eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › BZP/PN/09/2009 - Zagospodarowanie terenu między Wydziałem Elektrotechniki i Informatyki a Rektoratem PL

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-23

Lublin: BZP/PN/09/2009 - Zagospodarowanie terenu między Wydziałem Elektrotechniki i Informatyki a Rektoratem PL
Numer ogłoszenia: 66113 - 2009; data zamieszczenia: 23.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Lubelska , ul. Nadbystrzycka 38D, 20-618 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5384633, faks 081 5384372.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pollub.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BZP/PN/09/2009 - Zagospodarowanie terenu między Wydziałem Elektrotechniki i Informatyki a Rektoratem PL.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zagospodarowanie terenu między Wydziałem Elektrotechniki i Informatyki a Rektoratem PL Zakres robót: 1) Roboty rozbiórkowe 2) Roboty ziemne 3) Wykonanie podbudowy z kruszywa 4) Wykonanie robót brukarskich 5) Prace pielęgnacyjne zieleni 6) Montaż oznakowania 7) Roboty wodno-kanalizacyjne 8) Roboty branży elektrycznej i teletechnicznej 9) Budowa obiektów małej architektury. Roboty budowlane poniżej 5150000 euro; zakres zgodnie z dokumentacją złączoną do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000.00 PLN (słownie: trzy tysiące 00/100 PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2009-05-14 do godz. 10:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: Przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PEKAO S.A. III/O LUBLIN 23 1240 2382 1111 0000 3902 0877 (UWAGA: Zgodnie z obowiązującymi przepisami wadium nie może zostać złożone w postaci wpłaty w gotówce na konto Zamawiającego; jedyną poprawną formą jest przelew z konta na konto) b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunku (według formuły spełnia - nie spełnia) zostanie dokonane na podstawie dokumentów opisanych w punkcie 10.11 SIWZ, poz. 1, 2, 4. 2 Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku (według formuły spełnia - nie spełnia) zostanie dokonane na podstawie dokumentów opisanych w punkcie 10.11 SIWZ, poz. 3, 4, 5..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.11 Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2 Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 3 Potwierdzenie posiadanych uprawnień Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wymagane są dokumenty potwierdzające uprawnienia budowlane kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa. 4 Oświadczenie z art. 22 i 24 Oświadczenie z art. 22 i 24 5 Wykaz wykonanych robót budowlanych Wykaz wykonanych robót budowlanych (przynajmniej jednej) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za roboty odpowiadające swoją wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uznaje roboty o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uznaje roboty drogowe. Wykaz wykonanych robót budowlanych musi być przygotowany według wzoru załączonego do SIWZ. Wymagane jest wykazanie przynajmniej jedną robotą budowlaną (drogową). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Ponadto do oferty należy także dołączyć: 6 Dowód wniesienia wadium Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 7 Kosztorys ofertowy (oryginał oraz kopia w wersji elektronicznej) Kosztorys ofertowy z podaniem cen jednostkowych netto. Oryginał kosztorysu musi być sporządzony w wersji papierowej. Jest on integralną częścią oferty oraz dokumentem podlegającym badaniu i ocenie. Proponuje się by wraz z ofertą został złożony nośnik zawierający elektroniczną kopię kosztorysu zapisaną w formacie programu NORMA lub innym powszechnie używanym formacie. Elektroniczna wersja kosztorysu jest dokumentem niepodlegającym ocenie. W razie rozbieżności między wersją papierową (oryginał) a elektroniczną, obowiązuje wersja papierowa. Kopia elektroniczna nie jest częścią oferty, jej brak nie wywołuje skutków prawnych. Służyć on będzie Zamawiającemu jedynie w celu przyśpieszenia postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pollub.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Lubelskiej ul. Nadbystrzycka 40A 20-618 Lublin, pokój nr 5..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Lubelskiej ul. Nadbystrzycka 40A 20-618 Lublin, pokój nr 5..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.