eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miko³ów › Dostawa paliw p³ynnych w roku kalendarzowym 2019 dla potrzeb Zak³adu Us³ug Komunalnych w Miko³owie oraz Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji w Miko³owie.

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2018-12-04



Og³oszenie nr 657130-N-2018 z dnia 2018-12-04 r.

Centrum Us³ug Wspólnych w Miko³owie: Dostawa paliw p³ynnych w roku kalendarzowym 2019 dla potrzeb Zak³adu Us³ug Komunalnych w Miko³owie oraz Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji w Miko³owie.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Us³ug Wspólnych w Miko³owie, krajowy numer identyfikacyjny 365421894, ul. Karola Miarki   9 , 43-190  Miko³ów, woj. ¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 510219434, e-mail zamowienia@cuw.mikolow.eu, faks .
Adres strony internetowej (URL): http://cuwmikolow.bip.net.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
http://cuwmikolow.bip.net.pl/?c=323


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://cuwmikolow.bip.net.pl/?c=323


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
ul. Karola Miarki 9 , 43-190 Miko³ów


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa paliw p³ynnych w roku kalendarzowym 2019 dla potrzeb Zak³adu Us³ug Komunalnych w Miko³owie oraz Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji w Miko³owie.
Numer referencyjny: CUW/PN/102/2018/ZUK/MOSIR
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw do pojazdów mechanicznych i urz±dzeñ spalinowych Zamawiaj±cego tj. benzyny bezo³owiowej i oleju napêdowego, w systemie sprzeda¿y bezgotówkowej - flota dla Zak³adu Us³ug Komunalnych w Miko³owie oraz Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji w Miko³owie. 2. Zamówienie zosta³o podzielone na dwie czê¶ci: CZÊ¦Æ 1- Dostawa paliw p³ynnych w roku 2019 dla Zak³adu Us³ug Komunalnych w Miko³owie. CZÊ¦Æ 2 - Dostawa paliw p³ynnych w roku 2019 dla obiektów bêd±cych w administrowaniu MOSiR w Miko³owie 3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±cznikach do og³oszenia.

II.5) G³ówny kod CPV: 09100000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
09132100-4
09134100-8
30163100-0


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: 2019-01-01   lub zakoñczenia: 2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: Terminy wykonania zamówienia DLA OBU CZʦCI od 01.01.2019 do 31.12.2019r (lub do momentu wyczerpania ¶rodków finansowych przeznaczonych na wykonanie umowy)

