eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wykonywanie bieżących przeglądów konserwacyjnych, całodobowego usuwania przestojów dźwigów oraz innych czynności usługowych niezbędnych do utrzymania stałego ruchu dźwigów osobowych i towarowych w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nie



Ogłoszenie z dnia 2005-12-14

POZYCJA 66141

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: wykonywanie bieżących przeglądów konserwacyjnych, całodobowego usuwania przestojów dźwigów oraz innych czynności usługowych niezbędnych do utrzymania stałego ruchu dźwigów osobowych i towarowych w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, do kontaktów: Marzenna Niecikowska, ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, tel. 022 8535756, fax 022 8494712, e-mail: zamowienia@zgnmokotow.waw.pl, www.zbkmokotow.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie bieżących przeglądów konserwacyjnych, całodobowego usuwania przestojów dźwigów oraz innych czynności usługowych niezbędnych do utrzymania stałego ruchu dźwigów osobowych i towarowych w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bieżących przeglądów konserwacyjnych, całodobowego usuwania przestojów dźwigów oraz innych czynności usługowych niezbędnych do utrzymania stałego ruchu dźwigów osobowych i towarowych w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy. Zamówienie składa się z 4 części. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: budynki administrowane przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami m. st. Warszawy. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.75.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji wind Kod CPV wg słownika 2008: 50.75.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji wind 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 88640. 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 750.000 Euro , przy czym rzeczywista wartość zamówienia 620.422,94 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium cześć I - 2.300,00 PLN wadium część II - 1.400,00 PLN, wadium część III - 330,00 PLN, wadium część IV - 121,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatności będą dokonywane w ciągu 21 dni kalendarzowych. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 z dn. 29.01.2004 r. ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ww. ustawy oraz spełniający warunki dodatkowe: 1. Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej 3 zamówienia, polegające na konserwacji dźwigów osobowych w budynkach mieszkalnych w ilości co najmniej 40 sztuk w każdym z wykonanych zamówień. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę na załączniku do formularza oferty częściowej, że wykonał usługi, o których mowa wyżej. W tym celu Wykonawca musi wypełnić i podpisać wykaz usług - stanowiący załącznik do oferty - i podać wartość wykonanych usług, ich przedmiot, daty wykonania oraz odbiorców oraz musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru końcowego usług). 2. Wykażą, że znajdują się w takiej sytuacji ekonomicznej i finansowej, która zapewnia im wykonanie zamówienia, a obrót Wykonawcy za rok 2004 nie może być niższy niż 500.000 zł. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę do oferty częściowej sprawozdania finansowego za 2004 rok, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za 2004 r. - lub z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż od 01.01.2004 r. 3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykażą, że zatrudniają na podstawie umowy o pracę odpowiednią ilość personelu mającego kwalifikacje dla wykonania zamówienia, posiadających uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego do konserwacji dźwigów osobowych. W przypadku, gdy Wykonawca składa kilka ofert częściowych musi wykazać, że posiada odpowiednią liczbę personelu, o którym mowa powyżej, zapewniającą równoczesne wykonanie umowy we wszystkich ADM i DOM, dla których Wykonawca składa ofertę częściową. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę wykazu personelu, stanowiącego załącznik do oferty częściowej, który będzie wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat zakresu i kategorii ich uprawnień oraz oświadczeniem, że Wykonawca zatrudnia ww. osoby na podstawie umowy o pracę. Wykonawca wybrany przed podpisaniem umowy musi przedłożyć zamawiającemu ważne, właściwej kategorii uprawnienia wydane przez Urząd Dozoru Technicznego stosownie do zakresu robót przedstawionego w przedmiocie zamówienia oraz do wglądu - umowy o pracę osób wskazanych w załączniku do wzoru formularza oferty częściowej. 4. Wykażą, że posiadają ważne uprawnienia do wykonania zamówienia, tj., że posiadają ważne uprawnienia do wytwarzania dźwigów osobowych i towarowych w zakresie montażu lub modernizacji wydane przez Urząd Dozoru Technicznego. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę w ofercie kserokopii ważnych ww. uprawnień. 5. Wykonawca musi udzielić gwarancji na zrealizowane przez siebie prace i wymieniane elementy dźwigów na nowe zastosowane przy wykonywaniu usług, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na czas minimum 36 m-cy licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych prac, z wynikiem pozytywnym, dokonanego przez Zamawiającego, z tym że dla wbudowanych elementów dźwigowych, okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego warunki gwarancji producentów wmontowanych elementów dźwigowych w ramach przeprowadzonych wymian i napraw. Przekazana gwarancja określać będzie warunki, na których została udzielona, lecz nie może w żadnym zakresie ograniczać praw zleceniodawcy - Zamawiającego do swobodnego wyboru konserwatora dźwigów. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wpisanie okresu udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia na formularzu oferty częściowej. 6. Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca musi złożyć zobowiązanie - odrębnie dla każdej części zamówienia - na załączniku do wzoru formularza oferty częściowej. 7. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000 złotych polskich (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych prze upływem terminu składania ofert). Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna załączenie przez Wykonawcę do oferty aktualnej polisy (tj. takiej, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) lub innego dokumentu ubezpieczeniowego. 8. Zaoferują koszty zakupu materiałów (Kz) związane z wykonywaniem napraw lub wymian, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia nie wyższe niż 15% . Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wpisanie wysokości wskaźnika kosztów zakupu materiałów (Kz) na formularzu oferty nie wyższe niż 15%. 