eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Sukcesywne dostawy kaniul do żył obwodowych pediatrycznych i dla dorosłych oraz z systemem zabezpieczającym przed zakłuciem, kaniul dotętniczych, koreczków do kaniul, igieł iniekcyjnych, igieł do akupunktury, igieł do penów, igieł typu Sterican, Epican, Spinocan, igieł do biopsji szpiku kostnego, igieł do portów naczyniowych, igieł do znieczuleń podpajeczynówkowych standard oraz typu Pensil Point, igieł do nakłuć lędźwiowych, igieł do biopsji, igieł do blokady nerwów obwodowych, igieł do ostrzykiwań, igieł do przezoskrzelowej biopsji

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-02

Zielona Góra: Sukcesywne dostawy kaniul do żył obwodowych pediatrycznych i dla dorosłych oraz z systemem zabezpieczającym przed zakłuciem, kaniul dotętniczych, koreczków do kaniul, igieł iniekcyjnych, igieł do akupunktury, igieł do penów, igieł typu Sterican, Epican, Spinocan, igieł do biopsji szpiku kostnego, igieł do portów naczyniowych, igieł do znieczuleń podpajeczynówkowych standard oraz typu Pensil Point, igieł do nakłuć lędźwiowych, igieł do biopsji, igieł do blokady nerwów obwodowych, igieł do ostrzykiwań, igieł do przezoskrzelowej biopsji
Numer ogłoszenia: 65999 - 2016; data zamieszczenia: 02.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Kliniczny im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze sp. z o.o. , ul. Zyty 26, 65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 3296200, faks 68 3255808.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy kaniul do żył obwodowych pediatrycznych i dla dorosłych oraz z systemem zabezpieczającym przed zakłuciem, kaniul dotętniczych, koreczków do kaniul, igieł iniekcyjnych, igieł do akupunktury, igieł do penów, igieł typu Sterican, Epican, Spinocan, igieł do biopsji szpiku kostnego, igieł do portów naczyniowych, igieł do znieczuleń podpajeczynówkowych standard oraz typu Pensil Point, igieł do nakłuć lędźwiowych, igieł do biopsji, igieł do blokady nerwów obwodowych, igieł do ostrzykiwań, igieł do przezoskrzelowej biopsji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 569 700,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy kaniul do żył obwodowych pediatrycznych i dla dorosłych oraz z systemem zabezpieczającym przed zakłuciem, kaniul dotętniczych, koreczków do kaniul, igieł iniekcyjnych, igieł do akupunktury, igieł do penów, igieł typu: Sterican, Epican i Spinocan, igieł do biopsji szpiku kostnego mostka i talerza biodrowego oraz do trepanobiopsji szpiku, igieł do portów naczyniowych, igieł do znieczuleń podpajeczynówkowych standard oraz typu Pensil Point, igieł do nakłuć lędźwiowych, igieł do biopsji, igieł do blokady nerwów obwodowych, igieł do ostrzykiwań, igieł do przezoskrzelowej biopsji aspiracyjnej z użyciem USG do bronchofiberoskopu EBUS firmy Olimpus, igieł do biopsji gruboigłowej zestawów do znieczuleń zewnątrzoponowych,, bezigłowych portów do iniekcji oraz ostrzy wielorazowych oscylacyjnych do napędu DE SOUTTER.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego są sukcesywne dostawy kaniul do żył obwodowych pediatrycznych i dla dorosłych oraz z systemem zabezpieczającym przed zakłuciem, kaniul dotętniczych, koreczków do kaniul, igieł iniekcyjnych, igieł do akupunktury, igieł do penów, igieł typu: Sterican, Epican i Spinocan, igieł do biopsji szpiku kostnego mostka i talerza biodrowego oraz do trepanobiopsji szpiku, igieł do portów naczyniowych, igieł do znieczuleń podpajeczynówkowych standard oraz typu Pensil Point, igieł do nakłuć lędźwiowych, igieł do biopsji, igieł do blokady nerwów obwodowych, igieł do ostrzykiwań, igieł do przezoskrzelowej biopsji aspiracyjnej z użyciem USG do bronchofiberoskopu EBUS firmy Olimpus, igieł do biopsji gruboigłowej zestawów do znieczuleń zewnątrzoponowych,, bezigłowych portów do iniekcji oraz ostrzy wielorazowych oscylacyjnych do napędu DE SOUTTER