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postêpowania, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy, Wykonawca sk³ada stosownie do tre¶ci art.24 ust.11 (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP), o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Wystawianie faktur drog± elektroniczn± e-faktura40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-12-12, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Oferta powinna byæ z³o¿ona w jêzyku polskim
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Dostawa paliw p³ynnych w roku 2019 dla Zak³adu Us³ug Komunalnych w Miko³owie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw do pojazdów mechanicznych i urz±dzeñ spalinowych Zamawiaj±cego tj. benzyny bezo³owiowej i oleju napêdowego, w systemie sprzeda¿y bezgotówkowej - flota dla Zak³adu Us³ug Komunalnych w Miko³owie. 2. Dostawa paliwa nastêpowaæ bêdzie sukcesywnie wg aktualnych potrzeb zamawiaj±cego. Tankowanie paliw odbywaæ siê bêdzie na stacji paliw przystosowanej i umo¿liwiaj±cej tankowanie samochodów ciê¿arowych, po³o¿onej w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 8,5 km od Bazy zamawiaj±cego (ul. Dzieñdziela 44, 43-190 Miko³ów). Stacja paliw winna znajdowaæ siê w granicach administracyjnych Gminy Miko³ów. Wykonawca umo¿liwi tankowanie ka¿dego dnia roku o dowolnej porze. 3. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV): o 09.10.00.00 - 0 Paliwa o 09.13.21.00 - 4 benzyna bezo³owiowa, o 09.13.41.00 - 8 olej napêdowy, o 30.16.31.00 - 0 karty na zakup paliwa 4. Szacunkowa wielko¶æ zamówienia W ca³ym okresie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy przewiduje zakup paliwa w ³±cznej ilo¶ci do 39 000 litrów, w tym: o benzyna bezo³owiowej Pb 95 - ok 4 000 litrów, o olej napêdowy - ok 35 000 litrów. Podane ilo¶ci s± warto¶ciami szacunkowymi/prognozowanymi, które w trakcie obowi±zywania umowy mog± ulec zmianie w zale¿no¶ci od aktualnych potrzeb Zamawiaj±cego (wynikaj±cych z sytuacji niezale¿nych od niego, zakupu lub wymiany samochodów i urz±dzeñ spalinowych). 5. Dostawca zapewni rozliczenie bezgotówkow± w PLN faktur± zbiorcz± z wyszczególnieniem transakcji (dok³adny adres stacji paliw lub numer i miejscowo¶æ stacji, nr rejestracyjny samochodu, kwota do zap³aty nie uwzglêdniaj±ca rabatu, ilo¶æ pobranego paliwa, warto¶æ wydanego paliwa, data i godzina transakcji). Zamawiaj±cy do umowy do³±czy pisemny wykaz pojazdów mechanicznych oraz wykaz osób uprawnionych do tankowania, w przypadku zmian wykaz bêdzie aktualizowany 6. Zamawiaj±cy otrzyma od Wykonawcy 24 sztuki kart paliwowych zabezpieczonych PIN -em, przypisanych do poszczególnych samochodów Zamawiaj±cego. 7. Zamawiaj±cy zaleca, aby Wykonawca wraz z ofert± z³o¿y³ Zamawiaj±cemu wzór wniosku o przygotowanie i wydanie p³atniczych kart paliwowych w systemie flota, ze wskazaniem wszystkich niezbêdnych do uzyskania od Zamawiaj±cego informacji, potrzebnych Wykonawcy do przygotowania i wydania Zamawiaj±cemu tych kart. Zamawiaj±cy wype³niony wniosek dorêczy wybranemu Wykonawcy po podpisaniu umowy. Wydanie Zamawiaj±cemu kart nast±pi w terminie 14 dni roboczych od daty wp³ywu prawid³owo wype³nionego wniosku do Wykonawcy. 8. Za wydanie pierwszych kart paliwowych w systemie flota dla ka¿dego samochodu oraz pierwszych kart na okaziciela Wykonawca nie pobiera ¿adnych op³at. W przypadku zwiêkszenia ilo¶ci posiadanych samochodów lub wymiany floty samochodowej albo utraty karty przez Zamawiaj±cego, Wykonawca zobowi±zany bêdzie do bezp³atnego wystawienia kart dodatkowych lub zamiennych. Koszty zwi±zane z obs³ug± kart paliwowych w ca³ym okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. 9. Dostawca w przypadku nie dostarczenia pierwszych kart paliwowych w terminie 14 dni roboczych od daty z³o¿onego wniosku zapewni mo¿liwo¶æ tankowania paliwa na wskazanych stacjach w cenie uwzglêdniaj±cej rabat podany w ofercie. W przypadku nie dostarczenia kart paliwowych w terminie j/w , Zamawiaj±cy naliczy kary umowne, o których mowa w § 7 ust. 2 e umowy. 10. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ewentualnego zmniejszenia ilo¶ci zamówienia w stosunku do zapotrzebowania okre¶lonego w ust. 4 na benzynê bezo³owiow± oraz w ust. 4 na olej napêdowy. Z tytu³u wykorzystania mniejszej ilo¶ci litrów paliwa w stosunku do za³o¿onych wielko¶ci, Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia. 11. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e ilo¶æ pojazdów u¿ytkowana obecnie przez Zamawiaj±cego w czasie trwania umowy mo¿e ulec zmianie. 12. Wykonawca musi posiadaæ stacje paliw spe³niaj±ce wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ bazy i stacje paliw p³ynnych, ruroci±gi przesy³owe dalekosiê¿ne s³u¿±ce do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie. 13. Paliwa bêd±ce przedmiotem zamówienia musz± spe³niaæ wymagania okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych. 14. Zamawiaj±cy dopuszcza by rozliczenie za faktycznie dokonany zakup paliwa dokonywany by³ w jednym okresie rozliczeniowym (od pierwszego do ostatniego dnia danego miesi±ca.) lub w 2 tygodniowym okresie rozliczeniowym (od 1 do 15 dnia miesi±ca i od 16 do ostatniego dnia miesi±ca).
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 09000000-3, 09132100-4, 09134100-8, 30163100-0

