Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-25
Wiązownica: Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Wiązownica
Numer ogłoszenia: 65875 - 2011; data zamieszczenia: 25.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Wiązownica , Wiązownica 208, 37-522 Wiązownica, woj. podkarpackie, tel. 016 622-36-31.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiazownica.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Wiązownica.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Wiązownica, zakres prac obejmuje:- Mechaniczne profilowanie i zagęszczaniem podłoża - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - Wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym - Oczyszczenie warstwy konstrukcyjnej mechanicznie istniejącej nawierzchni - Skropienie istniejącej nawierzchni emulsją - Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium przetargowego na poszczególne zadania w wysokości: Zadanie 1 wadium- 5 000 zł Zadanie 2 wadium- 500 zł Zadanie 3 wadium- 450 zł Zadanie 4 wadium- 100 zł Zadanie 5 wadium- 700 zł Zadanie 6 wadium- 1 300 zł Zadanie 7 wadium- 400 zł Zadanie 8 wadium- 1 200 zł Zadanie 9 wadium- 600 zł Zadanie 10 wadium- 150 zł Zadanie 11 wadium- 100 zł Zadanie 12 wadium- 140 zł Zadanie 13 wadium- 500 zł Zadanie 14 wadium- 200 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania: nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonawca musi przedłożyć dokumenty potwierdzające, że wykonał co najmniej 3 zadań o podobnym charakterze i złożoności wykonanym w okresie ostatnich 5 lat., a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie o wartości nie niższej niż 50 000zł. Warunek w zakresie doświadczenia w realizacji robót budowlanych, w przypadku oferty wspólnej nie zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą się wykonaniem robót o różnym zakresie i o niższych wartościach od żądanej. Wartość i zakres wykonanych robót nie podlega bowiem sumowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełnienia warunku posiadania potencjału technicznego wykonawca musi przedłożyć dokumenty potwierdzające, że dysponuje potencjałem technicznym: - minimum jedną układarkę mas bitumicznych i jeden walec drogowy,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca musi przedłożyć oświadczenie potwierdzające, że dysponuje co najmniej: - jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie dróg lub odpowiadające im inne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie przepisów wcześniej obowiązujących w powyższym zakresie;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełnienia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomiczno - finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca musi przedłożyć dokumenty potwierdzające, że: - posiadają polisę o odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 200 000 zł. /wartości polisy wykonawców wspólnie występujących będzie sumowana, przy czym każdy wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia musi posiadać opłaconą polisę w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej/.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wiazownica.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wiązownica 37-522 Wiązownica
Pokój nr 29 II piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Wiązownica 37-522 Wiązownica Pokój nr 22 I p. /Sekretariat/.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR G 011853 MANASTERZ - RYSZKOWA WOLA W ODCINKACH: CETULA KM 10+890 - 12+804 KM 13+478 - 14+960.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym - Oczyszczenie warstwy konstrukcyjnej mechanicznie istniejącej nawierzchni - Skropienie istniejącej nawierzchni emulsją - Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W M. Zapałów NR EWID. DZIAŁEK 1468 w KM 0+000,00 - 0+140,00.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Mechaniczne profilowanie i zagęszczaniem podłoża - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63, grubość warstwy 10 cm - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W M. Surmaczówka NR EWID. DZIAŁEK 576 w KM 0+000,00 - 0+300,00.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym gr. warstwy 5 cm - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 PRZEBUDOWA WJAZDU DO REMIZY OSP Surmaczówka (Dz. Nr 276).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Mechaniczne profilowanie i zagęszczaniem podłoża - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63, grubość warstwy 10 cm - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W M. Szówsko ul. Sportowa (NR EWID. DZIAŁEK 963) KM 0+000,00 - 0+370,00.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63, grubość warstwy 10 cm - Wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym gr. warstwy 5 cm - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W M. Szówsko ul. Lubelska (NR EWID. DZIAŁEK 963) KM 0+000,00 - 0+821,00.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Regulacja pionowa studzienek - Mechaniczne profilowanie i zagęszczaniem podłoża - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/64, grubość warstwy 10 cm - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7 Utwardzenie Placu mienia gminnego w Mołodyczu (NR EWID. DZIAŁEK 509).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Mechaniczne profilowanie i zagęszczaniem podłoża - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/64, grubość warstwy 10 cm - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W M. Radawa (Patelnia) (NR EWID. DZIAŁEK 151_35, 151_111).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Mechaniczne profilowanie i zagęszczaniem podłoża - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/64, grubość warstwy 10 cm - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ Nr W M. Radawa (Koguty) (NR EWID. DZIAŁEK 963) KM 5+970,00 - 6+300,00.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym 0/31,5, grubość warstwy 5 cm - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie 10 Utwardzenie Placu mienia gminnego w Manasterzu (NR EWID. DZIAŁEK 371).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Mechaniczne profilowanie i zagęszczaniem podłoża - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/64, grubość warstwy 10 cm - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 11 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W M. Nielepkowice (NR EWID. DZIAŁEK 385_2) KM 0+000,00 - 0+080,00.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym 0/31,5, grubość warstwy 5 cm - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie 12 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W M. Nielepkowice (NR EWID. DZIAŁEK 173) KM 0+000,00 - 0+100,00.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym 0/31,5, grubość warstwy 5 cm - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie 13 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W M. Wiązownicy (NR EWID. DZIAŁEK 728) KM 0+000,00 - 0+185,00.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Oczyszczenie warstwy konstrukcyjnej mechanicznie istniejącej nawierzchni - Skropienie istniejącej nawierzchni emulsją - Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym BA 0/16 - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 6 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie 14 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W M. RYSZKOWA WOLA (NR EWID. DZ. 914) KM 0+000,00 - 0+120,00.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/64, grubość warstwy 10 cm - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i modernizacja dróg na terenie gminy Siemień - Etap I
- Modernizacja ulicy Górniczej wzdłuż bloku nr 18 w Woli.
- Remont drogi gminnej nr 115205E w miejscowości Siciska
- "Przebudowa drogi gminnej nr 118203 E (Nowy Ochędzyn) - gr. Gm. Sokolniki - Niwiska II - Niwiska, Niwiska - Galewice"
- Przebudowa drogi gminnej ulicy Dworcowej i ulicy Okrężnej w miejscowości Chrzan
- Budowa dróg gminnych w Gminie Pakosław - etap II
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.