eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › I. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Myśliwka i ul. Porożyńskiego w Gdyni II.Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Bieszczadzkiej w Gdyni III. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Beskidzkiej w Gdyni IV.Budowa przewodu wodociągowego w ul. Pionierów w Gdyni

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-12-12



Ogłoszenie nr 659548-N-2018 z dnia 2018-12-12 r.

PEWIK Gdynia Sp. z o.o.: I. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Myśliwka i ul. Porożyńskiego w Gdyni II.Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Bieszczadzkiej w Gdyni III. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Beskidzkiej w Gdyni IV.Budowa przewodu wodociągowego w ul. Pionierów w Gdyni
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: PEWIK Gdynia Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 19056387900000, ul. ul. Witomińska  29 , 81311   Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 687 297, e-mail biuro@pewik.gdynia.pl, faks 586 687 296.
Adres strony internetowej (URL): www.pewik.gdynia.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający udzielający zamówień sektorowych

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://www.pewik.gdynia.pl/cms/ogloszenia/roboty/585


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: I. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Myśliwka i ul. Porożyńskiego w Gdyni II.Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Bieszczadzkiej w Gdyni III. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Beskidzkiej w Gdyni IV.Budowa przewodu wodociągowego w ul. Pionierów w Gdyni
Numer referencyjny: ZP/87/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: a) Pakiet I - budowa sieci wodociągowej PE DN 110 na odcinku o długości ok. 328 mb oraz budowa kanalizacji sanitarnej z rur kamionkowych DN200 na odcinku o długości ok. 250 mb w ul. Myśliwka i ul. Porożyńskiego; b) Pakiet II - Budowa sieci wodociągowej PE DN 160 na odcinku o długości ok. 200 mb i PE DN 110 na odcinku o długości około 50 mb oraz budowa kanalizacji sanitarnej z rur kamionkowych DN200 na odcinku o długości ok. 320 mb (w tym przeciskiem około 190 mb) w ul. Bieszczadzkiej; c) Pakiet III - budowa sieci wodociągowej PE DN 110 na odcinku o długości ok. 120 mb oraz budowa kanalizacji sanitarnej z rur kamionkowych DN 200 na odcinku około 120 mb w ul. Beskidzkiej; d) Pakiet IV - budowa przewodu sieci wodociągowej DN 100 z żeliwa sferoidalnego o długości ok. 76 mb w ul. Pionierów wraz z dokonaniem czynności wymaganych przed przystąpieniem do użytkowania obiektu budowlanego określonych w art. 54 i art. 57 ustawy Prawo budowlane. 2. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą Załącznik nr 6 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej (deliktowa i kontraktowa) w zakresie prowadzonej działalności. Kwota ubezpieczenia nie mniejsza niż: a) 300.000,00 zł - Pakiet I, b) 400.000,00 zł - Pakiet II, c) 150.000,00 zł - Pakiet III, d) 100.000,00 zł - dla Pakietu IV. Jeżeli oferta jest składana do dwóch lub więcej Pakietów, suma ubezpieczenia nie może być niższa niż 500.000,00 zł W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, warunek ten musi być spełniony przez min. jednego z Wykonawców.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym do wykonania przedmiotu zamówienia. I. Wykonawca winien wykazać się wykonaniem: a) dla Pakietu I, II, III: min. 2 inwestycji w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy min. DN200 o min. długości 100 mb każda (niezależnie od ilości Pakietów, na które składana jest oferta); b) dla Pakietu I, II, III, IV: min. 2 inwestycji w zakresie budowy sieci wodociągowej o średnicy min. DN100 i min. długości 100 mb każda (niezależnie od ilości Pakietów, na które składana jest oferta). W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia: 1) warunek określony w lit. a) musi być spełniony przez min. jednego z Wykonawców, 2) warunek określony w lit. b) musi być spełniony przez min. jednego z Wykonawców. II. Wykonawca winien wykazać się kadrą techniczną, z której minimum 1 (jedna) osoba posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub starsze równoważne), pełniąca jednocześnie funkcję Kierownika Budowy oraz koordynatora ds. BHP. Jeżeli Wykonawca składa ofertę do więcej niż jednego Pakietu, musi dysponować min. dwiema osobami posiadającymi ww. uprawnienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia warunek oceniany będzie łącznie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

ZAMÓWIENIE NINIEJSZE NIE PODLEGA STOSOWANIU PROCEDUR OKREŚLONYCH W USTAWIE PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - PODSTAWA: ART. 132 I 133 USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 R. PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r., poz. 1986) I JEST REALIZOWANE ZGODNIE Z REGULAMINEM UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PRZEZ PEWIK GDYNIA SP. Z O.O. ZASTOSOWANIE MAJĄ WYŁĄCZNIE PRZESŁANKI WYKLUCZENIA OKREŚLONE W POWYŻSZYM REGULAMINIE. Zamawiający wymaga złożenia poniższych oświadczeń i dokumentów do oferty: a) Podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega on wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 11 Regulaminu udzielania zamówień przez PEWIK GDYNIA Sp. z o.o. (Załącznik nr 2b); b) aktualny odpis z właściwego rejestru (data dokumentu: nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) lub wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP [www.firma.gov.pl].

