eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia z podziałem na 2 zadania dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 11/2014)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-25

Iława: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia z podziałem na 2 zadania dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 11/2014)
Numer ogłoszenia: 65834 - 2014; data zamieszczenia: 25.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie , ul. Gen. Wł. Andersa 3, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6449601, faks 89 6492425.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.ilawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia z podziałem na 2 zadania dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 11/2014).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Dostawa sprzętu medycznego Zadanie nr 2 Dostawa wyposażenia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.94.00.00-5, 39.10.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony formularz ofertowy 2. Wypełniony formularz specyfikacji przedmiotowej (formularz cenowy) 3.Zaakceptowany projekt umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.1. zmiana dotyczy nieistotnych postanowień zawartej umowy, 1.2. podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, jak w szczególności klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie. 1.3.w wyniku istotnej zmiany stosunków spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron znaczną stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy - w przypadku istotnej zmiany stosunków takiej jak znaczny wzrost cen surowców, nośników energii itp. 1.4.zmiana dotyczy obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia - w przypadku promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment itp. 1.5.dotyczy zmian koniecznych ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności stawek podatku VAT, stawek celnych - w przypadku zaistnienia takich zmian. W przypadku zmiany podatku VAT cena brutto pozostaje bez zmian zmianie ulega cena netto. 1.6.konieczność wprowadzenia zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wprowadzenie zmian określonych w ust. 1 wymaga uzasadnienia konieczności zmiany i porozumienia stron oraz sporządzenia aneksu do umowy. Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody Zamawiającego oraz pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.ilawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Pokój nr 9...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Kancelaria..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. Tytuł projektu Rozbudowa i modernizacja obiektu Powiatowego Szpitala w Iławie- pomieszczenia bryły A wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu - etap I.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stół do mycia i ubierania zwłok Wykonany ze stali nierdzewnej kwasoodpornej, zgodnej z normą EN 10088 1.4031 Wyposażony w: przyłącza wodno-kanalizacyjne, blat roboczy oraz baterię prysznicową z wylewką i odpływem wody z blatu wyposażony w syfon z elastycznym przyłączem do kanalizacji, umożliwiającym łatwy demontaż Przejezdy, wyposażony w 4 skrętne koła z hamulcami Wysokość stołu: 800 mm (+/- 50 mm) Długość: 2200 mm (+/- 50 mm) Szerokość: 750 mm (+/- 50 mm) Gwarancja 24 miesiące 2. Wózek do wkładania zwłok do chłodni Hydrauliczny wózek podnośnikowy w całości wykonany z materiałów nierdzewnych kwasoodpornych, zgodnych z normą EN 10088 1.4031 Wyposażony w system prowadnic kompatybilnych z regałami w komorze chłodniczej firmy REZON umożliwiający włożenie ciał na 2 wysokości Przeznaczony do bocznego załadunku i wyładunku ciał z komory Układ hydrauliczny napędzany pompą ręczną lub nożną Wyposażony w cztery obrotowe kółka jezdne z hamulcami Długość: 2000 mm (+/- 50 mm) Szerokość: 750 mm (+/- 50 mm) Gwarancja 24 miesiące 3. Wózek na zwłoki