 3.Opis techniczny pojemników na odpady lub odpowiednie karty katalogowe, zdjęcia itp. dokumenty. 4.Wykaz punktów serwisowych - w tym informację o warunkach gwarancji, obsługi serwisowej wraz z adresem najbliższej stacji obsługi prowadzącej serwis.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2.Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1)zmiana stawki i kwoty podatku podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonych w § 5, 2)zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego lub działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie, 3.Zmiany postanowień zawartej umowy określone w ust. 2 dopuszczalne są na następujących warunkach: 1)ad pkt. 1) stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę,; 2)ad pkt. 2) o okres umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu Zamawiającego lub o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, 4.Zakazana jest zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolauhruska.netbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wola Uhruska ul. Parkowa 5 22-230 Wola Uhruska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2010 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Wola Uhruska ul. Parkowa 5, 22-230 Wola Uhruska Kancelaria Ogólna pokój nr 11..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany przy wsparciu środków Unii Europejskiej w ramach Działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.