eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiązownica › Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Wiązownica

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-25

Wiązownica: Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Wiązownica
Numer ogłoszenia: 65875 - 2011; data zamieszczenia: 25.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Wiązownica , Wiązownica 208, 37-522 Wiązownica, woj. podkarpackie, tel. 016 622-36-31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiazownica.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Wiązownica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Wiązownica, zakres prac obejmuje:- Mechaniczne profilowanie i zagęszczaniem podłoża - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - Wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym - Oczyszczenie warstwy konstrukcyjnej mechanicznie istniejącej nawierzchni - Skropienie istniejącej nawierzchni emulsją - Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium przetargowego na poszczególne zadania w wysokości: Zadanie 1 wadium- 5 000 zł Zadanie 2 wadium- 500 zł Zadanie 3 wadium- 450 zł Zadanie 4 wadium- 100 zł Zadanie 5 wadium- 700 zł Zadanie 6 wadium- 1 300 zł Zadanie 7 wadium- 400 zł Zadanie 8 wadium- 1 200 zł Zadanie 9 wadium- 600 zł Zadanie 10 wadium- 150 zł Zadanie 11 wadium- 100 zł Zadanie 12 wadium- 140 zł Zadanie 13 wadium- 500 zł Zadanie 14 wadium- 200 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania: nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonawca musi przedłożyć dokumenty potwierdzające, że wykonał co najmniej 3 zadań o podobnym charakterze i złożoności wykonanym w okresie ostatnich 5 lat., a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie o wartości nie niższej niż 50 000zł. Warunek w zakresie doświadczenia w realizacji robót budowlanych, w przypadku oferty wspólnej nie zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą się wykonaniem robót o różnym zakresie i o niższych wartościach od żądanej. Wartość i zakres wykonanych robót nie podlega bowiem sumowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia warunku posiadania potencjału technicznego wykonawca musi przedłożyć dokumenty potwierdzające, że dysponuje potencjałem technicznym: - minimum jedną układarkę mas bitumicznych i jeden walec drogowy,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca musi przedłożyć oświadczenie potwierdzające, że dysponuje co najmniej: - jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie dróg lub odpowiadające im inne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie przepisów wcześniej obowiązujących w powyższym zakresie;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomiczno - finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca musi przedłożyć dokumenty potwierdzające, że: - posiadają polisę o odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 200 000 zł. /wartości polisy wykonawców wspólnie występujących będzie sumowana, przy czym każdy wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia musi posiadać opłaconą polisę w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej/.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wiazownica.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wiązownica 37-522 Wiązownica Pokój nr 29 II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Wiązownica 37-522 Wiązownica Pokój nr 22 I p. /Sekretariat/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR G 011853 MANASTERZ - RYSZKOWA WOLA W ODCINKACH: CETULA KM 10+890 - 12+804 KM 13+478 - 14+960.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym - Oczyszczenie warstwy konstrukcyjnej mechanicznie istniejącej nawierzchni - Skropienie istniejącej nawierzchni emulsją - Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W M. Zapałów NR EWID. DZIAŁEK 1468 w KM 0+000,00 - 0+140,00.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Mechaniczne profilowanie i zagęszczaniem podłoża - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63, grubość warstwy 10 cm - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W M. Surmaczówka NR EWID. DZIAŁEK 576 w KM 0+000,00 - 0+300,00.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym gr. warstwy 5 cm - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 PRZEBUDOWA WJAZDU DO REMIZY OSP Surmaczówka (Dz. Nr 276).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Mechaniczne profilowanie i zagęszczaniem podłoża - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63, grubość warstwy 10 cm - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W M. Szówsko ul. Sportowa (NR EWID. DZIAŁEK 963) KM 0+000,00 - 0+370,00.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63, grubość warstwy 10 cm - Wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym gr. warstwy 5 cm - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W M. Szówsko ul. Lubelska (NR EWID. DZIAŁEK 963) KM 0+000,00 - 0+821,00.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Regulacja pionowa studzienek - Mechaniczne profilowanie i zagęszczaniem podłoża - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/64, grubość warstwy 10 cm - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7 Utwardzenie Placu mienia gminnego w Mołodyczu (NR EWID. DZIAŁEK 509).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Mechaniczne profilowanie i zagęszczaniem podłoża - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/64, grubość warstwy 10 cm - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W M. Radawa (Patelnia) (NR EWID. DZIAŁEK 151_35, 151_111).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Mechaniczne profilowanie i zagęszczaniem podłoża - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/64, grubość warstwy 10 cm - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ Nr W M. Radawa (Koguty) (NR EWID. DZIAŁEK 963) KM 5+970,00 - 6+300,00.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym 0/31,5, grubość warstwy 5 cm - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie 10 Utwardzenie Placu mienia gminnego w Manasterzu (NR EWID. DZIAŁEK 371).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Mechaniczne profilowanie i zagęszczaniem podłoża - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/64, grubość warstwy 10 cm - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 11 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W M. Nielepkowice (NR EWID. DZIAŁEK 385_2) KM 0+000,00 - 0+080,00.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym 0/31,5, grubość warstwy 5 cm - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie 12 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W M. Nielepkowice (NR EWID. DZIAŁEK 173) KM 0+000,00 - 0+100,00.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym 0/31,5, grubość warstwy 5 cm - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie 13 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W M. Wiązownicy (NR EWID. DZIAŁEK 728) KM 0+000,00 - 0+185,00.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Oczyszczenie warstwy konstrukcyjnej mechanicznie istniejącej nawierzchni - Skropienie istniejącej nawierzchni emulsją - Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym BA 0/16 - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 6 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie 14 PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W M. RYSZKOWA WOLA (NR EWID. DZ. 914) KM 0+000,00 - 0+120,00.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/64, grubość warstwy 10 cm - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 - Uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.