eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Dostawa sprzętu komputerowego i sprzętu do digitalizacji, serwerów oraz sprzętu fotograficznego i filmowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Centrum Spotkań Europejskich ŚWIATOWID w Elblągu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-18

Elbląg: Dostawa sprzętu komputerowego i sprzętu do digitalizacji, serwerów oraz sprzętu fotograficznego i filmowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Centrum Spotkań Europejskich ŚWIATOWID w Elblągu
Numer ogłoszenia: 65828 - 2013; data zamieszczenia: 18.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Spotkań Europejskich ŚWIATOWID , Plac Kazimierza Jagiellończyka 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 6112050, 6112082, faks 055 6112060.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiatowid.elblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i sprzętu do digitalizacji, serwerów oraz sprzętu fotograficznego i filmowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Centrum Spotkań Europejskich ŚWIATOWID w Elblągu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu do digitalizacji, serwerów oraz sprzętu fotograficznego i filmowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Centrum Spotkań Europejskich ŚWIATOWID w Elblągu w ramach realizacji projektu pn. Cyfrowe Warmia i Mazury dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. Dostawa realizowana będzie do siedziby Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z podziałem: Część A: Dostawa sprzętu komputerowego i sprzętu do digitalizacji z oprogramowaniem. Część B: Dostawa serwerów z oprogramowaniem. Część C: Dostawa sprzętu fotograficznego i filmowego. Na całkowity przedmiot zamówienia składa się: a) w przypadku części A-B zamówienia (z wyłączeniem cz. A/VI Wyposażenie stanowiska nr 6 - audio): - dostawa sprzętu i oprogramowania, ich zainstalowanie, uruchomienie, zestrojenie, skonfigurowanie i przetestowanie, - przeszkolenie w zakresie obsługi osób wskazanych przez Zamawiającego, - przekazanie Zamawiającemu dokumentów gwarancyjnych oraz instrukcji obsługi (podręcznika użytkowania) i dokumentacji techniczno-rozruchowej. b) w przypadku realizacji części A/VI oraz cz. C zamówienia: - dostawa sprzętu i oprogramowania, - przekazanie Zamawiającemu dokumentów gwarancyjnych oraz instrukcji obsługi (podręcznika użytkowania) i dokumentacji techniczno-rozruchowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.10.00-6, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.21.61.10-0, 38.65.10.00-3, 38.65.16.00-9, 48.00.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku, o którym mowa powyżej, w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia nie jest wymagane spełnianie przez wykonawców żadnych szczególnych wymogów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku, o którym mowa powyżej, w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia nie jest wymagane spełnianie przez wykonawców żadnych szczególnych wymogów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku, o którym mowa powyżej, w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia nie jest wymagane spełnianie przez wykonawców żadnych szczególnych wymogów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku, o którym mowa powyżej, w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia nie jest wymagane spełnianie przez wykonawców żadnych szczególnych wymogów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku, o którym mowa powyżej, w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia nie jest wymagane spełnianie przez wykonawców żadnych szczególnych wymogów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 Pzp (zgodnie z załącznikiem nr 2A do SIWZ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Na podstawie art. 144 Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w niżej wymienionych przypadkach: 1) zmiana stawki VAT - możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy; 2) zmiana obowiązujących przepisów prawa - możliwość zmiany umowy w zakresie wynikającym z konieczności dostosowania zapisów do nowych przepisów (w szczególności: zmiana terminu wykonania zamówienia, zmiana wynagrodzenia wykonawcy, zmiana sposobu wykonania zamówienia itp.); 3) Przeszkody w realizacji umowy generowane przez osoby (podmioty) trzecie - możliwość