eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bukowno › Wykonanie projektu budowlanego przebudowy kąpieliska miejskiego z przebudową budynku zaplecza MOSiR w Bukownie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-21

Bukowno: Wykonanie projektu budowlanego przebudowy kąpieliska miejskiego z przebudową budynku zaplecza MOSiR w Bukownie.
Numer ogłoszenia: 6592 - 2009; data zamieszczenia: 21.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Bukownie , ul. Spacerowa 1, 32-332 Bukowno, woj. małopolskie, tel. 0-32 6421-104, faks 0-32 6421-104.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlanego przebudowy kąpieliska miejskiego z przebudową budynku zaplecza MOSiR w Bukownie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie projektu budowlanego przebudowy kąpieliska miejskiego z przebudową budynku zaplecza MOSiR w Bukownie. Projekt należy wykonać zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym opracowanym przez Transcom sp. z o.o. w Katowicach. Dla basenu rekreacyjnego należy zaprojektować 2 warianty: jeden uwzględniający wykonanie basenu o konstrukcji żelbetowej, drugi z blachy nierdzewnej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem: a) Wykonanie dokumentacji projektowej - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, obejmującej: projekty budowlane (we wszystkich niezbędnych branżach), projekty wykonawcze (we wszystkich niezbędnych branżach), przedmiary robót (odrębnie dla każdej branży), informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. b) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, c) wykonanie kosztorysów inwestorskich (dla każdej branży oddzielnie - wydruk w wersji szczegółowej), d) uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień i decyzji wraz z prawomocną decyzją o pozwoleniu na budowę, e) pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji. Przedmiot zamówienia wymieniony powyżej należy również dostarczyć w dwóch egzemplarzach w postaci pliku zapisanego na nośniku CD-R zbiór w formacie Portable Documennt Format (PDF).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.22.20.00 - 74.22.20.00 74.23.20.00 - 74.23.20.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 20.000,00 PLN Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz.275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr 17 1240 2294 1111 0010 2191 0466

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunki zostaną uznane za spełnione jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie VI. ust. 1 i 2 niniejszej specyfikacji. 2. Wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat, a w sytuacji gdy okres prowadzonej działalności gospodarczej jest krótszy - to w tym okresie, jednego projektu przebudowy lub budowy kąpieliska lub basenów otwartych o konstrukcji żelbetowej i łącznej powierzchni lustra wody nie mniejszej niż 1.500 m2 dla każdego projektu. 3. Wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat, a w sytuacji gdy okres prowadzonej działalności gospodarczej jest krótszy - to w tym okresie, jednego projektu przebudowy lub budowy kąpieliska lub basenów otwartych o konstrukcji z blach nierdzewnych i łącznej powierzchni lustra wody nie mniejszej niż 800 m2 dla każdego projektu. 4. Wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat, a w sytuacji gdy okres prowadzonej działalności gospodarczej jest krótszy - to w tym okresie, dwóch projektów instalacji uzdatniania wody basenowej w technologii ziemi okrzemkowej pracującej w układzie: zbiornik wyrównawczy-pompa wody brudnej-filtr podciśnieniowy-pompa wody czystej-basen o wydajności nie mniejszej niż 270 m3/h..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w specyfikacji, oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Spółkę Cywilną, oprócz dokumentów dotyczących Spółki powyższe dokumenty wymagane będą od wszystkich wspólników spółki. c) wykaz wykonanych projektów budowlanych kąpielisk lub basenów w okresie ostatnich trzech lat tzn. przynajmniej jednego projektu przebudowy lub budowy kąpieliska lub basenu otwartego o konstrukcji żelbetowej o łącznej powierzchni lustra wody nie mniejszej niż 1.500 m2 i przynajmniej jednego projektu przebudowy lub budowy kąpieliska lub basenu otwartego o konstrukcji z blach nierdzewnych o łącznej powierzchni lustra wody nie mniejszej niż 800 m2 dla każdego projektu oraz dwóch projektów instalacji uzdatniania wody basenowej w technologii ziemi okrzemkowej pracującej w układzie: zbiornik wyrównawczy-pompa wody brudnej-filtr podciśnieniowy-pompa wody czystej-basen o wydajności nie mniejszej niż 270 m3/h. (zał. nr 3) d) referencje wykonawcy potwierdzające wykonanie projektów wyszczególnionych w wykazie j.w. z podaniem powierzchni lustra wody, wydajności uzdatniania wody oraz okresu ich realizacji. e) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. (zał. nr 4) f) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie (zał. Nr 4) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, g) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz aktualne członkostwo w izbach samorządów zawodowych. h) wykaz podmiotów (podwykonawców), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z podaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności. (zał. nr 5) 2. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a) Wypełniony druk Oferta (załącznik nr 1 do specyfikacji) podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, b) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 233, poz. 1655 z późn. zm.) c) umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej, d) w przypadku składania oferty przez konsorcjum, pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. e) w przypadku zatrudnienia podwykonawców przy realizacji zamówienia, pisemne oświadczenie podwykonawcy o gotowości współpracy z oferentem w zakresie realizacji zamówienia ze wskazaniem zakresu rzeczowego prac, które będzie wykonywał oraz dokumenty wymienione wyżej - pkt VI. f) podpisany przez osobę/y upoważnione wzór umowy (zał. nr 2) g) dowód wpłaty wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bukowno.pl/m_gl.php?action=n&id=127&szbl=2&id_poz=2609.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Bukownie ul. Spacerowa 1 32-332 Bukowno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2009 godzina 12:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Bukownie (pokój nr 4) ul. Spacerowa 1 32-332 Bukowno.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.