eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Dostawa maszyn i urządzeń technologicznych dla Zakładu Utylizacji i Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Prażuchach Nowych - II



Ogłoszenie z dnia 2005-12-14

POZYCJA 66100

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kalisz: Dostawa maszyn i urządzeń technologicznych dla Zakładu Utylizacji i Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Prażuchach Nowych - II Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Związek Komunalny Gmin "Czyste Miasto,Czysta Gmina", do kontaktów: Piotr Szewczyk; Justyna Grzelak, Ul. Karłowicza 4, 62-800 Kalisz, tel. +48 62 768 45 50, fax +48 62 768 45 57, e-mail: biuro@czystemiasto.pl; pszewczyk@czystemiasto.pl, www.czystemiasto.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa maszyn i urządzeń technologicznych dla Zakładu Utylizacji i Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Prażuchach Nowych - II. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa maszyn i urządzeń technologicznych dla Zakładu Utylizacji i Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Prażuchach Nowych - II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w III części SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie niniejsze składa się z następujących części: 1) część 1 - dostawa kompaktora; 2) część 2 - dostawa rozdrabniarki do odpadów wielkogabarytowych; 3) część 3 - dostawa kruszarki szczękowej do odpadów budowlanych; 4) część 4 - dostawa przerzucarki pryzm kompostowych; 5) część 5 - dostawa sprzętu transportowego oraz obsługowego; 6) część 6 - dostawa wyposażenia warsztatowego i sprzętu pomocniczego. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zakład Utylizacji i Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Prażuchach Nowych, Orli Staw 2, 62-834 Ceków, Sołectwo Nowe Prażuchy. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.00.00.00 - Maszyny, urządzenia, sprzęt, aparatura i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 16.00.00.00 - Maszyny rolnicze 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia - patrz pkt II.1.6 niniejszego ogłoszenia. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 15.04.2006; data zakończenia: 01.09.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium wymagane dla: części 1 - 2300 EUR; części 2 - 1900 EUR; części 3 - 3500 EUR; części 4 - 6900 EUR; części 5 - 9000 EUR; części 6 - 1200 EUR Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 10% ceny umownej. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Główne warunki finansowania: 69% - ISPA/FS, 31% - Zamawiający. Główne warunki płatności: zaliczka - 30% ceny umownej po podpisaniu umowy, płatność przejściowa - 60% po dokonaniu tymczasowego odbioru towarów, płatność końcowa - 10% po dokonaniu ostatecznego odbioru towarów. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Porozumienie cywilno-prawne - Konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Wykonawca winien: znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) Wykonawca osiągnął w ciągu ostatnich 3 lat obrotowych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, przychód nie mniejszy niż 2 krotna wartość netto oferowanych dostaw. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej wartości netto oferty lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej wartości netto oferty. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek bankowy, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. Dopuszcza się, aby Wykonawcy składający ofertę wspólną spełnili ten warunek łącznie, c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej, niż równowartość danej oferty. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykonawca winien: posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonać w okresie ostatnich trzech lat kalendarzowych tj. 2005,2004,2003, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: - dla części 1 co najmniej 2 dostawy kompaktorów o łącznej wartości min 300 000 EUR, - dla części 2 co najmniej 2 dostawy rozdrabniarek dla celów przeróbki odpadów stałych o łącznej wartości min 200 000 EUR, - dla części 3 co najmniej 2 dostawy kruszarek szczękowych do odpadów budowlanych o łącznej wartości min 350 000 EUR, - dla części 4 co najmniej 2 dostawy przerzucarek pryzm kompostowych o łącznej wartości min 600 000 EUR, - dla części 5 co najmniej 3 dostawy sprzętu budowlanego o łącznej wartości min 1 000 000 EUR, w skład których wchodziły przynajmniej 2 spycharki gąsienicowe, 2 koparko- ładowarki i 2 ładowarki kołowe. - dla części 6 co najmniej 2 dostawy wyposażenia warsztatowego i służącego utrzymaniu czystości w zakładach przemysłowych o łącznej wartości min 50 000 EUR, W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych dostaw oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. b) złożyć zaświadczenie, że oferowane Towary lub Usługi będące przedmiotem dostawy spełniają wymogi Specyfikacji Technicznej, która stanowi III część SIWZ oraz spełniają one normy i odpowiadają wymogom jakościowym zawartym w przepisach prawa polskiego w celu wprowadzenia ich do użytku na rynek polski (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, Zamawiający uznaje za wystarczające złożenie w ofercie przedmiotowego dokumentu wystawionego dla jednego z nich). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZKG.341/1/1/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - EUR. Warunki i sposób płatności: za pobraniem pocztowym (płatność tylko za przesłanie dokumentów). 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 24.01.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 24.01.2006, godzina 12:00, Biuro Związku Komunalnego Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina" , ul. Karłowicza 4, 62-800 Kalisz, Polska.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Fundusz ISPA/Spójności. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 02.12.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa kompaktora realizacja niniejszej części polega na dostawie kompaktora. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 15.08.2005. CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa rozdrabniarki do odpadów wielkogabarytowych realizacja niniejszej części polega na dostawie rozdrabniarki do odpadów wielkogabarytowych. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 15.06.2006. CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa kruszarki szczękowej do odpadów budowlanych realizacja niniejszej części polega na dostawie kruszarki szczękowej do odpadów budowlanych. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 01.09.2006. CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa przerzucarki pryzm kompostowych realizacja niniejszej części polega na dostawie przerzucarki pryzm kompostowych. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 10.07.2006. CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa sprzętu transportowego oraz obsługowego realizacja niniejszej części polega na dostawie: nośnika osprzętu - traktora - szt. 1 z oprzyrządowaniem oraz dwiema przyczepami; spycharki gąsienicowej - szt. 1;koparko - ładowarki kołowej - szt. 1; ładowarki teleskopowej - szt. 2; ładowarki kołowej - szt. 1; wózka widłowego spalinowego - szt. 1; wózka widłowego elektrycznego - szt. 1. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 15.05.2006. CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa wyposażenia warsztatowego i sprzętu pomocniczego realizacja niniejszej części polega na dostawie: centrali CB radio - szt. 1 wraz z 22 radiotelefonami; zmywarko - zamiatarki mechanicznej - szt. 1; wysokociśnieniowego urządzenia myjącego z napędem spalinowym - szt. 1; wysokociśnieniowego urządzenia myjącego z napędem elektrycznym - szt. 1; wyposażenie warsztatu - 1 komplet; stacji odsysania czynnika chłodniczego - szt. 1; hydraulicznych nożyc szczękowych - szt. 1. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 20.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.