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2019-01-01
data zakoñczenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Wystawianie faktur drog± elektroniczn± e-faktura40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Przy wyborze oferty zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich wag±: £±czna cena oferty brutto - 60,00 pkt. = 60% Wystawianie faktur drog± elektroniczn± e-faktura - 40,00 pkt. = 40% LP = A + B, gdzie: Kryterium Waga (%) A Cena 60% B Wystawianie faktur drog± elektroniczn± e-faktura 40% LP Razem 100 % LP = A + B, gdzie: LP - ³±czna liczba punktów. A - liczba uzyskanych punktów w kryterium "Cena". B - liczba uzyskanych punktów w kryterium "Wystawianie faktur droga elektroniczn± e-faktura". 1.1 Przy ocenie kryterium "Cena" zostanie wykorzystany wzór: A = Cena najni¿sza z wa¿nych ofert / Cena badanej oferty x 60,00 pkt Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium "Cena" wynosi 60,00 pkt. 1.2 Ocena kryterium wystawianie faktur droga elektroniczn± e-faktura Za wystawianie faktur drog± elektroniczn± e-faktura - 40,00 pkt Za nie wystawianie faktur drog± elektroniczn± e-faktura - 0,00 pkt W tym kryterium mo¿na uzyskaæ maksymalnie 40 punktów. 2. Oferty oceniane bêd± punktowo. Maksymaln± ilo¶æ punktów, jak± mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100,00 pkt. 3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane bêd± punkty wed³ug nastêpuj±cej zasady: CN/CO x 60,00 pkt + dodatkowa ilo¶æ pkt zwi±zana z deklarowanym wystawianiem faktur droga elektroniczn± wg zasad przedstawionych powy¿ej = ............... punktów Wyja¶nienia : CN - cena oferty najtañszej CO - cena oferty badanej 4. Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glanie wyników do dwóch miejsc po przecinku. 5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP, oraz w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. 6. Je¿eli nie bêdzie mo¿na dokonaæ wyboru oferty najkorzystniejszej ze wzglêdu na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozosta³ych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert dokona wyboru oferty z ni¿sz± cen± (art. 91 ust. 4 ustawy PZP).