do pomieszczenia pro morte Wózek z kapsułą w całości wykonany z materiałów nierdzewnych kwasoodpornych zgodnych z normą EN 10088 1.4031 4 rączki, po 2 z każdej strony do prowadzenia wózka 2 rączki - uchwyty do podnoszenia wieka kapsuły Wysokość stołu: 750 mm (+/- 50 mm) Długość: 2000 mm (+/- 50 mm) Wysokość wieka: 350 mm (+/- 50 mm) Szerokość: 750 mm (+/- 50 mm) Wózek o stałej wysokości dostosowanej do komór chłodniczych firmy REZON, do załadunku bocznego 4 skrętne koła z hamulcami, niebrudzące posadzki Wózek do do transportu wewnętrznego Gwarancja 24 miesiące 4. Wózek zamykany Wykonany ze stali nierdzewnej kwasoodpornej, zgodnej z normą EN 10088 1.4031 Wyposażony w zdejmowane leże służące jako nosze Pokrywa wykonana ze stali nierdzewnej kwasoodpornej, zgodnej z normą EN 10088 1.4031 Wysokość leża od podłogi regulowana za pomocą przekładni śrubowej 600 mm(+/- 50 mm) do 850 mm (+/- 50 mm) Długość całkowita: 2000 mm(+/- 50 mm) Szerokość całkowita 750 mm (+/- 50 mm) Cztery pompowane koła jezdne z hamulcami Wózek do do transportu wewnętrzno-zewnętrznego Gwarancja 24 miesiące.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.94.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wyposażenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Biurko z szufladami i szufladą na klawiaturę Z lewej strony szafka z szufladą zamykana na klucz lub 4 szuflady zamykane na klucz W blacie biurka otwór na przewody do komputera Półka pod klawiaturę Wymiary: 60x120x75 cm (+/- 50 mm) Powierzchnia zmywalna Konstrukcja - płyta wiórowa o grubości minimum 18mm (dołączyć atest higieniczny) - obustronnie laminowana. Wszystkie krawędzie płyty nie osłonięte przez konstrukcję (np. czoła szuflady, drzwi, półki) oklejone PCV o grubości min. 2 mm Zawiasy oraz prowadnice szuflad zabezpieczone antykorozyjnie, z funkcją samo domykania. Prowadnice szuflad metalowe typu METABOX (lub podobne) lub w przypadku głębokich szuflad łożyskowe o pełnym wysuwie. Kolorystyka płyty meblowej do wyboru (min. odcienie pomarańczowego, klon, siwy i wanilia) Biurko musi posiadać atest higieniczny (wystawiony przez uprawnioną jednostkę) dopuszczający ich stosowanie w placówkach służby zdrowia Gwarancja 24 miesiące 2. Krzesło obrotowe tapicerowane Z regulacją siedziska i oparcia Płyta siedziska w zakresie przynajmniej 40-55cm od podłogi Oparcie o wysokości ok 50 - 60 cm Szerokość siedziska: 450 mm (+/- 50 mm) Głębokość siedziska: 450 mm (+/- 50 mm) Płynna regulowana wysokość oparcia Możliwość odchylenia oparcia i blokady w wybranej pozycji Regulacja głębokości siedziska i oparcia Pokryte materiałem zmywalnym Podłokietniki z tworzywa sztucznego Wyposażone w 5 - cio podporową podstawę Kółka jezdne Gwarancja 24 miesiące 3. Krzesło tapicerowane Krzesło z oparciem bez regulacji oparcia i siedziska Pokryte materiałem zmywalnym Szerokość siedziska: 450 mm (+/- 50 mm) Głębokość siedziska: 450 mm (+/- 50 mm) Wys. krzesła 800 mm (+/- 50 mm) Stelaż wykonany z profili stalowych pokryty farbą proszkową w kolorze czarnym lub chromowany Gwarancja 24 miesiące 4. Dozownik na mydło i środek dezynfekcyjny Wykonany z wysokiej jakości tworzywa sztucznego ABS Pojemność 0.5 litra Kolor obudowy: biały Regulacja dozy: trzy zakresy 0.5 ml, 1.0 ml, 1.5 ml Wymiary szer. 10 x głęb. 12 x wys. 25 cm (+/- 10 %) Sposób dozowania: łokciowy Łatwy w utrzymani w czystości Gwarancja: 12 miesięcy Zestaw wkrętów do montażu 5. Uchwyt na papier toaletowy Uchwyt do montażu natynkowego Wykonany ze stali szlachetnej, Grubość materiału 0,8 mm (+/- 2 mm) Odchylana pokrywa Mieści 1 rolkę o maks. O 130 mm Zestaw mocujący 6. Szczotka WC Wolnostojąca szczotka WC wykonana ze stali nierdzewnej Szerokość: 100 mm (+/- 5 %) Głębokość: 100 mm (+/- 5 %) Wysokość: 350 mm (+/- 5 %) 7. Dozownik na ręczniki papierowe Przeznaczenie: ręczniki papierowe ZZ Wielkość listka: ok.250 x 230 mm Pojemność: ok.500 