eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orneta › Zakładanie, bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie miasta i gminy Orneta w 2013r. Część 1Zadanie 1. Parki, skwery, kwietniki, trawniki Część 2Zadanie 2. Skarpy, tereny zieleni nie urządzonej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-18

Orneta: Zakładanie, bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie miasta i gminy Orneta w 2013r. Część 1: Zadanie 1. Parki, skwery, kwietniki, trawniki Część 2: Zadanie 2. Skarpy, tereny zieleni nie urządzonej
Numer ogłoszenia: 66032 - 2013; data zamieszczenia: 18.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Orneta , pl. Wolności 26, 11-130 Orneta, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2421116, faks 055 2422990.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orneta.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakładanie, bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie miasta i gminy Orneta w 2013r. Część 1: Zadanie 1. Parki, skwery, kwietniki, trawniki Część 2: Zadanie 2. Skarpy, tereny zieleni nie urządzonej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakładanie, bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie miasta i gminy Orneta w 2013r.. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Część 1: Zadanie 1. Parki, skwery, kwietniki, trawniki Część 2: Zadanie 2. Skarpy, tereny zieleni nie urządzonej 2. Zakres zamówienia dla Części 1 i 2 przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku I Informacje na temat ofert częściowych niniejszego ogłoszenia. 3.Opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 i 2 przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Rozdziale III niniejszej SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp . Wielkość zamówienia uzupełniającego do 50 % wartości zamówienia podstawowego. w zakresie zakładania, bieżącego utrzymania i pielęgnacji zieleni miejskiej na terenie miasta i gminy Orneta.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6, 77.31.30.00-7, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla Części 1 i 2 przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy o którym mowa § 6 ust.1 pkt 1 IDW Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego § 6 ust.1 pkt 1 IDW tj. Oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzonego wg Załącznika nr 3 do IDW Rozdziału II SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał należycie lub w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych wykonuje należycie co najmniej: 1) dla Części 1 przedmiotu zamówienia -1 usługę polegającą na utrzymaniu zieleni w sposób ciągły przez okres co najmniej 7 m-cy w ciągu 1 roku kalendarzowego , której zrealizowana wartość brutto wynosi co najmniej 60 000 zł i zrealizowany zakres usługi obejmował co najmniej bieżące utrzymanie i pielęgnację roślin ozdobnych, żywopłotów, trawników. Uwaga: Przez rośliny ozdobne należy rozumieć jednoroczne, dwuletnie lub wieloletnie rośliny, także drzewa i krzewy o dużych walorach dekoracyjnych. 2) dla Części 2 przedmiotu zamówienia: - 1 usługę polegającą na utrzymaniu zieleni w sposób ciągły przez okres co najmniej 5 m-cy w ciągu 1 roku kalendarzowego , której zrealizowana wartość brutto wynosi co najmniej 20 000 zł i zrealizowany zakres usługi obejmował co najmniej koszenie terenów zielonych i/lub trawników za pomocą kos spalinowych i/lub kosiarek spalinowych Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w § 6 ust. 1 pkt 2 IDW tj Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania sporządzonego wg załącznika nr 6 do IDW, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane/są wykonywane należycie,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla Części 1 i 2 przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy o którym mowa § 6 ust.1 pkt 1 IDW Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego § 6 ust.1 pkt 1 IDW tj. Oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzonego wg Załącznika nr 3 do IDW Rozdziału II SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla Części 1 i 2 przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy o którym mowa § 6 ust.1 pkt 1 IDW Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego § 6 ust.1 pkt 1 IDW tj. Oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzonego wg Załącznika nr 3 do IDW Rozdziału II SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla Części 1 i 2 przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy o którym mowa § 6 ust.1 pkt 1 IDW Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego § 6 ust.1 pkt 1 IDW tj. Oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzonego wg Załącznika nr 3 do IDW Rozdziału II SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Formularz oferty sporządzony wg Załącznika nr 1 do IDW Rozdziału II SIWZ 2)Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z § 12 IDW Rozdziału I SIWZ wg załącznika nr 2 do IDW Rozdziału II SIWZ 3)Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego ( jeżeli dana sytuacja dotyczy wykonawcy) 4)Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom według załącznika nr 7 do IDW Rozdziału II SIWZ 5)Zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji sporządzone wg załącznika nr 8 do IDW Rozdziału II SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania czynności prawnej polegającej na zmianie postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2.Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: 1)Zmianę wynagrodzenia wykonawcy w przypadku: a)zmiany ilościowego zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia tj zmniejszenia lub zwiększenia w ilościach zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia wymienionych w w pkt 2) lit. a) i b) 2)Zmianę ilościowego zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych pozycji ujętych w załączniku nr 1 i nr 2 Rozdziału III SIWZ (podyktowanego faktycznymi potrzebami wykonania poszczególnych usług) do wysokości wartości brutto umowy i przy zachowaniu wartości jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym w zakresie: a)zmniejszenia ilości zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia do utrzymania w szczególności w związku: a)zmniejszenia ilości zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia do utrzymania w szczególności w związku: -z przebudową drogi wojewódzkiej nr 513 i koniecznością wyłączenia części zakresu rzeczowego z tym związanego -z remontem, przebudową, rozbudową powierzchni terenów zielonych przeznaczonych do utrzymania i związanych z tym wyłączeń z utrzymania. -z podjęciem przez zamawiającego decyzji o realizacji części zakresu rzeczowego sposobem gospodarczym lub z brakiem środków finansowych na realizację całego zakresu przedmiotu zamówienia - z mniejszą ilością zakresu rzeczowego faktycznie realizowanego z zastrzeżeniem zapisów Załącznika nr 1 i 2 Rozdziału III SIWZ -z koniecznością wykonania mniejszej liczby koszeń spowodowaną warunkami atmosferycznymi b)zwiększenia ilości zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia do utrzymania w szczególności w związku: -z większą ilością zakresu rzeczowego faktycznie realizowanego z zastrzeżeniem zapisów Załącznika nr 1 i 2 Rozdziału III SIWZ -z koniecznością wykonania większej liczby koszeń spowodowaną warunkami atmosferycznymi 3)Zmianę w zatrudnieniu podwykonawców w przypadku, gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona umowę osobiście w zakresie zgodnym ze SIWZ oraz zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa, 4)Oznaczenie stron umowy, wyłącznie w wyniku dozwolonego w myśl ustawy Prawo zamówień publicznych następstwa prawnego albo zmiany nazwy lub innego oznaczenia strony (firmy) wynikającego z prawa albo dozwolonych prawem czynności powodujących taką zmianę. 5)Powstanie rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; 6)Konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a są one korzystne dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: orneta-umig.bip-um.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ornecie 11-130 Orneta , Plac Wolności 26 - Stanowisko d/s Zamówień publicznych (kam.A- parter..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Ornecie 11-130 Orneta , Plac Wolności 26 - Sekretariat pok. nr 3..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1. Parki, skwery, kwietniki, trawniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia dla Części 1 przedmiotu zamówienia obejmuje : 1)Zakładanie nowych miejsc zieleni urządzonej i bieżące utrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy Orneta polegające na: a)Całorocznej pielęgnacji kwietników obsadzonych różami rabatowymi ok. 290 szt b)Całorocznej pielęgnacji krzewów i drzew ozdobnych liściastych ok. 1032 szt c)Całorocznej pielęgnacji żywopłotów ok. 411 mb d)Całorocznej pielęgnacji krzewów i drzew iglastych ok. 154 szt e)Całorocznej pielęgnacji gazonów i kwietników oraz skwerków i rond obsadzonych roślinami jednorocznymi, wieloletnimi i bylinami 2)Pielęgnacja alejek, rabat kwiatowych, dywanów kwiatowych i trawników w parkach i na skwerkach a)Park k/MDK b)Skwer ul. Dworcowa - 1 Maja c)Skwer ul. Zamkowa i Litewska wraz z utrzymaniem w czystości alejek utwardzonych d)Park ul. 1-go Maja im. Henryka Dobosza wraz z utrzymaniem w czystości alejek utwardzonych e)Park ul. Mickiewicza im. Ks. Kan. Jana Szulborskiego wraz z utrzymaniem w czystości alejek utwardzonych f)Teren zieleni urządzonej - parking Krosno wraz z terenami przyległymi i z utrzymaniem w czystości parkingu i dróg o nawierzchni z kostki Starobruk 3)Pielęgnacja trawników a)Trawniki dywanowe wzdłuż ul. 1-go Maja na odcinku od wiaduktu kolejowego do skrzyżowania z ul. Kopernika , trawniki wzdłuż ul. Kopernika wraz z wysepką na skrzyżowaniu wg wartości jednostkowej za 1 koszenie ok. 2 042,31 m 2 b) Trawniki dywanowe wg godzin pracy kosiarki spalinowej - ok. 20 godzin w ciągu 1 roku. 2.Opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Rozdziale III niniejszej SIWZ . Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, zdjęcia, wykaz roślin dla Części 1 przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 1 Rozdziału III SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6, 77.31.30.00-7, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2. Skarpy, tereny zieleni nie urządzonej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia dla Części 2 przedmiotu zamówienia obejmuje : 1)Skarpy i przylegające tereny płaskie. Koszenie za pomocą kos spalinowych wg wartości jednostkowych za 1 koszenie danego terenu - ogółem ok. 22 876,00 m2. Zakres czynności obejmuje 2-krotne koszenie w sezonie za pomocą kos spalinowych wraz z wygrabieniem skoszonej trawy i jej wywiezieniem na miejsce składowania 2)Tereny zieleni nie urządzonej. a)Tereny zieleni nie urządzonej przewidzianych do wykaszania wg wartości jednostkowych za 1 koszenie danego terenu - ogółem ok. 20 412 m2. Zakres czynności obejmuje 2 - krotne koszenie w sezonie za pomocą kos spalinowych wraz z wygrabieniem skoszonej trawy i wywiezieniem jej na miejsce składowania. b)Tereny zieleni nie urządzonej przewidziane do wykaszania wg godz. pracy kosy spalinowej - 50 godz. w ciągu 1 roku 2.Opis przedmiotu zamówienia dla Części 2 przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Rozdziale III niniejszej SIWZ . Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia dla Części 2 przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 2 Rozdziału III SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.