eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zelów › Utrzymanie i obsługa gminnego punktu zbiórki odpadów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-05

Zelów: Utrzymanie i obsługa gminnego punktu zbiórki odpadów
Numer ogłoszenia: 65954 - 2012; data zamieszczenia: 05.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 22944 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zelów, ul. Żeromskiego 23, 97-425 Zelów, woj. łódzkie, tel. 0 44 634 10 00, faks 0 44 634 13 41.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i obsługa gminnego punktu zbiórki odpadów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia. ZADANIE 1 Dot: Gminnego Punktu Zbiórki Odpadów segregowanych i wielkogabarytowych. 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i obsługa gminnego punktu zbiórki odpadów segregowanych i wielkogabarytowych położonego na terenie Gminy Zelów ( symbol CPV 90500000-2) w roku 2012. 2. Lokalizacja punktu i właściciel: Gmina Zelów - przy oczyszczalni ścieków dla miasta Zelowa, Mauryców 1a. 97-425 Zelów. 2.1. Zakres czynności obejmuje: 2.2. Zapewnienie pracy punktu w wymiarze minimum 40 godzin tygodniowo, w tym soboty nie mniej niż 4 godziny. Rozkład czasu pracy powinien zaspokoić potrzeby mieszkańców gminy i być uzgodniony z właścicielem punktu. 2.3. Nieodpłatny odbiór odpadów segregowanych i wielkogabarytowych, pochodzących z gospodarstw indywidualnych z terenu gminy Zelów, które posiadają zawartą umowę na odbiór odpadów. 2.4. Pokrywaniem kosztów związanych z działalnością punktu. 2.5. Wyposażenie punktu na czas obowiązywania umowy w dodatkowe narzędzia lub pojemniki w sytuacji, gdy wymagać będzie tego asortyment odpadów odbieranych przez oferenta, a wyposażenie punktu nie będzie wystarczające. 2.6. Prowadzenie rejestru przyjmowanych w punkcie odpadów, zawierającego między innymi informacje o rodzaju , kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów, dacie ich dostarczenia do punktu oraz sposobie ich dalszego wykorzystania. 2.7. Składanie zamawiającemu kwartalnego sprawozdania zawierającego: a) informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów b) dacie ich dostarczenia do punktu oraz sposobie ich dalszego wykorzystania. 2.8. Prowadzenie działalności propagującej funkcjonowanie punktu. 3. Oferent, z którym zostanie zawarta umowa, zobowiązany będzie do przejęcia gminnego punktu od właściciela oraz zdania go Właścicielowi . Przejęcie i zdanie gminnego punktu odbywać się będzie w oparciu o protokół zdawczo-odbiorczy, którego kopie realizujący zamówienie przekaże Zamawiającemu. Przekazanie protokołu do dnia 15 stycznia 2013 roku i kluczy od GPZOSiW jest warunkiem ostatecznego rozliczenia się z realizującym zadanie. 4. Celem dokładnego poznania przedmiotu zamówienia oferent winien skontaktować się z właścicielem punktu wymienionym w punkcie 2. ZADANIE 2 Dot: zorganizowania i obsługi systemu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych gromadzonych w ogólnodostępnych punktach na terenie Miasta i Gminy Zelów 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i obsługa systemu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych gromadzonych w ogólnodostępnych punktach na terenie miasta i gminy Zelów (symbol CPV 90500000-2), w skład którego wchodzić będzie: 1.1. sieć punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów z opakowań szklanych; 1.2 sieć punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów z opakowań tworzyw sztucznych ; 1.3. sieć punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów z papieru i tektury; 2. Zakres czynności obejmuje: a). zabezpieczenie pojemników i rozmieszczenie ich w punktach zbiórki odpadów. b). odbiór odpadów z punktów ich zbiórki (czynność ta obejmuje również załadunek na środki transportu). c). przewóz odpadów na trasie punkt zbiórki - wyspecjalizowany odbiorca (w tym rozładunek u odbiorcy); d). dostarczenie pojemników do miejsc, z których zostały zabrane (jeżeli transport odpadów odbywał się w pojemnikach stanowiących wyposażenie punktów zbiórki); e). sprzątanie terenu z odpadów, które znajdują się w pobliżu pojemnika; f). myciu pojemników 1 raz w roku w okresie wiosennym - kwiecień , maj (tylko w przypadku pojemników przeznaczonych do selektywnej zbiórki opakowań szklanych i odpadów z papieru i makulatury) g). naprawę szkód powstałych w trakcie wykonywania czynności wymienionych w punktach a, b c, d, e oraz, f 3. Czynności wymienione w punktach: 2. litera b, c, e; winny być wykonywane z częstotliwością: - pojemniki na makulaturę i szkło - 1 raz w miesiącu; - pojemniki na opakowania z tworzyw sztucznych na terenach wiejskich gminy- od maja do września 2 razy w miesiącu, w pozostałych miesiącach 1 raz ; - pojemniki na opakowania z tworzyw sztucznych terenach miasta Zelowa od maja do września 3 razy w miesiącu, w pozostałych miesiącach 2 razy, a czynności opisane w punkcie 2 litera g, według potrzeb lecz nie później niż 7 dni od daty powstania szkody. 