9. Wykonawca musi podpisać na każdej stronie wykaz budynków zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Rozdział specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oddzielnie dla każdej części zamówienia, dla której składana jest oferta częściowa, 10. Wykonawca musi wypełnić i podpisać wykazy dźwigów stanowiące załącznik do formularza oferty częściowej, znajdujących się w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, odpowiednio dla części, dla której składana jest oferta częściowa. 11. Wykonawca musi zobowiązać się do pełnienia całodobowego pogotowia telefonicznego. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie formularza oferty częściowej. 12. Wykonawca musi spełniać pozostałe warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Mają prawo do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie ustawy prawo Zamówień Publicznych: 1. oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik do oferty częściowej, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert częściowych, 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert częściowych w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert częściowych, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z należnościami podatkowymi, opłatami lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianej prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert częściowych), 6. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert częściowych), 7. pełnomocnictwo dla pełnomocnika przedsiębiorców składających ofertę wspólnie, 8. pełnomocnictwo, jeśli oferta będzie podpisana będzie podpisana przez pełnomocnika. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000 złotych polskich (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych prze upływem terminu składania ofert), 2. Wykażą, że znajdują się w takiej sytuacji ekonomicznej i finansowej, która zapewnia im wykonanie zamówienia, a obrót Wykonawcy za rok 2004 nie może być niższy niż 500.000 zł. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę do oferty częściowej sprawozdania finansowego za 2004 rok, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za 2004 r. - lub z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż od 01.01.2004 r. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykażą, że zatrudniają na podstawie umowy o pracę odpowiednią ilość personelu mającego kwalifikacje dla wykonania zamówienia, posiadających uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego do konserwacji dźwigów osobowych. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę wykazu personelu, stanowiącego załącznik do oferty częściowej, który będzie wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat zakresu i kategorii ich uprawnień oraz oświadczeniem, że Wykonawca zatrudnia ww. osoby na podstawie umowy o pracę. 2. Wykażą, że posiadają uprawnienia do wykonania zamówienia, tj., że posiadają ważne uprawnienia do wytwarzania dźwigów osobowych i towarowych w zakresie montażu lub modernizacji wydane przez Urząd Dozoru Technicznego. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę w ofercie kserokopii ważnych ww. uprawnień. 3. Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej 3 zamówienia, polegające na konserwacji dźwigów osobowych w budynkach mieszkalnych w ilości co najmniej 40 sztuk w każdym z wykonanych zamówień. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę na załączniku do formularza oferty częściowej, że wykonał usługi, o których mowa wyżej. W tym celu Wykonawca musi wypełnić i podpisać wykaz usług - stanowiący załącznik do oferty - i podać wartość wykonanych usług, ich przedmiot, daty wykonania oraz odbiorców oraz musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru końcowego usług). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Ustawa Prawo Budowlane. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 226 - 223217 z dnia 24.11.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. Wysokość wynagrodzenia miesięcznego z VAT za dokonywane czynności określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - 75% 2. Cena - stawka robocizny kosztorysowej Rbrutto za dokonywane czynności określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - 25% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: TZ/IV/53/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 30.01.2006, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: opłatę za specyfikację istotnych warunków zamówienia należy uiścić w kasie w siedzibie Zamawiającego. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 31.01.2006 godzina 13:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 31.01.2006, godzina 13:10, sala konferencyjna w siedzibie zamawiającego przy ul. Irysowej 19 w Warszawie.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Zamówienie ma charakter powtarzającego się okresowo. Przybliżony termin publikacji kolejnych ogłoszeń: koniec 2006 r. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 06.12.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: ADM "Służewiec" Wykonywanie bieżących przeglądów konserwacyjnych, całodobowego usuwania przestojów dźwigów oraz innych czynności usługowych niezbędnych do utrzymania stałego ruchu dźwigów osobowych i towarowych w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy: ADM Służewiec. 3) Zakres lub wartość: 346.374,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: ADM Madalińskiego Wykonywanie bieżących przeglądów konserwacyjnych, całodobowego usuwania przestojów dźwigów oraz innych czynności usługowych niezbędnych do utrzymania stałego ruchu dźwigów osobowych i towarowych w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy: ADM Madalińskiego. 3) Zakres lub wartość: 205.570,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: ADM Konduktorska, ADM Falęcka Wykonywanie bieżących przeglądów konserwacyjnych, całodobowego usuwania przestojów dźwigów oraz innych czynności usługowych niezbędnych do utrzymania stałego ruchu dźwigów osobowych i towarowych w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy: ADM Konduktorska, ADM Falęcka. 3) Zakres lub wartość: 49.200,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: DOM Polkowska, DOM Wierzbno, DOM Wiśniowa Wykonywanie bieżących przeglądów konserwacyjnych, całodobowego usuwania przestojów dźwigów oraz innych czynności usługowych niezbędnych do utrzymania stałego ruchu dźwigów osobowych i towarowych w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy: DOM Polkowska, DOM Wierzbno, DOM Wiśniowa. 3) Zakres lub wartość: 19.278,94 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.