eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Modliborzyce › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Modliborzyce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-12

Ogłoszenie nr 6607 - 2017 z dnia 2017-01-12 r.

Modliborzyce: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Modliborzyce
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 355348-2016 z dnia 2016.11.30 r.


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Modliborzyce, krajowy numer identyfikacyjny 83040960800000, ul. ul. Piłsudskiego  63, 23310   Modliborzyce, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 158 715 079, faks 158 717 102, e-mail modliborzyce@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.modliborzyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Modliborzyce

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

INW.271.1.9.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z posesji zamieszkanych, położonych na terenie Gminy Modliborzyce oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK), który znajduje się w miejscowości Borownica, do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów określonej dla południowo - zachodniego regionu gospodarowania odpadami w Planie gospodarki odpadami dla województwa lubelskiego. Odbiór odpadów komunalnych będzie realizowany od dnia 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r. Usługa obejmuje również zaopatrzenie nieruchomości w worki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. 2. W skład Gminy wchodzi 26 miejscowości: Antolin, Bilsko, Brzeziny, Ciechocin, Dąbie, Felinów, Gwizdów, Kalenne, Kolonia Zamek, Lute, Majdan, Michałówka, Modliborzyce, Pasieka, Słupie, Stojeszyn Pierwszy, Stojeszyn Drugi, Stojeszyn Kolonia, Świnki, Węgliska, Wierzchowiska Pierwsze, Wierzchowiska Drugie, Wolica Pierwsza, Wolica Druga, Wolica Kolonia, Zarajec. Powierzchnia Gminy Modliborzyce wynosi 153,15 km2. 3. Odpady komunalne gromadzone będą z podziałem na frakcję: zmieszane odpady komunalne, papier i tektura oraz odpady opakowaniowe z papieru i tektury, szkło bezbarwne i kolorowe oraz odpady opakowaniowe ze szkła, metale, tworzywa sztuczne oraz odpady wielomateriałowe. Szczegółowa klasyfikacja rodzajów odpadów wchodzących w skład poszczególnych frakcji znajduje się w pkt 18. 4. Poszczególne frakcje odpadów winny być gromadzone w pojemnikach oraz workach w odpowiednich kolorach: 1) niebieskim - oznaczone napisem PAPIER I TEKTURA, przeznaczone na odpady z papieru i tektury oraz odpady opakowaniowe z papieru i tektury, 2) zielonym - oznaczone napisem SZKŁO, przeznaczone na odpady ze szkła bezbarwnego i kolorowego oraz odpady opakowaniowe ze szkła, 3)żółtym -oznaczone napisem TWORZYWA SZTUCZNE lub ODPADY WIELOMATERIAŁOWE, przeznaczone na odpady z metali, tworzyw sztucznych oraz odpady wielomateriałowe, 4)czarnym lub zielonym lub metalowym - z przeznaczeniem na niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne. 5. Worki do gromadzenia odpadów selektywnie zebranych zapewni Wykonawca i dostarczy je do miejsc wskazanych przez Zamawiającego. Szczegółowe dane dotyczące ilości gospodarstw w zabudowie jednorodzinnej i wielorodzinnej, ilość miejsc do gromadzenia odpadów (altanki), ilość worków do selektywnej zbiórki odpadów przedstawiono w pkt 16 i 17. 6. Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych z terenu nieruchomości: 1)dla zmieszanych odpadów komunalnych (w okresie od kwietnia do października): a) na terenie miejskim: - w zabudowie wielorodzinnej (budynki wielolokalowe) - 1 raz w tygodniu, nie rzadziej niż raz na tydzień, - w zabudowie jednorodzinnej - 2 razy w miesiącu, nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie, b) na terenie wiejskim - 1 raz w miesiącu, 2)dla selektywnie zbieranych odpadów komunalnych (w okresie od kwietnia do października): a)na terenie miejskim - 1 raz w miesiącu, b)na terenie wiejskim - 1 raz w miesiącu, 3)dla zmieszanych i selektywnie zbieranych odpadów komunalnych (w okresie od listopada do marca): a)na terenie miejskim - 1 raz w miesiącu, b)na terenie wiejskim - 1 raz w miesiącu. 