eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Opracowanie koncepcji programowo - przestrzennej rewitalizacji Parku Jana Pawła II w Gdańsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-02

Gdańsk: Opracowanie koncepcji programowo - przestrzennej rewitalizacji Parku Jana Pawła II w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 65879 - 2008; data zamieszczenia: 02.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3412041, fax 058 3416758.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie koncepcji programowo - przestrzennej rewitalizacji Parku Jana Pawła II w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie kompleksowej koncepcji programowo-przestrzennej rewitalizacji parku Jana Pawła II w Gdańsku. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Opracowanie koncepcji programowo - przestrzennej dla zagospodarowania terenu parku. 2. Opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej budynku wielofunkcyjnego (z przeznaczeniem na kawiarnię, sale wystawiennicze, toaletę ogólnodostępną, z zadaszona sceną (estradą) z widownią 3. Opracowanie koncepcji architektonicznej fontanny. 4. Opracowanie części ekonomicznej koncepcji programowo-przestrzennej. 5. Opracowanie studium wykonalności projektu. 6. Opracowanie raportu oddziaływania inwestycji na środowisko. 7. Opracowanie inwentaryzacji zieleni.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł. w terminie do dnia 24.04.2008r. do godz. 8.00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: 1. Na dowód posiadanego doświadczenia wykaże się wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej: 1.1. jednego projektu zagospodarowania terenów zieleni publicznej np. parków, zieleńców, terenów osiedlowych (koncepcja lub projekt budowy) 1.2. jednej inwentaryzacji drzewostanu z oceną jego wartości, 1.3. jednego studium wykonalności (dotyczącego inwestycji), 2. Dysponuje odpowiednią kadrą techniczną i wskaże do realizacji przedmiotu zamówienia: 2.1. wiodących projektantów w poszczególnych branżach: - Architektonicznej - 1 osoba, - Drogowej - 1 osoba, posiadających stosowne uprawnienia do projektowania w danej branży i należących do stosownej Izby samorządu zawodowego, z minimum trzyletnim stażem pracy od uzyskania uprawnień projektowych 2.2. projektanta z branży zieleni z wykształceniem wyższym (z zakresu architektury krajobrazu lub ogrodniczym lub leśnym) z minimum 5 letnim doświadczeniem w projektowaniu zieleni i wykonywaniu inwentaryzacji dendrologicznych , który wykonał w okresie ostatnich 3 lat nie mniej niż 2 projekty zieleni oraz 2 inwentaryzacje drzewostanu o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia 3. Oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełnia warunki art.22 ust.1 PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełnia warunki art.22 ust.1 PZP - zał. 1a SIWZ. 2. Wykazanie się wykonaniem ,w okresie ostatnich 3 lat licząc od dnia wszczęcia postępowania, co najmniej: 2.1. jednego projektu zagospodarowania terenów zieleni publicznej np. parków, zieleńców, terenów osiedlowych (koncepcja lub projekt budowy) 2.2. jednej inwentaryzacji drzewostanu z oceną jego wartości, 2.3. jednego studium wykonalności (dotyczącego inwestycji), Spełnienie warunku poprzez: wypełnienie: zał. nr 1b SIWZ, wskazanie informacji dot.: rodzaju opracowania, daty wykonania, inwestora oraz potwierdzenie realizacji zamówień dokumentami, np. referencjami z których jednoznacznie wynika, że zostały wykonane należycie. 3. Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje wykwalifikowana kadrą: a. projektantów wiodących w poszczególnych branżach: - architektonicznej - 1 osoba, - drogowej - 1 osoba, posiadających stosowne uprawnienia do projektowania w danej branży i należących do stosownej Izby samorządu zawodowego, z minimum trzyletnim stażem pracy od uzyskania uprawnień projektowych, b. projektanta z branży zieleni z wykształceniem wyższym (ogrodniczym, leśnym lub w zakresie architektury krajobrazu) oraz minimum 5 letnim doświadczeniem w wykonywaniu inwentaryzacji dendrologicznych i projektowaniu zieleni, który wykonał w okresie ostatnich 3 lat nie mniej niż 2 projekty zieleni oraz 2 inwentaryzacje drzewostanu o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia. Spełnienie warunku opisanego w pkt 2 należy udokumentować poprzez wykaz osób posiadających stosowne doświadczenie - zgodnie z zał. nr 1c SIWZ i załączenie uprawnień, aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, stosownie do branży

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, kancelaria, pok. 2, bud. A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2008 godzina 08:30, miejsce: Zarząd dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, sekretariat, pok. 25, bud. B.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.