eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Remont i przebudowa wnętrz stałych siedziby Prokuratury Rejonowej w Przeworsku, zlokalizowanej przy ul. Studziańskiej w Przeworsku- II ETAP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-17

Przemyśl: Remont i przebudowa wnętrz stałych siedziby Prokuratury Rejonowej w Przeworsku, zlokalizowanej przy ul. Studziańskiej w Przeworsku- II ETAP
Numer ogłoszenia: 65760 - 2009; data zamieszczenia: 17.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa , ul. Waygarta 8, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 0-16 678-97-77, faks 0-16 678-85-21.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokuratura.przemysl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa wnętrz stałych siedziby Prokuratury Rejonowej w Przeworsku, zlokalizowanej przy ul. Studziańskiej w Przeworsku- II ETAP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa wnętrz stałych siedziby Prokuratury Rejonowej w Przeworsku, zlokalizowanej przy ul. Studziańskiej w Przeworsku -DRUGI ETAP Zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV) przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony kodem: Główny przedmiot : 45.00.00.00 - 7 - Roboty budowlane Zakres robót obejmuje : A. Roboty budowlane: - Scianka aluminiowa z szybą P-2 i drzwiami zamykanymi na czip B. Instalacje elektryczne CPV 45310000 - 3 - oświetlenie terenu C.System telewizji dozorowanej CCTV - 32235000 -9 D.System alarmowy SWIN -31620000 -8 - system przeciwpożarowy - alarmy antywłamaniowe 2. Szczegółowy zakres prac będących przedmiotem zamówienia określa: - Wyciąg z Projektu - w zakresie dotyczącym drugiego etapu. - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót -w zakresie dotyczącym drugiego etapu. - Przedmiar robót - II etap. Jeżeli w opisie zamówienia , dokumentacji projektowej znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne ( nie gorsze niż zaproponowane przez Zamawiającego ). Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. 3. Obowiązkiem Wykonawcy jest przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie budynku w celu uzyskania, na swoją odpowiedzialność i na swoje ryzyko, wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty. Dzień i godzinę przeprowadzenia wizji lokalnej należy uzgodnić telefonicznie z Prokuratorem Rejonowym w Przeworsku - nr. tel. 016 648 77 14. 4. Wszystkie informacje przedstawione w SIWZ są przeznaczone wyłącznie do przygotowania oferty i nie mogą być wykorzystywane w innym celu oraz udostępniane osobom nie uczestniczącym w postępowaniu. Wykonawca dostarcza materiały i urządzenia potrzebne do wykonania zadania. 5. Wymagania dotyczące wykonania robót: - na wszystkie zamontowane materiały wykonawca zobowiązany jest przedstawić aprobaty techniczne lub oceny zgodności technicznej - zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz.881): - po zakończeniu robót wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu, na którym prowadził roboty. 6. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na cały przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy liczony od protokolarnego odbioru robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 32.23.50.00 - Systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym 31.62.00.00 - Dźwiękowa i wizualna aparatura sygnalizacyjna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : a. posiadają uprawnienie do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania. d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Potwierdzeniem spełnienia warunków udziału w postępowaniu będą dokumenty wymienione w rozdziale VI SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca winien złożyć oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, że spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Wykonawca winien złożyć oświadczenie , którego wzór stanowi załącznik nr 3 z treści którego wynika, że Wykonawca potwierdza wykonanie całego zakresu robót, zapoznał się z ogólnymi warunkami umowy oraz zobowiązuje się w przypadku wyboru oferty do zawarcia umowy na proponowanych warunkach. 3. Aktualny dokument potwierdzający , że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz, że Wykonawca jest upoważniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu złożenia ofert / załącznik nr 4./ 4. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z należytą starannością i w terminie umownym (co zostało potwierdzone przez Zamawiających na rzecz których były wykonane - robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - wzór / załącznik nr 5/. 5. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert / załącznik nr 6 /. 6. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert /załącznik nr 7/. 7. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego lub oświadczenie Wykonawcy potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, że uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (art. 24 ust.1.pkt.3 u Pzp) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. / załącznik nr 8 /. 8. Zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z płatnościami składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - z wyjątkiem przypadku kiedy Wykonawca uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu / art. 24 ust.1.pkt.3 u Pzp / wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . /załącznik nr 9/. 9.Informacja banku, w którym prowadzony jest rachunek Wykonawcy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , jeżeli zdolność kredytowa lub wysokość posiadanych środków pieniężnych Wykonawcy nie będzie niższa niż 40.000,00 zł. / załącznik nr 10/. 10. Informacja dotycząca części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - wzór/ załącznik nr 11/. 11. Wymagane powyżej dokumenty, są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia dokumentów w formie oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura.przemysl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Przemyślu ul.Waygarta 8, 37 - 700 Przemyśl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Przemyślu, 37-700 Przemyśl ul. Waygarta 8 w pokoju nr 007 na parterze..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.