7. Szczegółowe dane dotyczące terminu odbioru w poszczególnych miejscowościach zostaną zawarte w harmonogramie, który Wykonawca przedstawi do zatwierdzenia w dniu podpisania umowy Zamawiającemu. W harmonogramie należy również określić termin odbierania odpadów wielkogabarytowych, odpadów elektrycznych i elektronicznych, odpadów budowlanych i rozbiórkowych oraz zużytych opon. 8. Zamawiający jednocześnie zastrzega, iż w przypadku zmiany zapisów Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Modliborzyce może nastąpić zmiana częstotliwości odbioru odpadów. 9. Wykonawca zobowiązany jest również do odbioru odpadów zgromadzonych w PSZOK, który będzie działał w miejscowości Borownica, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz Planem Gospodarki Odpadami dla województwa lubelskiego, z częstotliwością co najmniej 1 raz na 2 miesiące. Termin odbioru należy określić w harmonogramie. 10. Na terenie Gminy Modliborzyce znajdują się następujące rodzaje pojemników do zbierania odpadów komunalnych: 1)pojemniki o pojemności 60 litrów, 110 litrów, 120 litrów, 240 litrów, 1100 litrów, 6500 litrów i 7000 litrów. Właściciel nieruchomości zapewnia utrzymanie pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym. (obowiązek zaopatrzenia nieruchomości w pojemnik spoczywa na właścicielu posesji) 2)worki o pojemności 120 litrów (worki zapewnia Wykonawca). 11. Zmieszane odpady komunalne, odpady zbierane selektywnie, odpady pochodzące z PSZOK oraz zebrane w trakcie tzw. wystawki winny być przekazywane w sposób nie pozwalający na zmieszanie poszczególnych frakcji do instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami i Planem gospodarki odpadami dla województwa lubelskiego. 12. Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów winna być zgodna z określonymi w odpowiednich przepisach prawa, wymaganiami w zakresie standardu sanitarnego oraz ochrony środowiska. 13. Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów winna być w sposób szczegółowy dokumentowana. Informacje na temat wymagań w zakresie dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem zawarte są w pkt 24. 14. Określa się następujący sposób odbioru odpadów, w zależności od rodzaju zabudowy: 1)Na terenie zabudowy wielorodzinnej (budynki wielolokalowe) obowiązywać będzie system pojemnikowy (kontenerowy) zbiórki odpadów komunalnych, z altan i miejsc ustawienia pojemników. a)Zmieszane odpady komunalne (kod 20 03 01) Zmieszane odpady komunalne zbierane będą do pojemników ustawionych w dotychczas przeznaczonych do tego miejscach (altanki śmietnikowe i miejsca ustawienia pojemników). Właściciel nieruchomości zapewni w/w pojemniki i kontenery na odpady zmieszane. Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów zmieszanych: w okresie od listopada do marca - 1 raz w miesiącu, w okresie od kwietnia do października - 1 raz w tygodniu na terenie miejskim oraz 1 raz w miesiącu na terenie wiejskim, w godzinach od 7:00 do 22:00 w dniach od poniedziałku do piątku. b)Odpady komunalne zbierane selektywnie Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielorodzinnej odbywać się będzie do specjalistycznych pojemników typu dzwon. Pojemniki te zapewniają właściciele lub zarządcy nieruchomości (ustawione w altankach lub miejscach do tego przeznaczonych). Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów zbieranych selektywnie - 1 raz w miesiącu, w godzinach od 7:00 do 22:00 w dniach od poniedziałku do piątku. 2)Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie zbiórka odpadów komunalnych w systemie mieszanym pojemnikowo - workowym. a)Zmieszane odpady komunalne (kod 20 03 01) Zmieszane odpady komunalne odbierane będą z pojemników o pojemności 60 litrów, 110 litrów, 120 litrów lub 240 litrów z nieruchomości zamieszkanych. Właściciel nieruchomości zapewni w/w pojemniki na odpady zmieszane i oznaczy go numerem nieruchomości, z której odpady pochodzą. Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów zmieszanych: w okresie od listopada do marca na terenie miejskim i wiejskim - 1 raz w miesiącu, w okresie od kwietnia do października - 1 raz na 2 tygodnie na terenie miejskim oraz 1 raz w miesiącu na terenie wiejskim, w godzinach od 7:00 do 22:00 w dniach od poniedziałku do piątku. b)Odpady komunalne zbierane selektywnie Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie odbywać się w systemie pojemnikowo - workowym. Poszczególne rodzaje odpadów poddawane segregacji winny być gromadzone w pojemnikach lub/i workach w kolorze niebieskim, zielonym i żółtym. Worki w odpowiednich kolorach zapewnia każdorazowo Wykonawca w ilości odpowiadającej liczbie wystawionych worków z odpadami. Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów selektywnie zbieranych-1raz w miesiącu, w godzinach od 7:00 do 22:00 w dniach od poniedziałku do piątku. 15. Charakterystyka pojemników i worków przeznaczonych do zbiórki odpadów komunalnych: 1)Charakterystyka worków: a) kolor: niebieski na papier i tekturę; zielony na szkło; żółty na tworzywa sztuczne, metal i odpady wielomateriałowe, b) materiał - folia polietylenowa LDPE lub HDPE, c) grubość - zapewniająca wytrzymałość, co najmniej 60 mikronów, d) pojemność - 120 dm3, e) nadruk - jednostronny, kolor nadruku kontrastujący z kolorem worka z nazwą Wykonawcy i napisem Gmina Modliborzyce oraz informacją co powinno być zbierane do poszczególnego koloru worka. 2)Charakterystyka pojemników występujących na terenie gminy: - materiał - tworzywo PE-HD (polietylen), blacha stalowa, - pojemność 60 l. 110 l, 120 l, 240 l, 1100 l, 6500 l, 7000 l, - kolor - czarny, zielony, metalowy. 16. Szacowana ilość worków i pojemników a)worki o pojemności 120 litrów w kolorze niebieskim, zielonym i żółtym - łącznie ok. 30 000 szt. (w okresie od 01.01.2017r. do 31.12.2017r.) b)pojemniki na odpady zmieszane - ok. 1 820 szt. (zapewnia właściciel posesji) 17. Szacunkowe dane dotyczące ilości gospodarstw w zabudowie jednorodzinnej i wielorodzinnej, ilości miejsc do gromadzenia odpadów (altanki i miejsca ustawienia pojemników). 1) Liczba gospodarstw w zabudowie jednorodzinnej - 1 811 2) Liczba gospodarstw domowych dla zabudowy wielorodzinnej (wielolokalowej) - ok. 32 3) Liczba gospodarstw domowych na wsi - 1 420 4) Liczba gospodarstw domowych w mieście - 423 5) Liczba miejsc do gromadzenia odpadów w zabudowie wielolokalowej - 2 18. Klasyfikacja rodzajów odpadów dla poszczególnej frakcji: 1) odpady zmieszane (kod 20 03 01), 2) papier i tektura (20 01 01), opakowania z papieru i tektury (15 01 01), 3) szkło (20 01 02), opakowania ze szkła (15 01 07), 4) tworzywa sztuczne (20 01 39), opakowania z tworzyw sztucznych (15 01 02), metal (20 01 40), opakowania z metali (15 01 04), opakowania wielomateriałowe (15 01 05), zmieszane odpady opakowaniowe (15 01 06), 19. Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) prowadzony przez gminę Modliborzyce, znajduje się w miejscowości Borownica. W ramach Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych gromadzone są następujące rodzaje odpadów komunalnych: Odpady kuchenne ulegające biodegradacji (20 01 08), Odzież (20 01 10), Tekstylia (20 01 11), Rozpuszczalniki (20 01 13*), Kwasy (20 01 14*), Alkalia (20 01 15*), Odczynniki fotograficzne (20 01 17), Środki ochrony roślin I i II klasy toksyczności (bardzo toksyczne i toksyczne np. herbicydy insektycydy) (20 01 19*), Lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć (20 01 21*), Urządzenia zawierające freony (20 01 23*), Oleje i tłuszcze inne niż wymienione w 20 01 25 (20 01 26*), Farby, tusze, farby drukarskie, klej, lepiszcze i żywice zawierające substancje niebezpieczne (20 01 27*), Farby, tusze, farby drukarskie, klej, lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27 (20 01 28), Detergenty zawierające substancje niebezpieczne (20 01 29*), Detergenty inne niż wymienione w 20 01 29 (20 01 30), Leki cytotoksyczne i cytostatyczne (20 01 31*), Leki inne niż wymienione w 20 01 31 (20 01 32), Baterie i akumulatory łącznie z bateriami i akumulatorami wymienionymi z 16 06 01, 16 06 02 lub 16 06 03 oraz niesortowane baterie i akumulatory zawierające te baterie (20 01 33*), Baterie i akumulatory inne niż wymienione w 20 01 33(200134),Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki (20 01 35*), Drewno inne niż wymienione w 20 01 37 (20 01 38), Środki ochrony roślin inne niż wymienione w 20 01 19 (20 01 80), Inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny (20 01 99), Odpady ulegające biodegradacji (20 02 01), Odpady wielkogabarytowe (20 03 07), Żużle, popioły paleniskowe i pyły z kotłów (z wyłączeniem pyłów z kotłów wymienionych z 10 01 04), Żużle i popioły paleniskowe inne niż wymienione w 19 01 11, Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nim zanieczyszczone (np. środkami ochrony roślin I i II klasy toksyczności - bardzo toksyczne i