eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › Przebudowa drogi gminnej w m. Janina i Młyny, oraz remont dróg wewnętrznych położonych w m. Kotki, Żerniki Górne, Nowa Wieś, Błoniec, Szczaworyż, Pęczelice, gm. Busko-Zdrój.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-02

Busko-Zdrój: Przebudowa drogi gminnej w m. Janina i Młyny, oraz remont dróg wewnętrznych położonych w m. Kotki, Żerniki Górne, Nowa Wieś, Błoniec, Szczaworyż, Pęczelice, gm. Busko-Zdrój.
Numer ogłoszenia: 66045 - 2008; data zamieszczenia: 02.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy, ul. Adama Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3705200, fax 041 3705290.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.busko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w m. Janina i Młyny, oraz remont dróg wewnętrznych położonych w m. Kotki, Żerniki Górne, Nowa Wieś, Błoniec, Szczaworyż, Pęczelice, gm. Busko-Zdrój..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w m. Janina i Młyny, oraz remont dróg wewnętrznych położonych w m. Kotki, Żerniki Górne, Nowa Wieś, Błoniec, Szczaworyż, Pęczelice, gm. Busko-Zdrój. Zakres prac będzie obejmował: Przebudowę drogi gm. w m. Janina a w tym: a/ wykonanie nawierzchni bitumicznej - w-wa ścieralna gr. 5 cm, dł. 1.070,0 m, szer. 3,50 m i pow. 3.785,0 m² b/ wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, gr. w-wy po zagęszczeniu 15 cm i pow. 5.400,0 m2, c/ wyrównanie poboczy mat. kamiennym, śr. gr. wyrównania 5 cm, Przebudowę drogi gm. Młyny - Borzykowa a w tym: a/ wykonanie nawierzchni bitumicznej - w-wa wyrównawcza gr. 3 cm, (75 kg/m2) b) wykonanie nawierzchni bitumicznej - w-wa ścieralna gr. 4 cm, dł. 178,0 m, szer. 5,0 m i pow. 899,0 m² c/ wyrównanie poboczy mat. kamiennym, śr. gr. wyrównania 7 cm, Remont drogi wewnętrznej w m. Kotki a w tym: a/ wykonanie nawierzchni bitumicznej - w-wa ścieralna gr. 5 cm, dł. 170,0 m, szer. 4,0 m i pow. 695,0 m² b/ wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, gr. w-wy po zagęszczeniu 15 cm i pow. 820,0 m2, c/ wyrównanie poboczy mat. kamiennym, śr. gr. wyrównania 5 cm, d/ ułożenie przepustu rurowego pod koroną drogi i zjazdami rur bet śr. 40 cm w ilości 18,0 m, f/ podczyszczenie rowów odwadniajacych dł. 180,0m Remont drogi wewnętrznej w m. Żerniki Górne a w tym: a/ wykonanie nawierzchni bitumicznej - w-wa ścieralna gr. 5 cm, dł. 362,0 m, szer. 3,0 m i pow. 1.099,0 m² b/ wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, gr. w-wy po zagęszczeniu 15 cm i pow. 1.280,0 m2, c/ wyrównanie poboczy mat. kamiennym, śr. gr. wyrównania 5 cm, d/ ułożenie przepustu rurowego pod zjazdami rur bet śr. 40 cm w ilości 6,0 m, e/ podczyszczenie rowów odwadniajacych dł. 100,0m Remont drogi wewnętrznej w m. Nowa Wieś gm. Busko-Zdrój. a/ wykonanie nawierzchni bitumicznej - w-wa ścieralna gr. 5 cm, dł. 160,0 m, szer. 3,0 m i pow. 560,0 m² b/ wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, gr. w-wy po zagęszczeniu 20 cm i pow. 700,0 m2, c/ wyrównanie poboczy mat. kamiennym, śr. gr. wyrównania 5 cm, Remont drogi wewnętrznej w m. Błoniec gm. Busko-Zdrój. a/ wykonanie nawierzchni bitumicznej - w-wa ścieralna gr. 5 cm, dł. 173,0 m, szer. 3,0 m i pow. 530,0 m² b/ wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, gr. w-wy po zagęszczeniu 20 cm i pow. 620,0 m2, c/ wyrównanie poboczy mat. kamiennym, śr. gr. wyrównania 5 cm, d/ wykonanie nasypu ziemnego o powierzchni 22,0 m3 Remont drogi wewnętrznej w m. Szczaworyż gm. Busko-Zdrój. a/ wykonanie nawierzchni bitumicznej - w-wa ścieralna gr. 5 cm, dł. 290,0 m, szer. 3,0 m i pow. 870,0 m² b/ wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, gr. w-wy po zagęszczeniu 20 cm i pow. 1.540,0 m2, c/ wyrównanie poboczy mat. kamiennym, śr. gr. wyrównania 5 cm, d/ ułożenie przepustu rurowego pod zjazdami rur bet śr. 40 cm w ilości 5,0 m, e/ podczyszczenie rowów odwadniających dł. 70,0m Remont drogi wewnętrznej w m. Pęczelice gm. Busko-Zdrój. a/ wykonanie nawierzchni bitumicznej - w-wa ścieralna gr. 5 cm, dł. 240,0 m, szer. 3,0 m i pow. 750,0 m² b/ wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, gr. w-wy po zagęszczeniu 20 cm i pow. 960,0 m2, c/ wyrównanie poboczy mat. kamiennym, śr. gr. wyrównania 5 cm,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 5 000.00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj. w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 roboty podobne do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne uznaje się roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. budowę drogi wraz z odwodnieniem. 3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji kierownika budowy w specjalności budowy dróg. 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. 5) W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 ust. 2-4 niniejszego rozdziału. 6) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego określona w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenie Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. f) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - w zakresie sprawowania funkcji kierownika budowy - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ, g) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych zbliżonych co do zakresu i wartości do robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania, według wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ oraz dokumenty (np. referencje, protokoły odbioru końcowego) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, h) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie w funkcji kierownika budowy posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, oraz należą do właściwej izby samorządu zawodowego, np. Izby Inżynierów Budownictwa, i) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umig.busko.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Busko - Zdrój, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko - Zdrój, pok. nr 36..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Busko - Zdrój, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko - Zdrój, pok. nr 3..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.