To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-13
Ogłoszenie nr 65983 - 2017 z dnia 2017-04-13 r.
Luzino: RÓWNANIE I PROFILOWANIE DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY LUZINO
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 39156-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Luzino, krajowy numer identyfikacyjny
53989700000, ul.
ul. Ofiar Stutthofu
11,
84242
Luzino, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
058 6782068 w. 49, faks
586 782 325, e-mail
inwestycje@luzino.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.luzino.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
RÓWNANIE I PROFILOWANIE DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY LUZINO
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):20.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest równanie i profilowanie dróg gruntowych na terenie Gminy Luzino. Zakres robót obejmuje między innymi: 1)równanie i profilowanie dróg gruntowych w ilości 850 000 m2, 2)wałowanie dróg gruntowych w ilości 850 000 m2, 3)uzupełnienie ubytków w drogach, w ilości 75 000 m2 przy u^Syciu kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o frakcji 0-31,5 mm (gr. po zagęszczeniu 4 cm), 4)uzupełnienie ubytków w drogach, w ilości 35 000 m2 przy u^Syciu gruzu betonowego o frakcji 0-63,5 mm i ^Swiru o frakcji 2-16 mm (wykonanie warstwy z gruzu betonowego o gr. 5 cm po zagęszczeniu i przykrycie warstwy gruzu warstwą ^Swiru o gr. około 1 cm po zagęszczeniu - razem gr. po zagęszczeniu 6 cm) . Przez uzupełnienie ubytków w drogach rozumie się, na koszt Wykonawcy: zakup i dowiezienie kruszywa lub gruzu betonowego na wskazany teren, gdzie będzie wbudowany materiał, wysypanie go, rozciągnięcie, rozgarnięcie i wyprofilowanie równiarką oraz zagęszczenie nawierzchni walcem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z technologią wykonania robót budowlanych oraz parametrami technicznymi i standardami jakościowymi określony został w Dokumentacji Technicznej, stanowiącej załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ, która zawiera: dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót. Celem niniejszego postępowania jest wykonanie robót budowlanych o określonej w SIWZ jakości i funkcjonalności, a nie wbudowanie materiałów, urządzeń itp. konkretnej marki lub producenta. Z tych względów Zamawiający doło^Sył nale^Sytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Je^Seli pomimo tego, oka^Se się, ^Se w jakimkolwiek miejscu SIWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie nale^Sy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a nale^Sy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewią^Sących dla wykonawców). Z tych względów, oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z treścią SIWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona. W sytuacji, gdy wymagania w SIWZ przekraczają wymagania zawarte w normach zastosowanie mają postanowienia zawarte w SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równowa^Sne, jest obowiązany wykazać, ^Se oferowane przez niego dostawy, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45233141-9,
45233142-6,
45233220-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT560944.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 536895.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.