eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Usługa ochrony obiektów Muzeum Wsi Kieleckiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-03-24

Kielce: Usługa ochrony obiektów Muzeum Wsi Kieleckiej
Numer ogłoszenia: 65682 - 2015; data zamieszczenia: 24.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Wsi Kieleckiej , ul. Jana Pawła II 6, 25-025 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3449297, faks 041 3445008.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Muzeum.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony obiektów Muzeum Wsi Kieleckiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie ochrony osób i mienia w Muzeum Wsi Kieleckiej polegająca na: 1) świadczeniu w sposób ciągły usług ochrony osób i mienia oraz obiektów w skansenie w Tokarni 303 gm. Chęciny w systemie całodobowym przez dwóch pracowników w miesiącach kwiecień - październik, a w miesiącach listopad - marzec w godz. 7:00 - 18:00 przez jednego pracownika ochrony spełniających wszystkie wymagania określone w ustawie o ochronie osób i mienia, zapewnieniu pracownikom ochrony wsparcia grupy interwencyjnej szybkiego reagowania w rozumieniu rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji, 2) prowadzeniu stałego monitoringu systemu alarmowego obiektów i mienia należących do Muzeum (skansen, Dworek Laszczyków i budynek administracyjno- wystawienniczy) polegającego na odbiorze sygnałów generowanych w obiektach Muzeum i przesyłanych do centrali monitoringu Wykonawcy oraz w razie potrzeby reakcja grupy interwencyjnej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: 1) całodobową, we wszystkie dni tygodnia, bezpośrednią ochronę fizyczną i interwencyjną osób i mienia na terenie skansenu w Tokarni 303 gm. Chęciny w formie posterunków stałych i patroli. (teren o powierzchni ok. 65 ha, na którym znajduje się ok. 70 obiektów zabytkowej architektury). Wykonywanie czynności dozoru i ochrony poprzez obsługę istniejących systemów kontrolnych i zabezpieczających. 2) prowadzenie stałego monitoringu systemów alarmowych obejmujących obiekty: -skansen położony w Tokarni 303 gm. Chęciny -Dworek Laszczyków i budynek administracyjno-wystawienniczy Kielce ul. Jana Pawła II 6 3) zapewnienie przez Wykonawcę wsparcia grupy interwencyjnej - czas reakcji grupy interwencyjnej od chwili wezwania nie może przekroczyć 8 min w obiektach położonych przy ul. Jana Pawła II 6 Kielce oraz 15 min w obiektach położonych w Parku Etnograficznym - Tokarnia 303 gm. Chęciny. Członkowie grupy muszą posiadać minimum licencję I stopnia pracownika ochrony oraz przewidziane prawem środki przymusu bezpośredniego. Do działania grup Interwencyjnych należy natychmiastowa interwencja w przypadku otrzymania sygnału zagrożenia bezpieczeństwa osób i mienia, a w szczególności: bezpośredniego zagrożenia zdrowia lub życia osób, kradzieży lub zaboru mienia w wyniku włamania, napadu, rabunku, prób dewastacji mienia, prób zawładnięcia mienia przez osoby niepowołane, prób unieruchomienia lub zdezorganizowania funkcjonowania, chronionych obiektów, pożaru, innych zadań zleconych. 4) Innych usług wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego 98.34.11.30 - Usługi stróżowania 98.34.11.40 - Usługi dozorowania 79.71.50.00 - Usługi patrolowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać koncesję uprawniajacą do prowadzenia dzialalności w zakresie usług ochrony osób i mienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie moga ubiegać się wykonawcy , którzy należycie wykonali lub wykonują w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, minimum dwie usługi ochrony mienia, z których każda polega na stałej, bezpośredniej ochronie fizycznej oraz monitoringu elektronicznym osób i mienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto za okres 12 miesięcy: - W co najmniej jednym obiekcie o charakterze zabytkowym. - Na co najmniej jednym terenie, o pow. co najmniej 35 ha, ogrodzonym, na którym posadowione są obiekty użyteczności publicznej

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi: 1. Dysponować systemem ochrony ppoż. połączonym na stałe z Miejskim Stanowiskiem Kierowania PSP w Kielcach. 2. Dysponować całodobową Grupą Szybkiego Reagowania w Kielcach lub najbliższej okolicy. 3. Dysponować stacją/bazą monitoringu - alarmu (SSWiN i SSP).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , tj. conajmniej 10 osobami spełniającymi następujace wymagania: osiem osób z co najmniej 6- miesiecznym stażem pracy na stanowisku pracownika ochrony, pełniących służbę w budynku i na terenie otwartym oraz dwie osoby posiadajace licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia Pracownicy grupy interwencyjnej muszą posiadać legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej /licencję pracownika ochrony.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Za spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę posiadaniem na dzień składania wniosków środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości, co najmniej 100 000,00 zł. 2. O udzielenie zamówienia mogą sie ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają na dzień składania wniosków o dopuszczenie do postępowania, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilno - zawodowej w zakresie prowadzonej działalności na minimum 6 000 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnianiu warunkow udziału w postępowaniu 2. W przypadku wykazania doświadczenia, które udostępni inny podmiot, Wykonawca do wykazu załącza pisemne zobowiązanie do udostępnienia tego doświadczenia, wystawione przez podmiot udostępniający. Zobowiązanie winno być złożone w oryginale. Zobowiązanie winno zawierać: - nazwę podmiotu udostepniającego, - nazwę podmiotu przyjmującego, - okres jakiego dotyczy (czas) udostępnienie, - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu (np. doświadczenie, osoby, sprzęt), - zakres udziału innego podmiotu (np. jaki zakres zamówienia, jaka część zamówienia, jaki rodzaj usług) - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę ( np. konsultacja, analiza, szkolenia, doradztwo, czynny udział - podwykonawstwo, oddelegowanie osób), - charakter stosunku Wykonawcy z podmiotem udostępniającym (np. umowa cywilnoprawna, umowa o pracę).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Doświadczenie - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mwk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Wsi Kieleckiej,ul. Jana Pawła II 6, 25-025 Kielce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2015 godzina 10:15, miejsce: Muzeum Wsi Kieleckiej , 25-025 Kielce , ul. Jana Pawła II 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.