4. Składanie kwartalnych sprawozdań zawierających: 4.1. rodzaj i ilość zebranych odpadów. 5. Przekazanie Zamawiającemu w ciągu siedmiu dni po zakończeniu realizacji zamówienia (kwartału) sprawozdania kwartalnego zawierającego informacje dotyczące: 5.1. rodzaju i ilości odpadów opakowaniowych zebranych w punktach zbiórki; 5.2. rodzaju i ilości odpadów opakowaniowych przekazanych do odzysku i recyklingu; 5.3. odbiorcy odpadów podlegających przetworzeniu. ZADANIE 3 Dot: usługi związanej z odbiorem z terenu Gminy Zelów odpadów zawierających azbest. 1.Przedmiotem zamówienia jest usuwanie w roku 2012 z terenu Gminy Zelów odpadów zawierających azbest (symbol CPV 90650000-8 ). 2. Do obowiązków Wykonawcy usługi należeć będzie: a). odbiór odpadów z miejsc zbiórki wskazanych przez Zamawiającego, zabezpieczonych folią i znajdujących się na paletach drewnianych. Palety drewniane winny być udostępnione przez Wykonawcę i znajdować się na wyposażeniu GPZOSiW. b). uprzątnięcie miejsc po załadunku odpadów w terminie nie później niż 7 dni od daty zakończenia odbioru odpadów; c). transport i przekazanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami do zakładu utylizacji; d). przedłożenie Zamawiającemu sprawozdania z wykonania usług (w sprawozdaniu należy podać miejsca i ilości zebranych odpadów oraz dołączyć dokumenty potwierdzające odbiór odpadów przez zakład utylizacji). 4. Zamówienie należy wykonać w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2012r. 5. Cena podana przez Wykonawcę w ofercie za wykonanie niniejszego zadania powinna zostać skalkulowana przy założeniu, że przez okres obowiązywania umowy zostanie wywiezione 40 Mg azbestu. ZADANIE 4 Przedmiotem zamówienia jest obwoźna zbiórka odpadów wielkogabarytowych w roku 2012 z terenu Gminy Zelów (symbol CPV 90500000-2. Obszar miasta i terenów wiejskich ). Do obowiązków Wykonawcy usługi należeć będzie: - zorganizowanie dwa razy w roku (w m-cu maju i listopadzie) zbiórki obwoźnej odpadów wielkogabarytowych, polegającej na przejeździe specjalistycznymi samochodami przez wszystkie miejscowości wchodzące w skład poszczególnych jednostek administracyjnych Gminy Zelów, w tym przez wszystkie ulice zlokalizowane na terenie miasta Zelowa według ustalonego harmonogramu: - odbiór odpadów kod 20 01 31* - Leki cytotoksyczne i cytostatyczne: 20 01 32, Leki inne niż wymienione w 20 01 31 z dwóch pojemników poj. 120 l z częstotliwością min. 1 w miesiącu, ustawionych na terenie miasta Zelowa. Pojemniki na leki zapewni Zamawiający. - opracowanie szczegółowego harmonogramu prac, - uzyskanie akceptacji harmonogramu przez Zamawiającego, - złożenie zaakceptowanego harmonogramu w siedzibie Zamawiającego najpóźniej na 14 dni przed wyznaczonym terminem wykonania prac, - zebranie ( w tym załadunek na środek transportu) zgromadzonych odpadów, - sprzątanie miejsca, z którego odbierane były odpady, - usuwanie szkód powstałych w trakcie załadunku, transportu i wyładunku odpadów, - uzyskanie potwierdzenia wykonania prac u Zamawiającego, - dostarczenie zebranych odpadów podczas obwoźnej zbiórki do instalacji, w których zebrane odpady będą poddane procesowi odzysku bądź unieszkodliwienia, - złożenia sprawozdania z wykonanych prac nie później niż 7 dni po wykonaniu prac. W sprawozdaniu należy podać ilości zebranych odpadów w rozbiciu na poszczególne grupy. UWAGA: w trakcie prac zbierane będą następujące odpady: Rodzaje odpadów Kod Tekstylia (dywany, tapicerka samochodowa) 20 01 11 Zużyty sprzęt AGD i RTV 20 01 23, 20 01 36 Zużyte opony ( w tym pochodzące z maszyn rolniczych) 20 03 99 Baterie i akumulatory 20 01 33, 20 01 34 Złom metalowy 20 01 40 Przeterminowane lekarstwa 20 01 32 Elementy z tworzyw sztucznych nie mieszczące się w pojemnikach do segregacji w tym wykładziny podłogowe 20 01 39 Zużyte meble i elementy stolarki 20 03 07 Przedmiot zamówienia nie obejmuje zbiórki gruzu, kamieni i odpadów pochodzących z zakładów rzemieślniczych. 3. Warunki rozliczenia inwestycji: Zamawiający ustala odroczony, 30 dniowy termin płatności licząc od daty złożenia faktury lub rachunku przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKO-REGION Sp. z o. o., ul. Bawełniana 18, 97-400 Bełchatów, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 169400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 230877,00

  • Oferta z najniższą ceną: 230877,00 / Oferta z najwyższą ceną: 230877,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.