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Dostawa paliw p³ynnych w roku 2019 dla obiektów bêd±cych w administrowaniu MOSiR w Miko³owie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw p³ynnych w roku 2019 odpowiadaj±ca normie DIN/PN EN228 dla benzyny bezo³owiowej o liczbie oktanowej nie mniejszej ni¿ 95 i DIN/PN EN 590, oleju napêdowego i zgodnie z przepisami Rozporz±dzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 pa¼dziernika 2015r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (t.j. Dz. U. 2015, poz. 1680 z pó¼n zm.) do pojazdów i sprzêtu wyposa¿onego w silniki spalinowe tj. benzyny bezo³owiowej, wytwarzanej zgodnie z powy¿ej wskazan± norm±, w systemie sprzeda¿y bezgotówkowej dla Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji w Miko³owie. 2. W razie stwierdzenia, i¿ paliwo nie spe³nia norm jako¶ciowych Wykonawca z tego tytu³u zobowi±zany jest do wymiany zakwestionowanej ilo¶ci paliwa oraz pokrycia szkód spowodowanych z³± jako¶ci± zakupionego paliwa. 3. Dostawa paliwa nastêpowaæ bêdzie sukcesywnie wg bie¿±cych potrzeb zamawiaj±cego. Tankowanie paliw odbywaæ siê bêdzie na stacjach wskazanych przez Wykonawcê poprzez: a) tankowanie pojazdów na stacji paliw przez kierowców, posiadaj±cych dowód rejestracyjny pojazdu (ci±gnik z przyczepk±), a w przypadku stosowania przez Wykonawcê kart magnetycznych posiadaj±cych równie¿ wa¿n± kartê magnetyczn±. b) pobieranie paliwa do kanistrów przez osoby posiadaj±ce wa¿n± kartê magnetyczn± 4. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV): o 09.10.00.00 - 0 Paliwa o 09.13.21.00 - 4 benzyna bezo³owiowa, o 09.13.41.00 - 8 olej napêdowy, o 30.16.31.00 - 0 karty na zakup paliwa 5. Szacunkowa wielko¶æ zamówienia W ca³ym okresie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy przewiduje zakup paliwa w ³±cznej ilo¶ci ok 4 670 litrów, w tym: o benzyna bezo³owiowej Pb 95 - ok 3 450 litrów, o olej napêdowy - ok 1 220 litrów. 6. Podane ilo¶ci s± warto¶ciami szacunkowymi/prognozowanymi, które w trakcie obowi±zywania umowy mog± ulec zmianie w zale¿no¶ci od aktualnych potrzeb Zamawiaj±cego (wynikaj±cych z sytuacji niezale¿nych od niego, zakupu lub wymiany sprzêtu, urz±dzeñ spalinowych). Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ewentualnego zmniejszenia ilo¶ci zamówienia w stosunku do zapotrzebowania okre¶lonego w ust. 5 na benzynê bezo³owiow± oraz olej napêdowy. Z tytu³u wykorzystania mniejszej ilo¶ci litrów paliwa w stosunku do za³o¿onych wielko¶ci, Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia. 7. Wykonawca zapewni rozliczenie bezgotówkowe w PLN faktur± zbiorcz± z wyszczególnieniem transakcji (dok³adny adres stacji paliw, nr dokumentu na który zosta³a dokonana transakcja-nr karty, imiê i nazwisko osoby tankuj±cej lub nazwa w³asna obiektu, kwota do zap³aty, ilo¶æ pobranego paliwa, warto¶æ wydanego paliwa). Zamawiaj±cy do umowy do³±czy pisemny wykaz pojazdów mechanicznych oraz wykaz osób uprawnionych do tankowania, w przypadku zmian wykaz bêdzie aktualizowany. 8. Zamawiaj±cy otrzyma od Wykonawcy 3 sztuki kart imiennych paliwowych oraz 5 sztuk kart z nazw± obiektów, zabezpieczonych PIN -em. 9. Zamawiaj±cy zaleca, aby Wykonawca wraz z ofert± z³o¿y³ Zamawiaj±cemu wzór wniosku o przygotowanie i wydanie p³atniczych kart paliwowych w systemie "flota", ze wskazaniem wszystkich niezbêdnych do uzyskania od Zamawiaj±cego informacji, potrzebnych Wykonawcy do przygotowania i wydania Zamawiaj±cemu tych kart. Zamawiaj±cy wype³niony wniosek dorêczy wybranemu Wykonawcy po podpisaniu umowy. Wydanie Zamawiaj±cemu kart nast±pi niezw³ocznie po podpisaniu umowy. 10. Za wydanie pierwszych kart paliwowych w systemie flota Wykonawca nie pobiera ¿adnych op³at. W przypadku zwiêkszenia ilo¶ci obiektów lub w przypadku dopisania nastêpnej osoby albo utraty karty przez Zamawiaj±cego, Wykonawca zobowi±zany bêdzie do bezp³atnego wystawienia kart dodatkowych lub zamiennych. Koszty zwi±zane z obs³ug± kart paliwowych w ca³ym okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. 11. Do momentu wydania kart paliwowych Zamawiaj±cy bêdzie móg³ tankowaæ paliwo na wskazanych stacjach paliwowych na podstawie dokumentów WZ. 12. W przypadku awarii karty elektronicznej, Wykonawca zobowi±zany jest bezp³atnie dostarczyæ nowa kartê w terminie do 14 dni od daty zg³oszenia awarii przez Zamawiaj±cego drog± elektroniczn±. 13. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e ilo¶æ sprzêtu obiektów u¿ytkowana obecnie przez Zamawiaj±cego w czasie trwania umowy mo¿e ulec zmianie. 14. Zamawiaj±cy wymaga, i¿ najbli¿sze punkty, w których bêdzie mo¿na dokonaæ tankowania nie mog± znajdowaæ siê w odleg³o¶ci wiêkszej ni¿ 10 km od obiektów Zamawiaj±cego wskazanych poni¿ej (odleg³o¶æ ta liczona podczas jazdy samochodem, najkrótsza drog± publiczn±): a) LKS Orze³ Mokre, ul. Zamkowa 1, 43-195 Miko³ów Mokre b) LKS Stra¿ak, ul. Gliwicka 156A, 43-190 Miko³ów ¦mi³owice c) LKS 45 Bujaków, ul. Szkolna 1C, 43-196 Miko³ów Bujaków d) KS Kamionka, ul. Dolina Jamny 1, 43-190 Miko³ów Kamionka e) KS Burza Borowa Wie¶, ul. Piaskowa 57, 43-190 Miko³ów Borowa Wie¶ f) Kompleks Sportowo Rekreacyjny, ul. ¯wirki i Wigury 45, 43-190 Miko³ów g) O¶rodek Rekreacyjny Planty, ul. Konstytucji 3 Maja 38, 43-190 Miko³ów h) Kryta P³ywalnia Aqua Plant, ul. Konstytucji 3 Maja 22, 43-190 Miko³ów 15. Wykonawca musi posiadaæ stacje paliw spe³niaj±ce wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ bazy i stacje paliw p³ynnych, ruroci±gi przesy³owe dalekosiê¿ne s³u¿±ce do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 1853 z pó¼n. zm.). 16. Rozliczenie za faktycznie dokonany zakup paliwa dokonywany bêdzie z minimum dwu tygodniowym okresem rozliczeniowym (od 1 do 15 dnia miesi±ca i od 16 do ostatniego dnia miesi±ca.), lub 30 dniowym okresem rozliczeniowym (faktura na koniec ka¿dego miesi±ca). 17. P³atno¶æ nale¿no¶ci z tytu³u sprzeda¿y paliwa dokonywane bêd± przez Zamawiaj±cego w formie przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy podany na fakturze, w ci±gu min 14 dni od daty otrzymania prawid³owo wystawionej faktury przez Wykonawcê. Za dzieñ zap³aty uznaje siê dzieñ obci±¿enia rachunku Zamawiaj±cego.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 09100000-0, 09132100-4, 09134100-8, 30163100-0

