eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zaprojektowanie i wykonanie roboty budowlanej polegającej na remoncie nawierzchni dróg i placów przy Al. Niepodległości 218 w Warszawie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-12-13



Ogłoszenie nr 660437-N-2018 z dnia 2018-12-13 r.

Ministerstwo Obrony Narodowej: Zaprojektowanie i wykonanie roboty budowlanej polegającej na remoncie nawierzchni dróg i placów przy Al. Niepodległości 218 w Warszawie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Obrony Narodowej, krajowy numer identyfikacyjny 014872806, ul. al. Niepodległości  218 , 00-911  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48261840007, e-mail zamowienia@mon.gov.pl, faks +48261840642.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.mon.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.mon.gov.pl/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Tak
http://bip.mon.gov.pl/


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Ministerstwo Obrony Narodowej, Departament Administracyjny, al. Niepodległości 218, 00-911 Warszawa.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie roboty budowlanej polegającej na remoncie nawierzchni dróg i placów przy Al. Niepodległości 218 w Warszawie
Numer referencyjny: 48/ZP/18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie roboty budowlanej polegającej na remoncie nawierzchni dróg i placów przy Al. Niepodległości 218 w Warszawie, w ramach zadania nr 80124. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w programie funkcjonalno - użytkowym dla zadania nr 80124: 1) dokument jawny: program funkcjonalno - użytkowy - część 1, stanowiący Załącznik nr 11 do SIWZ, 2) dokument wrażliwy: program funkcjonalno - użytkowy - część 2 (sposób otrzymania dokumentu zawiera punkt: "Przekazanie dokumentacji wrażliwej").

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71320000-7
45100000-8
71351910-5
45111000-8
45111200-0
45110000-1
45111100-9
45111220-6
45111230-9
45111250-5
45111250-5
45111291-4
45112000-5
45112100-6
45112210-0
45112300-8
45112700-2
45112710-5
45200000-9
45213310-9
45223300-9
45231000-5
45231100-6
45231100-6
45231111-6
45231112-3
45231113-0
45232400-6
45232410-9
45232411-6
45233000-9
45233100-0
45233120-6
45233123-7
45233140-2
45233141-9
45233142-6
45233144-0
45233150-5
45233160-8
45233161-5
45233200-1
45233220-7
45233221-4
45233222-1
45233223-8
45233250-6
45233251-3
45233260-9
45233261-6
45233270-2
45233280-5
45233292-2
45233300-2
45233330-1
45233340-4
45260000-7
45262300-4
45262310-7
45262311-4
45262510-9
45262511-6
45262512-3
45300000-0
45315600-4
71220000-6
71240000-2
71250000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zakres zamówień podobnych: remont nawierzchni dróg i placów przy Al. Niepodległości 218 w Warszawie. Wartość netto zamówień podobnych: 553 056,87 zł.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin lub okres realizacji zamówienia: 1. Termin realizacji etapu I: 1) Wykonawca w terminie do 50 dni liczonych od dnia podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu kompletną dokumentację projektowo - kosztorysową, wykonaną w ramach etapu I. 2) Dostarczona Zamawiającemu dokumentacja projektowo - kosztorysowa (etap I) każdorazowo w ciągu 20 dni będzie podlegać sprawdzeniu przez komisję powołaną przez Zamawiającego pod względem poprawności, zgodności z umową i kompletności. 3) Jeżeli w toku czynności sprawdzających zostaną stwierdzone wady, wniesione uwagi, Zamawiający może odmówić odbioru do czasu ich usunięcia. 4) Wykonawca w terminie do 14 dni (liczone od dnia w którym otrzyma dokumentację) usunie stwierdzone przez Zamawiającego wady oraz uwagi i dostarczy poprawioną dokumentację projektowo - kosztorysową Zamawiającemu. 5) Za czas sprawdzania i poprawiania Zamawiający nie będzie naliczał kar umownych. 6) Jeżeli Zamawiający stwierdzi dalsze występowanie wad i uwag w poprawionej przez Wykonawcę dokumentacji projektowo - kosztorysowej, może odmówić odbioru do czasu ich usunięcia. W tym wypadku Zamawiający naliczy kary umowne za okres w którym Wykonawca będzie dokonywał usunięcia stwierdzonych uwag i wad. W tych okolicznościach datą odbioru będzie dzień, w którym Zamawiający przyjmie dokumentację projektowo - kosztorysową bez uwag. 7) Z czynności odbioru spisany będzie protokół odbioru. 2. Termin realizacji etapu II: 1) Wykonawca w terminie do 80 dni liczonych od dnia odbioru dokumentacji projektowo - kosztorysowej przekaże Zamawiającemu pozytywną, prawomocną decyzję o pozwoleniu na roboty budowlane uzyskaną z właściwego organu administracji architektoniczno-budowlanej. 