sztuk Materiał obudowy: tworzywo ABS Kolor obudowy: biały Szerokość: 290 mm (+/- 5 %) Głębokość: 145 mm (+/- 5 %) Wysokość: 260 mm (+/- 5 %) Sposób dozowania: wyciągnięcie jednej sztuki papieru powoduje wysunięcie się kolejnej Sposób zamknięcia: zamek z kluczem Okienko kontrolne informujące o ilości ręczników Rodzaj montażu: naścienny, przykręcany Waga netto: ok.1,00 kg Zestaw wkrętów do montażu Gwarancja: 12 miesięcy 8. Lustro Lustro łazienkowe kryształowe, fazowane Wodoodporne Grubość materiału ok.5 mm Wymiary: 400 x 300 mm (+/- 50 mm) Gwarancja: 24 miesiące 9. Kosz Otwierany przyciskiem pedałowym z wewnętrznym wyjmowanym wiaderkiem Wykonany z tworzywa sztucznego Kolor: biały lub beżowy Odporny na pękanie Powierzchnia gładka łatwa do utrzymania czystości Pojemność 15 - 20 l 10. Szafa lekarska 1- drzwiowa przeszklone drzwi Szerokość 600 mm (+/- 50 mm) Głębokość 400 mm (+/- 50 mm) Wysokość 1800 mm (+/- 50 mm) Szafa posiada jedno, uchylne skrzydło drzwi, zawieszone na zawiasach kołkowych Wykonana jest z blachy o grubości 0,8-1 mm Drzwi szafy posiadają przeszklenie wykonane z szyby hartowanej, Zamykana zamkiem baskwilowym, ryglującym w trzech punktach Uchwyt klamkowy Wyposażona jest w 4 półki wykonane ze szkła hartowanego o maksymalnym udźwigu 25 kg. Malowana jest farbami proszkowymi Gwarancja 24 miesiące 11. Zasłony prysznicowe Wykonane z materiału PCV - wodoszczelne Wyposażone w zabezpieczające oczka umożliwiające umocowanie na drążku Wymiary 180 x 200 cm (+/- 5%) 12. Rurki do zasłon prysznicowych Drążek prosty, rozporowy W kolorze białym lub chromowanym 7 szt. o długości maksymalnej 1,2 m 2 szt. o długości maksymalnej 2,2 m Średnica 20 mm 13. Łączniki do rurek prysznicowych Łącznik - uchwyt podwieszany do rurek prysznicowych W kolorze białym lub chromowanym Długość: 50 cm (+/- 10%) Montowany do sufitu 14. Pokrowiec na rzeczy chorych Zapinany na zamek lub troki 2 kieszenie o długości 40 cm (+/- 5 cm) Kolor: biały lub kremowy Materiał nadający się do prania w temp. 90 Długość:120 cm (+/-10cm) Szerokość: 65 cm (+/-5 cm) 15. Wieszak na rzeczy chorych Wykonany z drewna Wyżłobienia do wieszania spódnic pozioma poprzeczka do zawieszania spodni Uchwyt metalowy 16. Rurki chromowane Chromowane Średnica 25 mm 17. Łączniki do rurek Chromowane Średnica 25 mm 3- ramienne - 10 szt. 2 - ramienne - 10 szt. 18. Szafa biurowa stojąca podzielona na trzy części, dolna część drzwi pełne, środkowa odkryta, górna część drzwi pełne Wymiary:40x60x180 cm (+/- 5 cm) Zamki Powierzchnia zmywalna Na nóżkach Konstrukcja - płyta wiórowa o grubości minimum 18mm (dołączyć atest higieniczny) - obustronnie laminowana. Wszystkie krawędzie płyty nie osłonięte przez konstrukcję (np. drzwi, półki) oklejone PCV o grubości min. 2 mm Zawiasy zabezpieczone antykorozyjnie, z funkcją samo domykania. Kolorystyka płyty meblowej do wyboru (min. odcienie pomarańczowego, klon, siwy i wanilia) Szafa musi posiadać atest higieniczny (wystawiony przez uprawnioną jednostkę) dopuszczający ich stosowanie placówkach służby zdrowia Gwarancja 24 miesiące 19. Regał ze stali nierdzewnej 4 - półkowy Przeznaczony do składowania i magazynowania Wykonany ze stali nierdzewnej 4 półki, pełne Wymiary: dł. 1000 szer.500. Wys.1800 mm (+/- 5%) Nośność półki 70-100 kg Gwarancja 24 miesiące 20. Szafka ubraniowa BHP dwudrzwiowa Wykonana z blachy malowanej proszkowo, kolor: srebrny metalik Stabilna spawana konstrukcja, na cokole Wymiary(wysokość x szerokość x głębokość) 180 x 60x50 cm (+/- 5%) Dwuprzedziałowa ze ścianką działową, każdy przedział wyposażony w półkę oraz drążek na wieszaki Drzwi oddzielne dla każdego przedziału z otworami wentylacyjnymi w dolej i górnej części drzwi oraz ramką na tabliczkę informacyjną, zamykane na zamek z ryglem obrotowym, w zestawie 2 klucze do każdego z zamków Gwarancja 24 miesiące.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.