eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łyse › Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla inwestycji p.n.Poprawa gospodarki ściekowej w Gminie Łyse poprzez rozbudowę oczyszczalni ścieków oraz budowę kanalizacji sanitarnej, ciśnieniowej z przyłączami w miejscowości Łyse.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-17

Łyse: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla inwestycji p.n.: Poprawa gospodarki ściekowej w Gminie Łyse poprzez rozbudowę oczyszczalni ścieków oraz budowę kanalizacji sanitarnej, ciśnieniowej z przyłączami w miejscowości Łyse.
Numer ogłoszenia: 65816 - 2009; data zamieszczenia: 17.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łyse , ul. Ostrołęcka 2, 07-437 Łyse, woj. mazowieckie, tel. 029 7725027, faks 029 7725003 w. 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalyse.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla inwestycji p.n.: Poprawa gospodarki ściekowej w Gminie Łyse poprzez rozbudowę oczyszczalni ścieków oraz budowę kanalizacji sanitarnej, ciśnieniowej z przyłączami w miejscowości Łyse..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Współudział w postępowaniu przetargowym na wybór wykonawcy robót budowlanych zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo zamówień publicznych w zakresie: a. obsługi dokumentacyjnej, analizy kompletności oraz strony formalno - prawnej złożonych ofert. 2. Przekazanie wykonawcy przy współudziale Zamawiającego terenu budowy, a także dokumentów formalno-prawnych wraz z dziennikiem budowy. 3. Sprawowanie nadzoru nad kompleksową realizacją inwestycji zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego oraz z zasadami działania inspektora nadzoru, a w szczególności: a) kontrola jakości wykonanych prac budowlano-montażowych, zgodności robót z dokumentacją, zaleceniami nadzoru, przepisami techniczno-budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa w toku budowy i przyszłego użytkowania, b) sprawdzenie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań) dotyczących materiałów i urządzeń, c) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania i wyceny robót, d) kontrola jakości wykonanych prac, e) uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych, f) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej, w razie potrzeby zasięganie opinii autora projektu bądź rzeczoznawców, g) bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji, 4 Zorganizowanie odbiorów częściowych i końcowego oraz protokólarne przekazanie Zleceniodawcy zrealizowanego zakresu przedsięwzięcia. 5. Bieżąca obsługa informacyjna o przebiegu realizacji przedsięwzięcia, umożliwiającą Zamawiającemu sporządzenie wymaganej przepisami sprawozdawczości inwestycyjnej. 6. Sprawdzenie faktur pod względem zgodności z ustaleniami zawartymi w umowie z wykonawcą. 7. Prowadzenie rozliczeń i dokumentacji związanej z dofinansowaniem z funduszów unijnych i pozaunijnych. 8. Odbiory techniczne - dokonywane przy współudziale Zamawiającego - wykonanych elementów budowy, odbiory robót zanikających i ulegających zakryciu oraz zakończonych robót, instalacji, zamontowanych urządzeń i wyposażenia, które nie należą do kompetencji urzędów lub instytucji państwowych. 9. Uczestnictwo w naradach technicznych i koordynacyjnych na budowie oraz udział w pracach komisji związanych z budową. 10. Potwierdzenie wpisu kierownika budowy o zakończeniu robót w Dzienniku Budowy. 11. Wyegzekwowanie od wykonawcy kompletu dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia odbioru końcowego. 12. Udział w pracach komisji odbioru i przekazania obiektu do użytkowania. 13. Wystawienie świadectwa ukończenia robót (z ewentualnymi warunkami i zastrzeżeniami), rozpoczynającego okres gwarancyjny. 14. Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych i nadzorowanie usuwanych protokolarnie stwierdzonych usterek. 15. Przygotowanie wymaganych i niezbędnych dokumentów i zezwoleń na eksploatację. 16. Przygotowanie wniosków o uzyskanie decyzji na użytkowanie. 17. Rozliczenie końcowe inwestycji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71.24.50.00 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt od 1 do 4 ustawy Pzp w niżej wymienionym zakresie: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) posiadającymi uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie (zgodnie z Prawem Budowlanym) w branżach: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, b) wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzech usług, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, tzn. usług związanych z przygotowaniem wniosków , pomocą w pozyskaniu środków oraz nadzorowaniem inwestycji związanych z rozbudową oczyszczalni mechaniczno - biologicznej oraz budową kanalizacji sanitarnej, ciśnieniowej z przyłączami w wysokości min. 3,0 milionów PLN. (uwaga: nasze roboty budowlane na inwestycję rozbudowy oczyszczalni i budowy kanalizacji wynoszą wg kosztorysu inwestorskiego ok. 7,3 mln zł netto). 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania po uprzednim wezwaniu do uzupełnienia brakujących dokumentów potwierdzających spełnienie postawionych warunków oraz odrzuceniem ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1 Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY (wzór przedstawiono w rozdziale G Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), zawierający następujące załączniki: 1) Załącznik nr 1 - Oświadczenia Wykonawcy - część 1 2) Załącznik nr 2 - Oświadczenia Wykonawcy - część 2 Jeżeli oferta i inne dokumenty podpisywane są przez pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawcę do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3) Załącznik nr 3 - Kwalifikacje i doświadczenie personelu, zawierający wykaz pracowników proponowanych do udziału w tym zamówieniu. Do załącznika nr 3 należy dołączyć (w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopii) kserokopie stosownych uprawnień budowlanych osób, o których mowa w rozdziale C 1 SIWZ. 4) Załącznik nr 4 Informacje na temat wiedzy i doświadczenia. W załączniku należy umieścić szczegółowe informacje dotyczące usług o podobnym charakterze zrealizowane lub realizowanych, informacji na temat Zamawiających, z którymi można się będzie skontaktować w celu uzyskania dalszych szczegółów na temat. Do załącznika nr 4 należy dołączyć dokumenty (w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopii) potwierdzające pozytywną opinię (referencje, itp.) Zleceniodawcy. 5) Załącznik nr 5 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone podmiotowe dokumenty dla każdego z nich),.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalyse.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łyse, ul. Ostrołęcka 2, 07-437 Łyse pok. 13.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łyse, 07-437 Łyse ul. Ostrołęcka 2; pokój nr 22 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt planowo współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.