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8, 33.14.13.23-0, 33.14.13.22-3, 33.14.13.20-9, 33.17.13.00-2, 33.14.13.13-2, 33.14.13.26-1, 33.16.22.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości ustalonej dla poszczególnego zadania: - zadanie nr 1 - 1 000,00 PLN - zadanie nr 2 - 3 000,00 PLN - zadanie nr 3 - 500,00 PLN - zadanie nr 4 - 1 600,00 PLN - zadanie nr 5 - 1 500,00 PLN - zadanie nr 6 - 600,00 PLN - zadanie nr 7 - 100,00 PLN - zadanie nr 8 - 300,00 PLN - zadanie nr 9 - 600,00 PLN - zadanie nr 10 - 50,00 PLN - zadanie nr 11- 130,00 PLN - zadanie nr 12 - 200,00 PLN - zadanie nr 13 - 300,00 PLN - zadanie nr 14 - 100,00 PLN - zadanie nr 15 - 200,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia powyższego warunku wykonawca obowiązany jest przedstawić: a/ opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny właściwy dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - zadania na kwotę co najmniej: - 20 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 1, - 70 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 2, - 12 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 3, - 40 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 4, - 30 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 5, - 15 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 6 lub zadania nr 9, - 2 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 7, - 7 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 8 lub zadania nr 13, - 1 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 10, - 3 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 11 lub zadania nr 14, - 5 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 12 lub zadania nr 15. UWAGI: W przypadku składania oferty obejmującej więcej niż jedno zadanie wartość przedmiotowego dokumentu powinna odpowiadać co najmniej najwyższej wartości wymaganej dla zadania ujętego w takiej ofercie Jeżeli wykonawca przedkłada polisę z której wynika, że termin płatności, pierwszej raty składki ubezpieczenia lub całości składki ubezpieczenia został odroczony i upływa po terminie składania ofert, to również ma obowiązek udokumentować fakt opłacenia przed upływem terminu składania oferty przedmiotowej -odroczonej pierwszej raty składki lub całości składki ubezpieczenia. Każda przedkładana polisa musi być opłacona. Obowiązek, o którym mowa wyżej nie dotyczy kolejnych rat składki ubezpieczenia, których termin płatności jest odroczony i upływa po terminie składania ofert. oraz ewentualnie b/ dokument (w tym pisemne - wyłącznie w formie oryginału oświadczenie) zawierający zobowiązanie każdego podmiotu trzeciego oddającego wykonawcy do dyspozycji niezbędny zasób na potrzeby wykonania zamówienia, dotyczący zdolności finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów - w przypadku, gdy wykonawca w trakcie realizacji zamówienia polegać będzie na zdolnościach finansowych lub ekonomicznych podmiotów trzecich, niezależnie od charakteru prawnego łączącego wykonawcę z podmiotem udostępniającym określony zasób, UWAGI: Zakres i rodzaj udostępnianych przez dany podmiot trzeci zasobów powinien odpowiadać właściwej deklaracji wykonawcy zawartej w pkt 4b oraz 4c oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 17 do SIWZ Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku: 1) zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.), 2) zmiany cen jednostkowych przedmiotu umowy w sytuacji okresowych promocji, bądź obniżenia ceny przez producenta w trakcie trwania umowy, 3) szczególnych okoliczności takich jak zaprzestanie lub wstrzymanie wytwarzania wyrobów objętych umową, wygaśnięcia świadectwa ich rejestracji albo wycofania ze sprzedaży. W powyższych przypadkach Strony mogą dopuścić dostarczenie odpowiedników o parametrach nie gorszych od wyrobów objętych umową. Cena dostarczonego odpowiednika nie może być wyższa od ceny wyrobu zastąpionego. 4) zmiany sposobu konfekcjonowania i wielkości jednostkowej wyrobu, którego cena po odpowiednim przeliczeniu nie będzie wyższa niż cena wyrobu objętego umową. 5) konieczności przesunięcia terminów umownych, jeżeli konieczność ta, nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy np. siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.zgo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, budynek A-administracji, pokój 019 - cena 17,00 PLN + koszty przekazania.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, budynek A-administracji, pokój 201, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kaniule do żył obwodowych bez portu bocznego oraz koreczki do kaniul.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 48 000,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy kaniul do żył obwodowych bez portu bocznego oraz koreczków do kaniul.