zmiany sposobu realizacji zamówienia (np. zmiana terminu realizacji umowy); 4) Opóźnienia w realizacji czynności niezależnych od Wykonawcy, od których uzależniona jest realizacja przedmiotowego zamówienia - możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia; 5) Zmiana siedziby Zamawiającego - możliwość zmiany miejsca realizacji zamówienia; 6) Działanie siły wyższej (w szczególności: zjawiska meteorologiczne, pożary, akty terroryzmu, działania wojenne, kataklizmy itp.) - możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia, możliwość zmiany sposobu realizacji zamówienia; 7) Niemożliwa do przewidzenia upadłość lub likwidacja Wykonawcy albo jego głównego kontrahenta lub podwykonawcy - możliwość zmiany terminu realizacji umowy, możliwość rozwiązania umowy; 8) Zmiany organizacyjne Zamawiającego (niezależne od Zamawiającego) np. narzucone przez Organizatora, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - możliwość zmiany miejsca realizacji zamówienia. 2. Wszystkie przewidziane powyżej możliwości zmiany zawartej umowy mają charakter fakultatywny i zależą od zgodnej woli stron. Warunkiem przeprowadzenia zmian jest wystąpienie przez jedną ze stron do drugiej z uzasadnionym, pisemnym wnioskiem o podjęcie negocjacji w kierunku zmiany wskazanych we wniosku zapisów umowy. 3. Wszelkich zmian zawartej umowy można dokonać jedynie w formie pisemnego aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swiatowid.elblag.pl (zakładka: zamówienia publiczne/zamówienia aktualne)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Spotkań Europejskich ŚWIATOWID Pl. K. Jagiellończyka 1, 82-300 Elbląg.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2013 godzina 12:00, miejsce: Centrum Spotkań Europejskich ŚWIATOWID Pl. K. Jagiellończyka 1, 82-300 Elbląg pokój nr 31 (I piętro) - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie udzielane jest w ramach realizacji projektu pn. Cyfrowe Warmia i Mazury dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A - Dostawa sprzętu komputerowego i sprzętu do digitalizacji z oprogramowaniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w celu wyposażenia: a) stanowiska nr 1 - wielkoformatowe (m.in. komputer przenośny, skaner A1+, monitor, urządzenie wielofunkcyjne, dysk przenośny) b) stanowiska nr 2 - 3D (m.in. komputer stacjonarny z 2 monitorami, komputer przenośny do obsługi skanera 3D, skaner 3D, dysk przenośny, dalmierz laserowy) c) stanowiska nr 3 - udostępnianie (m.in. komputer przenośny, rzutnik do prezentacji, uchwyt sufitowy, ekran, przewód VGA, ) d) stanowiska nr 4 - video (m.in. komputer przenośny) e) stanowiska nr 5 - wirtualny spacer (m.in. komputer stacjonarny z monitorem, oprogramowanie do tworzenia panoram, oprogramowanie do przekształcania panoram w wirtualne spacery) f) stanowiska nr 6 - audio (m.in. dyktafon, mikrofon pojemnościowy, mikrofon bezprzewodowy, DI-BOX) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części A znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ (część A)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.21.61.10-0, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B - Dostawa serwerów z oprogramowaniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część B zamówienia obejmuje dostawę serwerów wraz z oprogramowaniem, m.in.: a) serwer b) macierz c) serwer backup d) macierz do backupu e) UPS f) Switch g) moduł Mini-GBIC h) router i) szafa rack j) program do backupu k) systemy operacyjne Szczegółowy opis zamówienia dla części B znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ (część B)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.10.00-6, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C - Dostawa sprzętu fotograficznego i filmowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą m.in.: a) zestaw nr 1 (m.in. aparat fotograficzny, obiektyw do aparatu, osprzęt do aparatu) b) zestaw nr 2 (m.in. statyw, głowica statywu) c) zestaw nr 3 (m.in. kamera cyfrowa, ) d) akcesoria (m.in. światłomierz, głowica panoramiczna, steady cam, lampy światła stałego, lampa nakamerowa, torba na kamerę, torba na aparat). Szczegółowy opis zamówienia dla części C znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ (część C)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.10.00-3, 38.65.16.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.