eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › dostawa sukcesywna urządzeń do automatycznej identyfikacji i materiałów eksploatacyjnych w okresie od 01.02.2006 r. do 31.01.2007 r.



Ogłoszenie z dnia 2005-12-13

POZYCJA 65878

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: dostawa sukcesywna urządzeń do automatycznej identyfikacji i materiałów eksploatacyjnych w okresie od 01.02.2006 r. do 31.01.2007 r. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Instytut Logistyki i Magazynowania, do kontaktów: Krystyna Grzelka, ul. Estkowskiego 6, 61-755 Poznań, tel. +48 061 8504900, fax +48 061 8536376, e-mail: office@ilim.poznan.pl, www.ilim.poznan.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sukcesywna urządzeń do automatycznej identyfikacji i materiałów eksploatacyjnych w okresie od 01.02.2006 r. do 31.01.2007 r. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa sukcesywna w okresie od 01.02.2006 r. do 31.01.2007 r urządzeń do automatycznej identyfikacji i materiałów eksploatacyjnych: - etykiet samoprzylepnych - taśm transferowych - weryfikatorów kodów kreskowych - drukarek kodów kreskowych - terminali przenośnych - czytników kodów kreskowych - aplikatory i nawijaki. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Instytut Logistyki i Magazynowania, 61-755 Poznan, ul. Estkowskiego 6. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.24.13.10 - Etykiety samoprzylepne Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.28.00 - Etykiety samoprzylepne Oryginalny kod CPV: 25.21.34.00 - Taśma z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.17.30.00 - Pasek Oryginalny kod CPV: 30.21.61.30 - Czytniki kodu kreskowego Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.30 - Czytniki kodu kreskowego Oryginalny kod CPV: 30.23.32.30 - Drukarki i plotery Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.00 - Drukarki i plotery Oryginalny kod CPV: 30.23.25.20 - Urządzenia do wprowadzania danych Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.74.00 - Akcesoria do wprowadzania danych Oryginalny kod CPV: 30.21.61.30 - Czytniki kodu kreskowego Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.30 - Czytniki kodu kreskowego 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: jednej części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 1 150 000.00 zł. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.02.2006; data zakończenia: 31.01.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium: 1% wartości zamówienia brutto. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność przelewem bankowym w terminie 30 dni od daty dostawy wraz z oryginałem faktury VAT. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrow z dn. 07.04.2004 r. w sprawie rodzaju dokumentow jakie może żądać zamawiający. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Odpis z właściwego rejestru. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Sprawozdanie finansowe za 2003 r. polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej, zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz oddz. ZUS o nie zaleganiu z opłacaniem podatków oraz składek ; informację banków potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: RA/4753/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 23.01.2006r. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 26.01.2006 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 30 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 26.01.2006, godzina 09:30, Instytut Logistyki i Magazynowania, 61-755 Poznań, ul. Estkowskiego 6.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 30.11.2006 r. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 30.11.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.13.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: etykiety samoprzylepne. 3) Zakres lub wartość: 360 000.00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.21.34.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: - taśmy transferowe. 3) Zakres lub wartość: 260 000.00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.30. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: weryfikatory kodów kreskowych. 3) Zakres lub wartość: 170 000.00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.30. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: drukarki kodów kreskowych. 3) Zakres lub wartość: 120 000.00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.25.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: terminale przenośne. 3) Zakres lub wartość: 100 000.00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.30. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: czytniki kodów kreskowych. 3) Zakres lub wartość: 70 000.00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.30. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: aplikatory i nawijaki. 3) Zakres lub wartość: 70 000.00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.