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kaniule do żył obwodowych z portem bocznym oraz kaniule do żył obwodowych z portem bocznym i systemem zabezpieczającym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 168 360,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy kaniul do żył obwodowych z portem bocznym oraz kaniuli do żył obwodowych z portem bocznym i systemem zabezpieczającym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Igły do trepanobiopsji szpiku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 27 810,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy igieł do trepanobiopsji szpiku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Igły typu Hubera z drenem do portów podskórnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 95 040,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy igieł typu Hubera z drenem do portów podskórnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.22-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Igły do przezoskrzelowej biopsji aspiracyjnej z użyciem USG do posiadanego przez zamawiającego bronchofiberoskopu EBUS firmy Olympus.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 75 600,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy igieł do przezoskrzelowej biopsji aspiracyjnej z użyciem USG do posiadanego przez zamawiającego bronchofiberoskopu EBUS firmy Olympus.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.22-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Igły jednokrotnego użytku, igły do akupunktury, igły do penów oraz igły typu Sterican.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 37 620,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy igieł jednokrotnego użytku, igieł do akupunktury, igieł do penów oraz igieł typu Sterican.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zestawy do znieczulania zewnątrzoponowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 5 760,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy zestawów do znieczulania zewnątrzoponowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.13.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Igły do biopsji szpiku kostnego mostka i talerza biodrowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 19 800,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy igieł do biopsji szpiku kostnego mostka i talerza biodrowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Igły do znieczuleń podpajęczynówkowych typu Pencil-Point oraz standardowych, igły do nakłuć lędźwiowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 33 510,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy igieł do znieczuleń podpajęczynówkowych typu Pencil-Point oraz standardowych, igieł do nakłuć lędźwiowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.22-3, 33.14.13.28-5, 33.14.13.23-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Igły typu Spinocan , typu Epican oraz typu Sterican.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 2 460,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy igieł typu Spinocan, typu Epican oraz typu Sterican.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Igły do blokady nerwów obwodowych do posiadanego przez zamawiającego Stymulatora HNS 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 7 740,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy igieł do blokady nerwów obwodowych do posiadanego przez zamawiającego Stymulatora HNS 12.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.21-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Bezigłowe porty do iniekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 10 800,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy bezigłowych portów do iniekcji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Kaniule dotętnicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 18 360,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy kaniul dotętniczych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Igły do biopsji gruboigłowej kompatybilne z posiadanymi przez zamawiającego pistoletami Biopty oraz Magnum (MG1522) firmy Bard.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 6 840,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy igieł do biopsji gruboigłowej kompatybilnych z posiadanymi przez zamawiającego pistoletami Biopty oraz Magnum (MG1522) firmy Bard.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Ostrza wielorazowe oscylacyjne do posiadanego przez zamawiającego napędu DE SOUTTER.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 12 000,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy ostrzy wielorazowych oscylacyjnych do posiadanego przez zamawiającego napędu DE SOUTTER.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostaw częściowych - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.