eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › zakup i sukcesywna dostawa papieru kserograficznego do Centrali i Oddziałów Terenowych ARR



Ogłoszenie z dnia 2005-12-13

POZYCJA 65885

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: zakup i sukcesywna dostawa papieru kserograficznego do Centrali i Oddziałów Terenowych ARR

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Agencja Rynku Rolnego, do kontaktów: Budner, ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6617763, fax 022 6617535, www.arr.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i sukcesywna dostawa papieru kserograficznego do Centrali i Oddziałów Terenowych ARR. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: A) Papier formatu A4 o gramaturze 80g/m kw. w ilości 28.000 ryz Lp. / Wyszczególnienie / Wielkość parametru /Jednostka miary 1. / Gramatura / 80 / g/m kw. 2. / Grubość arkusza / 104÷108 / ľm 3. / Białość / 140÷155 / CIE 4. / Wilgotność / 3,5÷3,9 / % 5. / Gładkość / 200÷210 / ml/min 6. / Nieprzezroczystość / 89÷92 / % B) Papier formatu A3 o gramaturze 80g/m kw.w ilości 460 ryz Lp. / Wyszczególnienie / Wielkość parametru / Jednostka miary 1. / Gramatura / 80 / g/m kw. 2. / Grubość arkusza / 104÷108 / ľm 3. / Białość / 140÷155 / CIE 4. / Wilgotność / 3,5÷3,9 / % 5. / Gładkość / 200÷210 / ml/min 6. / Nieprzezroczystość / 89 ÷92 / % C) Papier formatu A4 o gramaturze 100g/m kw. w ilości 200 ryz Lp. / Wyszczególnienie / Wielkość parametru / Jednostka miary 1. / Gramatura / 100 / g/m kw. 2. / Grubość arkusza / 108÷116 / ľm 3. / Białość / 156÷169 / CIE 4. / Wilgotność / 3,5÷3,9 / % 5. / Gładkość / 220÷240 / ml/min 6. / Nieprzezroczystość / 92÷95 / %. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: siedziba Centrali Agencji Rynku Rolnego i Oddziały Terenowe ARR. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.56.92 - Papier kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wykonawca będzie dostarczał papier kserograficzny sukcesywnie w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2006 r. Zgłoszenia dokonywane będą przez zamawiającego telefonicznie oraz będą potwierdzane faxem. W zgłoszeniu zamawiający określił miejsce przeznaczenia oraz ilość ryz papieru.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Wadium: 12 000,00 zł, zabezpieczenie należytego wykonania umowy: 3% ceny brutto podanej w ofercie. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy: 1. nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonych wraz z ofertą następujących dokumentów: a) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby - wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w której stwierdza się, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - potwierdzającego, że nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, d) aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - potwierdzającego, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności), 2. posiadający uprawnienia do wykonywania działalności obejmującej przedmiot zamówienia, (Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego wraz z ofertą aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 3. posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu formularz oświadczenia zawarty w SIWZ). 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonych wraz z ofertą następujących dokumentów: a) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, b) informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 i pkt 1 ppkt b), c), d), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt a) i pkt 5), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument, o którym mowa w pkt 3 musi być przedstawiony w formie oryginału; dokumenty, o których mowa w pkt 1, 2 i 4 muszą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 26.01.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 26.01.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.01.2006, godzina 12:15, siedziba Centrali Agencji Rynku Rolnego.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 05.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.