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2019-01-01
data zakoñczenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Wystawianie faktur drog± elektroniczn± e-faktura40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Przy wyborze oferty zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich wag±: £±czna cena oferty brutto - 60,00 pkt. = 60% Wystawianie faktur drog± elektroniczn± e-faktura - 40,00 pkt. = 40% LP = A + B, gdzie: Kryterium Waga (%) A Cena 60% B Wystawianie faktur drog± elektroniczn± e-faktura 40% LP Razem 100 % LP = A + B, gdzie: LP - ³±czna liczba punktów. A - liczba uzyskanych punktów w kryterium "Cena". B - liczba uzyskanych punktów w kryterium "Wystawianie faktur droga elektroniczn± e-faktura". 1.1 Przy ocenie kryterium "Cena" zostanie wykorzystany wzór: A = Cena najni¿sza z wa¿nych ofert / Cena badanej oferty x 60,00 pkt Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium "Cena" wynosi 60,00 pkt. 1.2 Ocena kryterium wystawianie faktur droga elektroniczn± e-faktura Za wystawianie faktur drog± elektroniczn± e-faktura - 40,00 pkt Za nie wystawianie faktur drog± elektroniczn± e-faktura - 0,00 pkt W tym kryterium mo¿na uzyskaæ maksymalnie 40 punktów. 2. Oferty oceniane bêd± punktowo. Maksymaln± ilo¶æ punktów, jak± mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100,00 pkt. 3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane bêd± punkty wed³ug nastêpuj±cej zasady: CN/CO x 60,00 pkt + dodatkowa ilo¶æ pkt zwi±zana z deklarowanym wystawianiem faktur droga elektroniczn± wg zasad przedstawionych powy¿ej = ............... punktów Wyja¶nienia : CN - cena oferty najtañszej CO - cena oferty badanej 4. Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glanie wyników do dwóch miejsc po przecinku. 5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP, oraz w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. 6. Je¿eli nie bêdzie mo¿na dokonaæ wyboru oferty najkorzystniejszej ze wzglêdu na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozosta³ych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert dokona wyboru oferty z ni¿sz± cen± (art. 91 ust. 4 ustawy PZP).






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.