toksyczne) (15 01 10), Opakowania z metali zawierające niebezpieczne porowate elementy wzmocnienia konstrukcyjnego (np. azbest), łącznie z pustymi pojemnikami ciśnieniowymi (15 01 11), Zużyte opony (16 01 03), Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów (17 01 01), Gruz ceglany (17 01 02), Odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia (17 01 03), Odpadowa papa (17 03 80), Mineralne oleje silnikowe, przekładniowe i smarowe zawierające związki chlorowcoorganiczne (13 02 04*), Mineralne oleje silnikowe, przekładniowe i smarowe niezawierające związków chlorowcoorganicznych (13 02 05*), Syntetyczne oleje silnikowe, przekładniowe i smarowe (13 02 06*), Oleje silnikowe, przekładniowe i smarowe łatwo ulegające biodegradacji (13 02 07*), Inne oleje silnikowe, przekładniowe i smarowe (13 02 08*). 20. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania odpadów zgromadzonych w PSZOK do instalacji przetwarzania odpadów, w terminach określonych w harmonogramie. Pojemniki na gromadzenie odpadów oraz infrastrukturę związaną z działalnością PSZOK zapewnia Zamawiający. 21. Przewidywana ilość wytworzonych odpadów komunalnych, którą należy odebrać w terminie od 01.01.2017r. do 31.12.2017r. to około 1 000 Mg. Szacowana ilość odnosi się łącznie do odpadów pochodzących z nieruchomości zamieszkanych i odpadów przekazanych do PSZOK oraz w ramach tzw. wystawki. Szacunkowa ilość worków do gromadzenia odpadów, które należy dostarczyć w terminie od 01.01.2017r. do 31.12.2017r. to około 30 000 szt. - łącznie worki niebieskie, zielone i żółte. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego uwzględniając ilość odpadów wytworzonych przez mieszkańców. Podane ilości worków należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia za osiągnięcie innych wielkości. 22. Wykonawca będzie dysponował sprzętem zapewniającym prawidłowe wykonanie zamówienia, zgodnie z warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. 2013, poz. 122). 23. Obowiązki Wykonawcy przed rozpoczęciem i w trakcie trwania realizacji zamówienia: 1) Wykonawca ma obowiązek wyposażenia nieruchomości w niezbędne worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych najpóźniej na 7 dni przed pierwszym odbiorem odpadów, w ilości po jednym worku każdego koloru dla każdej nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej. Wraz z workami należy dostarczyć harmonogram odbioru. W trakcie odbioru odpadów Wykonawca będzie cyklicznie wyposażał w nowe worki właścicieli nieruchomości zamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej w ilości adekwatnej do ilości worków odebranych z odpadami, chyba że właściciel nieruchomości uzasadni potrzebę większej ilości worków, wówczas Wykonawca obowiązany jest do dostarczenia potrzebnej ilości worków. 2) Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu raportów miesięcznych zawierających informację o ilości i rodzaju odebranych odpadów i dostarczonych worków w terminie do 15 - tego dnia miesiąca następującego po miesiącu, którego dotyczy raport. 3) Wykonawca odpowiada za informowanie o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów i dystrybucję innych dokumentów związanych z systemem gospodarki odpadami komunalnymi w Gminie Modliborzyce, o ile nie wymagają one potwierdzenia odbioru. 4) Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia mieszkańców, na ich wniosek, w pojemnik na odpady zmieszane. Koszt udostępniania pojemników ponosi wnioskodawca, a sposób udostępniania takich pojemników, ilość oraz pojemność określona zostanie w umowie zawartej pomiędzy wnioskodawcą (właścicielem nieruchomości) a Wykonawcą. 5) Wykonawca zobowiązuje się również do utrzymania właściwego stanu sanitarnego i porządkowego miejsc zbierania odpadów, w szczególności poprzez zabranie odpadów leżących w pobliżu pojemników lub altany śmietnikowej i jej otoczenia oraz dostawionych na pojemnikach worków z odpadami komunalnymi zmieszanymi (na nieruchomości istnieje możliwość dostawienia tego rodzaju worków z odpadami komunalnymi zmieszanymi w przypadku gdy pojemność pojemnika w danym okresie będzie niewystarczająca), jak również przedstawienie Zamawiającemu informacji (jeden raz w miesiącu) dotyczących miejsc odbioru tego rodzaju worków (adres nieruchomości i ilość dostawionych worków), informacje te mogą zostać wykorzystane na potrzeby postępowań kontrolnych w zakresie zgodności zadeklarowanej z faktyczną ilością osób zamieszkujących daną nieruchomość. 