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) podpisane oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków dla Wykonawcy określonych w SIWZ (Załącznik nr 2a); b) Polisa lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dowodem opłacenia składki. Polisa lub inny dokument, o których mowa w poprzednim zdaniu muszą wskazywać w jednoznaczny sposób, że ochroną ubezpieczeniową objęta jest działalność gospodarcza Wykonawcy w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia. W przeciwnym wypadku, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty również pisemne oświadczenie ubezpieczyciela potwierdzające, że ochrona ubezpieczeniowa wynikająca z zawartej z Wykonawcą umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej obejmuje działalność gospodarczą Wykonawcy w zakresie tożsamej z przedmiotem zamówienia; c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót tożsamych lub zbliżonych do zakresu przedmiotu zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. (Załącznik nr 3); d) wykaz kluczowej kadry (Załącznik nr 4), która zostanie wyznaczona do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z danymi na temat kwalifikacji i ze wskazaniem Kierownika budowy pełniącego funkcję Koordynatora ds. bhp.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

a) wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - Załącznik nr 1; b) ramowy harmonogram realizacji i fakturowania robót (zawierającego zakres rzeczowy każdego etapu z określeniem numeracji węzłów/studni stanowiących początek i koniec danego etapu, termin realizacji, wartość ryczałtową, wysokość składników cenotwórczych użytych do wyceny) - dla każdego Pakietu oddzielnie, sporządzonego zgodnie z zapisami pkt. 2 Rozdziału III; c) oświadczenia o dokonanej wizji lokalnej - Załącznik nr 8; d) prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo, podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku podpisania oferty przez Pełnomocnika Wykonawcy; e) oświadczenia dot. ochrony danych osobowych - Załącznik nr 10; (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, oświadczenie musi złożyć każdy z Wykonawców).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena95,00
okres gwarancji5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Podstawy zmiany postanowień umowy zostały wskazane w Istotnych Warunkach Umowy - Załączniki 5a, 5b, 5c do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-01-02, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 45 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Pakiet I - Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Myśliwka i ul. Porożyńskiego w Gdyni
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa sieci wodociągowej PE DN 110 na odcinku o długości ok. 328 mb oraz budowa kanalizacji sanitarnej z rur kamionkowych DN200 na odcinku o długości ok. 250 mb w ul. Myśliwka i ul. Porożyńskiego wraz z dokonaniem czynności wymaganych przed przystąpieniem do użytkowania obiektu budowlanego określonych w art. 54 i art. 57 ustawy Prawo budowlane.Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą Załącznik nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45230000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 5
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena95,00
Okres gwarancji5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Pakiet II - Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Bieszczadzkiej w Gdyni
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa sieci wodociągowej PE DN 160 na odcinku o długości ok. 200 mb i PE DN 110 na odcinku o długości około 50 mb oraz budowa kanalizacji sanitarnej z rur kamionkowych DN200 na odcinku o długości ok. 320 mb (w tym przeciskiem około 190 mb) w ul. Bieszczadzkiej wraz z dokonaniem czynności wymaganych przed przystąpieniem do użytkowania obiektu budowlanego określonych w art. 54 i art. 57 ustawy Prawo budowlane. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą Załącznik nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45230000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena95,00
Okres gwarancji5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Pakiet III - Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Beskidzkiej w Gdyni
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa sieci wodociągowej PE DN 110 na odcinku o długości ok. 120 mb oraz budowa kanalizacji sanitarnej z rur kamionkowych DN 200 na odcinku około 120 mb w ul. Beskidzkiej wraz z dokonaniem czynności wymaganych przed przystąpieniem do użytkowania obiektu budowlanego określonych w art. 54 i art. 57 ustawy Prawo budowlane. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą Załącznik nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45230000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 5
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena95,00
Okres gwarancji5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Pakiet IV - Budowa przewodu wodociągowego w ul. Pionierów w Gdyni
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa przewodu sieci wodociągowej DN 100 z żeliwa sferoidalnego o długości ok. 76 mb w ul. Pionierów wraz z dokonaniem czynności wymaganych przed przystąpieniem do użytkowania obiektu budowlanego określonych w art. 54 i art. 57 ustawy Prawo budowlane. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą Załącznik nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45230000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 5
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena95,00
Okres gwarancji5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.