eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleśna › Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru na zadaniu pnOdnowa centrum wsi Pleśna

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-17

Pleśna: Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru na zadaniu pn: Odnowa centrum wsi Pleśna
Numer ogłoszenia: 65666 - 2009; data zamieszczenia: 17.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Pleśnej , Pleśna 240, 33-171 Pleśna, woj. małopolskie, tel. 014 6798170, faks 014 6798947.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plesna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru na zadaniu pn: Odnowa centrum wsi Pleśna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I.Prawa i obowiązki wynikające z ustawy prawo budowlane - art.25 i 26 II.Prawa i obowiązki nie wymienione w ustawie j.w: 1.Współudział w opracowywaniu wniosków o dofinansowanie inwestycji. 2.Bieżące przekazywanie Inwestorowi dokumentów powstających w trakcie nadzoru 3.Inspektor Nadzoru nie ma prawa bez zgody Inwestora zlecić wykonania robót dodatkowych lub zamiennych. 4.Sprawdzanie kosztorysów sporządzanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji, kontrolowanie rozliczeń budowy. 5.Stwierdzanie aktualnego stanu robót - również w razie przerwy w robotach oraz innych przypadkach, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilości, jakości i wartości robót w zakresie niezbędnym do rozliczeń z Inwestorem. 6.Bieżące potwierdzanie zapisów dokonywanych przez kierownika budowy w dzienniku budowy i książce obmiarów. 7.Sprawdzanie kompletności przedkładanych przez wykonawcę dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru. 8.Sporządzanie własnej oceny jakościowej wykonanych robót. 9.Udział w komisjach odbiorowych i powoływanych w okresie gwarancyjnym do stwierdzania ujawnionych wad. 10.Kontrola usunięcia przez wykonawcę ww wad. 11.Egzekwowanie przestrzegania przepisów bhp na placu budowy. 12.Bieżąca współpraca z Inwestorem. 13.Sporządzanie rozliczenia finansowo-rzeczowego inwestycji po jej zakończeniu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium nie będzie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności obejmującym swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2.dysponują potencjałem technicznym i następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.2.1.Inspektorem nadzoru posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno budowlanej; 1.2.2.Inspektorem nadzoru posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w branży instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 1.2.3.Inspektorem nadzoru posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w branży instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych , wodociągowych i kanalizacyjnych 1.2.4.Inspektorem nadzoru posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej W odniesieniu do wszystkich wymienionych w punktach 1.2.1, 1.2.2 , 1.2.3 i 1.2.4 wymagań właściwe są uprawnienia budowlane wydawane po 1994 roku (tj. zgodnych z wymogami ustawy Prawo budowlane (tekst pierwotny: Dz. U. 1994 r. Nr 89 poz. 414) (tekst jednolity: Dz. U. 2000 r. Nr 106 poz. 1126) (tekst jednolity: Dz. U. 2003 r. Nr 207 poz. 2016) (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 156 poz. 1118) lub odpowiadające im, ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie obowiązujących wcześniej właściwych przepisów; 1.3 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie wyrażające się: wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat: 1.3.1Pełnienia obowiązków Inspektora Nadzoru na co najmniej 2 inwestycjach obejmujących roboty budowlane takie jak budowa, remont, modernizacja obiektów kubaturowych spełniających łącznie następujące wymagania: a.sumaryczna wartość wszystkich robót przedstawionych do oceny nie może być mniejsza niż 3 000 000 PLN brutto, b.każda z przedstawionych do oceny robót nie może być mniejszej wartości niż 500 000 PLN brutto; oraz 1.3.2 Pełnienia obowiązków inspektor nadzoru nad wykonaniem robót drogowych lub polegających na zagospodarowaniu terenu o wartości min. 1 000 000 PLN 1.3.3 Pełnienia obowiązków inspektor nadzoru nad wykonaniem robót instalacyjnych o wartości min. 1 000 000 PLN Roboty wymienione w pkt. 1.3.1 1.3.2 oraz 1.3.3 mogą być zrealizowane w ramach robót realizowanych na jednej inwestycji lub osobno. Całość wykonania wszystkich przedstawionych do oceny robót musi mieścić się w ostatnich 5 latach licząc od dnia wszczęcia niniejszego postępowania; 1.4oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na ofertę składają się: -wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 SIWZ, -informacja o zakresie nadzoru powierzonych podwykonawcom, w przypadku wykonywania zamówienia przy pomocy podwykonawców; zał nr 4 do SIWZ oraz następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1.1.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 ; 1.2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3.oryginały lub poświadczone przez wykonawcę (osobę upoważnioną do występowania w obrocie prawnym) za zgodność z oryginałem, kserokopie dokumentów potwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane obowiązującymi przepisami prawa budowlanego uprawnień prawa uprawnienia. Należy także załączyć dokumenty potwierdzający przynależność do odpowiedniej izby samorządu zawodowego, 1.4.wykaz nadzorowanych robót budowlanych, instalacyjnych i drogowych w okresie ostatnich pięciu lat prze dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, instalacyjny, i drogowym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca pełnienia nadzoru oraz załączeniem dokumentów ( referencji) potwierdzających, że nadzory te zostały wykonane należycie 2.Wykonawca który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 2.1.w sekcji IV niniejszej siwz składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b.nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2.2.w sekcji IV niejszej siwz - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 p.z.p. 3.Oferta wraz z pozostałymi załącznikami, musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oferty musi być do niej dołączone, chyba że wynika to z innych dokumentów złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. 4.W przypadku, składania wraz z ofertą kopii jakiegoś dokumentu, wykonawca poświadcza za zgodność z oryginałem przez złożenie własnoręcznego podpisu z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Jeżeli do podpisania oferty upoważnione są łącznie dwie lub więcej osób kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wszystkie te osoby..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plesna.pl/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Plesnej 33-171 Plesna 240 pok nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Plesnej 33-171 Pleśna 240 pok nr 9 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja wspólfinansowana w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego ma lata 2007 -2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.