6) W przypadku zgłoszenia nieodebrania odpadów komunalnych w terminie wskazanym w harmonogramie bądź innego przypadku niewykonania obowiązków wynikających z umowy, w szczególności niedostarczenia worków lub nie zapewnienia właściwego stanu sanitarnego i porządkowego miejsc zbierania odpadów, strony zgodnie ustalają, że przypadki te zostaną rozpatrzone w ramach postępowania reklamacyjnego. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego rozpatrzenia reklamacji, nie później jednak, niż w ciągu 24 godzin od otrzymania od Zamawiającego zawiadomienia telefonicznie, faksem lub drogą mailową. Informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji należy niezwłocznie przekazać Zamawiającemu faksem na numer 15/8717102 lub adres e-mail Zamawiającego - gminamodliborzyce@wp.pl 7) Obowiązkiem Wykonawcy będzie odbieranie odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Modliborzyce. W okresach gdzie panują niekorzystne warunki atmosferyczne, w szczególności w sezonie zimowym gdy odbiór odpadów zgodnie z harmonogramem jest niemożliwy Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie odebrać odpady, nie później niż w następnym dniu roboczym, w którym droga stała się przejezdna. O zaistniałej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Zamawiającego. Usługa obejmuje również zorganizowanie środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów komunalnych z punktów adresowych o trudnej lokalizacji. 8) Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów, odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 9) Wszystkie odpady objęte zamówieniem z terenu gminy Modliborzyce Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować zgodnie z obowiązującymi przepisami i Planem gospodarki odpadami dla województwa lubelskiego. 10) Wykonawca jest zobowiązany do weryfikowania poprawności prowadzonej segregacji. W przypadku gdy osoba, która zadeklarowała, iż będzie prowadziła segregację a gromadzi odpady w sposób zmieszany lub prowadzi segregację w sposób niezgodny z obowiązującym Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Modliborzyce, Wykonawca jednokrotnie informuje w/w osobę, jakie odpady powinny znajdować się w wyznaczonym worku lub pojemniku oraz sporządza dokumentację fotograficzną, stanowiącą materiał do prowadzonego w następstwie stwierdzenia niedopełnienia obowiązku segregacji postępowania administracyjnego, a także wprowadza informację o tej osobie (imię, nazwisko, adres zamieszkania) na stosowną listę, którą niezwłocznie przedkłada, wraz z dokumentacją Zamawiającemu. 24. Obowiązki Wykonawcy w zakresie prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem: 1) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia szczegółowej dokumentacji w wersji papierowej i elektronicznej, związanej z działalnością objętą zamówieniem i przekazywanie jej Zamawiającemu w systemie miesięcznym, w terminie do 15 - tego dnia miesiąca następującego po miesiącu objętym sprawozdaniem. Dokumentacja obejmuje: a) ilość, rodzaj i wielkość pojemników odbieranych z danej nieruchomości, b) wskazanie osób, które zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z Regulaminem i złożonymi do Zamawiającego deklaracjami (w tym nie zbierają selektywnie odpadów) w odniesieniu do danych udostępnianych cyklicznie przez Zamawiającego, c) przekazanie kart przekazania odpadów oraz ewidencji odpadów odebranych w danym miesiącu i przekazanych do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów oraz innych dokumentów potwierdzających ilość odebranych odpadów komunalnych oraz tras przejazdu. d) przekazanie kart i ewidencji odpadów odebranych z PSZOK-u. 2) Wykonawca zainstaluje w terminie siedmiu dni od podpisania umowy na wskazanym przez Zamawiającego stanowisku komputerowym, oprogramowanie pozwalające na bieżący odczyt monitoringu z GPS oraz dostęp do archiwalnych danych. 3) Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu półrocznych sprawozdań, zgodnych z art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2016 r. poz. 250 z późn. zm.). 4) Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania zasad poufności co do informacji pozyskanych w związku z realizacją Umowy, w szczególności do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, w tym należytego zabezpieczenia i ochrony tych danych. Wykonawca nie może wykorzystywać pozyskanych danych w żaden inny sposób lub w innym celu niż do wykonywania umowy, w szczególności zakazuje się wykorzystywania danych w celach reklamowych lub marketingowych. 25. Wykonawca obowiązany jest do odbierania odpadów komunalnych w sposób zapewniający utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego, w szczególności do: 1)zapobiegania wysypywaniu się odpadów z pojemników i worków podczas dokonywania odbioru, 2)uprzątnięcia i odbierania odpadów z miejsc ich gromadzenia, w tym także tych odpadów, które nie zostały umieszczone w pojemnikach. 26. Wykonawcę obowiązuje: 1) zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości, 2) zabezpieczenie przewożonych odpadów przed wysypywaniem w trakcie transportu, w przypadku wysypywania się odpadów Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego uprzątnięcia odpadów oraz skutków ich wysypywania (zabrudzeń, plam itd.), 3) zapewnienia odpowiedniego stanu sanitarnego (mycie i dezynfekcja) pojazdów używanych do realizacji zamówienia. 4) Wykonawca winien dysponować sprzętem umożliwiającym odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości położonych przy drogach nie spełniających parametrów dróg publicznych. 5) Wykonawcę obowiązuje poddanie się doraźnej kontroli Zamawiającego, również poprzez ważenie środka transportu przeznaczonego do odbioru odpadów komunalnych z terenu gminy Modliborzyce przed rozpoczęciem zbiórki odpadów na terenie gminy oraz po jej zakończeniu przed przekazaniem odpadów do instalacji do przetwarzania odpadów. 27. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ. 28. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgodnione będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 29. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 30. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej i zapoznanie z trasami objazdów samochodów do zbierania odpadów komunalnych celem uzyskania pełnych informacji umożliwiających prawidłowe obliczenie ceny oferty (nie jest to warunek uczestnictwa w postępowaniu). 31. Nazwy i kod dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (Kod CPV ) dla przedmiotowego zadania: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów 90512000-9 - Usługi transportu odpadów 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami 90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów 32. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: 32.1. Jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (załącznik Nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; 32.2. W przypadku podpisania umowy wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile są już znane - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art. 143 b ustawy Prawo zamówień publicznych. 32.3. Jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 33. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz.1666): a) kierowanie pojazdami podczas odbioru odpadów i ich transportowania. b) przygotowywanie dokumentacji ilościowo - jakościowej z odbioru odpadów oraz raportów dla Zamawiającego 34.Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących czynności o których mowa w pkt 33. 35. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 33 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 36. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 33 czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych(tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 37. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 33 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 33 czynności. 38. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90512000-9, 90533000-2, 90514000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT609691.50
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. ,  biuro@pgkim.-janowlub.pl,  ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 46/48,  23-300 ,  Janów Lubelski,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 838080.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 838080.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 838080.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.