2) Jeżeli z opracowanej dokumentacji projektowo - kosztorysowej nie wyniknie obowiązek określony ustawie prawo budowlane wystąpienia do właściwego organu administracji architektoniczno - budowlanej o pozwolenie na roboty budowlane a wyniknie obowiązek zgłoszenia, o którym mowa w art. 30 ustawy prawo budowlane, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu zaświadczenie o niewniesieniu sprzeciwu wynikającego z w/w ustawy do w/w zgłoszenia w terminie 30 dni od dnia pozytywnego odbioru dokumentacji projektowo - kosztorysowej. 3) Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania etapu II z przyczyn leżących po stronie właściwego organu administracji architektoniczno - budowlanej. Powyższe wymaga uzasadnienia pisemnego sporządzonego przez Wykonawcę oraz akceptacji Zamawiającego. 3. Termin realizacji etapu III: 1) Wykonanie robót budowlanych (część 1, część 2) wraz z dokonaniem odbioru robót budowlanych - 190 dni liczonych od dnia wprowadzenia na budowę na część 1. 2) Zamawiający w terminie do 10 dni od daty zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego, przeprowadzi komisyjny odbiór robót budowlanych w ramach etapu III.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że: - posiada środki finansowe lub zdolnością kredytową na kwotę nie niższą niż 500.000,00 zł (słownie złotych: pięćset tysięcy 00/100). - posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na sumę gwarancyjną co naj mniej 1.000.000,00 zł (słownie złotych: jeden milion 00/100).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: I. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że: 1) dysponuje osobami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wynikających z ustawy prawo budowlane, tj. osobami wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzonymi zaświadczeniami wydanymi przez tę izbę, z określonym w nim terminie ważności, posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania co najmniej bez ograniczeń w specjalnościach: a) architektonicznej, b) inżynieryjnej drogowej, c) konstrukcyjno - budowlanej, d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, e) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 2) dysponuje co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej będącą czynnym członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, co będzie udokumentowane aktualną przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3) dysponuje osobami pełniącymi funkcję kierowników robót posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi będącymi czynnymi członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, co będzie udokumentowane aktualną przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, w specjalnościach: a) konstrukcyjno - budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 4) Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji (specjalności) wymienionych w punkcie 1), 2) i 3). II. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że wykonał w okresie 5 lat przed terminem składania ofert, co najmniej 2 (słownie: dwie) roboty budowlane polegające na ułożeniu kostki betonowej na drogach i chodnikach o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto (słownie złotych: dwieście tysięcy 00/100) każda.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
4. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, 2) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego, 3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ, 4) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Wymagania dotyczące wadium. 1. Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 25.000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek Bankowy Zamawiającego nr: 16 1010 1010 0041 8313 9120 0000 Wadium w formie pieniężnej musi być opisane w sposób umożliwiający jego identyfikację, poprzez podanie znaku sprawy: 48/ZP/18 oraz numeru części, na którą /e wadium jest wpłacane. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, 2) innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji / poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego zatrzymania określa ustawa.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Kwalifikacje zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zamówienia20,00
Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Przewidziane zmiany umowy zostały określone w SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-01-08, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Do oferty należy załączyć: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) pełnomocnictwa, o których mowa w rozdziale X SIWZ, 3) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 i 2 SIWZ, 4) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XVII ust. 3 SIWZ (dot. RODO ), zgodnie z wzorem zawartym w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 5) oświadczenia, o których mowa w rozdziale XIII ust. 2 pkt. B ppkt 4 SIWZ (dot. kryterium oceny ofert "kwalifikacje zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zamówienia"). 2. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą zobowiązania podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w formie pisemnej (oryginał): 1) wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ, 2) w powyższej sytuacji w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda, aby powyższy dokument dotyczył w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia. 3) w przypadku, gdy informacje, o których mowa powyżej, nie wynikają z dokumentów złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, w tym z powyższego pisemnego zobowiązania, Zamawiający żąda dokumentów dotyczących zakresu, o którym mowa powyżej. 3. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: a) wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, b) łączną cenę ofertową brutto, obliczoną zgodnie z wymogami zawartymi w rozdziale XII SIWZ, c) zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, d) oświadczenie o okresie związania ofertą, e) oświadczenie o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, f) informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. Formularz ofertowy ma umożliwić dokonanie oceny oferty w kryteriach oceny ofert, opisanych w rozdziale XIII SIWZ, 2) oświadczenia wymienione w rozdziale Va SIWZ. 4 Przekazanie dokumentacji wrażliwej: 1. W ramach realizacji umowy oraz w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy nie będą udostępnione oraz przekazane informacje prawnie chronione ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2018 r. poz. 412 z późn. zm.). 5. Program funkcjonalno - użytkowy - część 2, udostępniony i przekazany Wykonawcy w ramach realizacji postępowania, stanowi dokumentację wrażliwą ze względu na interes resortu obrony narodowej. 6. W związku z powyższym Zamawiający ustala następujące zasady postępowania: 1) Wykonawca zwraca się z wnioskiem do Zamawiającego o przekazanie dokumentacji wrażliwej. 2) We wniosku określa sposób odbioru, tj. osobiście w siedzibie Zamawiającego lub pocztą na wskazany we wniosku adres. 3) W przypadku nie wskazania sposobu przekazania dokumentacji wrażliwej Zamawiający przekaże ww. dokumenty pocztą na wskazany we wniosku adres. 4) W przypadku nie wskazania przez Wykonawcę adresu, Zamawiający pozostawi wniosek bez rozpoznania. 5) Do wniosku o przekazanie dokumentów wrażliwych Wykonawca dołączy: a) oświadczenie Wykonawcy o nie udostępnianiu przekazanej dokumentacji wrażliwej innym osobom i podmiotom nie związanym z przygotowaniem oferty oraz ich publikacją (m. in. w intrenecie), b) zobowiązanie Wykonawcy do zniszczenia wszelkich kopii i ich usunięcia z informatycznych nośników danych przekazanej dokumentacji wrażliwej na użytek (potrzebę) przygotowania przez Wykonawcę oferty do dnia składania ofert, c) zobowiązanie Wykonawcy do zwrotu otrzymanej dokumentacji wrażliwej od Zamawiającego do dnia składania ofert, d) upoważnienie wydane przez Wykonawcę dla osoby odbierającej dokumentację wrażliwą od Zamawiającego w przypadku określenia odbioru dokumentacji wrażliwej we wniosku w siedzibie Zamawiającego. 6) Do zwracanej do dnia składania ofert dokumentacji wrażliwej (przekazanej przez Zamawiającego) Wykonawca dodatkowo dołączy: a) oświadczenie Wykonawcy o zniszczeniu wszelkich kopii i ich usunięciu z informatycznych nośników danych otrzymanej dokumentacji wrażliwej, b) potwierdzony przez Wykonawcę wykaz osób zapoznanych z przekazaną dokumentacją wrażliwą. 7) Wniosek należy złożyć na adres: Ministerstwo Obrony Narodowej Departament Administracyjny al. Niepodległości 218 00-911 Warszawa z oznakowaniem: "Zaprojektowanie i wykonanie roboty budowlanej polegającej na remoncie nawierzchni dróg i placów przy Al. Niepodległości 218 w Warszawie, nr sprawy 48/ZP/18. WNIOSEK O PRZEKAZANIE DOKUMENTACJI WRAŻLIWEJ" 7. Zamawiający zastrzega możliwość nie przedłużania terminu składania ofert bez względu na datę złożenia wniosku o przekazanie dokumentacji wrażliwej. 8. Wzór wniosku i oświadczeń stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.