eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › usługi kompleksowego sprzątania obiektów



Ogłoszenie z dnia 2005-12-14

POZYCJA 66131

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Rybnik: usługi kompleksowego sprzątania obiektów: Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Reymonta 2 i Jankowickiej 13 oraz Inspektoratów ZUS w: Raciborzu przy ul. Łąkowej 28, Pszczynie przy ul. Kopernika 22, Wodzisławiu Śl. przy ul. Witosa 30, Tychach przy ul. Gen. de Gaulle'a 16

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rybniku, do kontaktów: Kantor Mariola, Danuta Ignaszewska, ul. Reymonta 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 439 12 33, 439 12 32, fax 032 439 12 95, e-mail: kantorm@zus.pl, www.zus.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi kompleksowego sprzątania obiektów: Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Reymonta 2 i Jankowickiej 13 oraz Inspektoratów ZUS w: Raciborzu przy ul. Łąkowej 28, Pszczynie przy ul. Kopernika 22, Wodzisławiu Śl. przy ul. Witosa 30, Tychach przy ul. Gen. de Gaulle'a 16. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: usługi kompleksowego sprzątania obiektów z podziałem na następujące zadania: ZADANIE I - usługi kompleksowego sprzątania obiektu Oddział ZUS w Rybniku przy ul. Reymonta 2 i Jankowickiej 13 o całkowitej pow. 13.438,53 m kw. ZADANIE II - usługi kompleksowego sprzątania obiektu Inspektoratu ZUS w Raciborzu przy ul. Łąkowej 28 o całkowitej pow. 1.726,00 m kw. ZADANIE III - usługi kompleksowego sprzątania obiektu Inspektoratu ZUS w Pszczynie przy ul. Kopernika 22 o całkowitej pow. 2.642,30 m kw. ZADANIE IV - usługi kompleksowego sprzątania obiektu Inspektoratu ZUS w Wodzisławiu Śl. przy ul. Witosa 30 o całkowitej pow. 4.458,65 m kw. ZADANIE V- usługi kompleksowego sprzątania obiektu Inspektoratu ZUS w Tychach przy ul. Gen. de Gaulle'a 16 o całkowitej pow. 3.248,00 m kw. Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: - Oddział ZUS w Rybniku przy ul. Reymonta 2 i Jankowickiej 13 - Inspektorat ZUS w Raciborzu przy ul. Łąkowej 28 - Inspektorat ZUS w Pszczynie przy ul. Kopernika 22 - Inspektorat ZUS w Wodzisławiu Śl. przy ul. Witosa 30 - Inspektorat ZUS w Tychach przy ul. Gen de Gaulle'a 16 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur Oryginalny kod CPV: 74.72.20.00 - Usługi czyszczenia okien Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: usługi kompleksowego sprzątania obiektów z podziałem na następujące zadania: ZADANIE I - usługi kompleksowego sprzątania obiektu Oddział ZUS w Rybniku przy ul. Reymonta 2 i Jankowickiej 13 o całkowitej pow. 13.438,53 m kw. ZADANIE II - usługi kompleksowego sprzątania obiektu Inspektoratu ZUS w Raciborzu przy ul. Łąkowej 28 o całkowitej pow. 1.726,00 m kw. ZADANIE III - usługi kompleksowego sprzątania obiektu Inspektoratu ZUS w Pszczynie przy ul. Kopernika 22 o całkowitej pow. 2.642,30 m kw. ZADANIE IV - usługi kompleksowego sprzątania obiektu Inspektoratu ZUS w Wodzisławiu Śl. przy ul. Witosa 30 o całkowitej pow. 4.458,65 m kw. ZADANIE V- usługi kompleksowego sprzątania obiektu Inspektoratu ZUS w Tychach przy ul. Gen. de Gaulle'a 16 o całkowitej pow. 3.248,00 m kw. Wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.04.2006; data zakończenia: 31.03.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: ZADANIE I - w wysokości 8.000,00 zł ZADANIE II - w wysokości 1.000,00 zł ZADANIE III - w wysokości 1.600,00 zł ZADANIE IV - w wysokości 2.000,00 zł ZADANIE V - w wysokości 1.800,00 zł 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, 3. przedstawią polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na minimalną kwotę 500.000,00 zł. 4. spełniają pozostałe warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.1 Stan prawny - wymagane dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ. 1.2 Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - Polisa lub inny dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na minimalną kwotę 500.000,00 zł.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 30.01.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.01.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.01.2006, godzina 10:30, siedziba zamawiającego pokój nr - 301.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 06.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.