eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › prace porządkowe - oczyszczanie gminnych ulic, placów i terenów otwartych na terenie Dzielnicy Praga Południe m. st. Warszawy w latach 2006 - 31.03.2008 r.



Ogłoszenie z dnia 2005-12-12

POZYCJA 65650

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: prace porządkowe - oczyszczanie gminnych ulic, placów i terenów otwartych na terenie Dzielnicy Praga Południe m. st. Warszawy w latach 2006 - 31.03.2008 r. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe, do kontaktów: Grażyna Jeżo, ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8137164, fax 022 8100035, e-mail: dzp@pragapld.waw.pl, www.pragapld.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 16. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: prace porządkowe - oczyszczanie gminnych ulic, placów i terenów otwartych na terenie Dzielnicy Praga Południe m. st. Warszawy w latach 2006 - 31.03.2008 r. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: -powierzchniowego zbierania odpadów bytowych -załadunku i wywozu zebranych odpadów bytowych -mechanicznego zamiatania jezdni -zbierania i ewentualnej rozbiórki pozostałości murów i drobnych obiektów budowlanych o wysokości do 8 metrów (budy, garaże, szopy, byłe pawilony handlowe) -załadunku i wywozu gruzu -mechanicznego plantowania ziemi zanieczyszczonej, ręcznego zbierania zanieczyszczeń ze splantowanego terenu -załadunku mechanicznego ziemi zanieczyszczonej i wywozu na zwałkę -ręcznego załadunku ziemi zanieczyszczonej i wywozu na zwałkę -koszenia trawy i chwastów -zgrabiania i wywozu skoszonej trawy i chwastów -innych nie ujętych prac porządkowych np.: likwidacji nielegalnych siedlisk bezdomnych, prac w warunkach zagrożenia sanitarno-epidemiologicznego, usuwania padłych zwierząt z terenu objętego przedmiotem zamówienia wraz z utylizacją. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: teren Dzielnicy Praga Południe. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 94030. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130.000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.03.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości 40.000 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Środki przeznaczone na realizację zamówienia wynikają z budżetu m. st. Warszawy Dz. 900, rozdz. 90003, par. 430. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Ofertę może złożyć osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie, o ile spełniają warunki określone w ustawie - Prawo zamówień publicznych oraz w Specyfikacji. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Udział w przetargu mogą wziąć wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art.22 ust.1 ww. ustawy i określone w SIWZ tj.: wniosą wadium w wymaganym terminie, posiadają minimum 2 samochody ciężarowe, 4 kontenery z samochodem o pojemności 5 - 7 m3 do wywozu śmieci oraz zamiatarkę do krawężników; posiadają bazę techniczną na terenie Warszawy lub nie dalej jak w odległości 30 km od Warszawy; posiadają aktualne zezwolenie w zakresie odbierania i transportu odpadów komunalnych na terenie m. st. Warszawy; wykażą, iż w okresie ostatnich trzech lat należycie wykonali co najmniej 3 prace obejmujące roboty o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia; udokumentują posiadanie ubezpieczenia OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na zakres przedmiotu umowy na cały czas trwania robót; wykażą, iż w latach 2002, 2003, 2004 uzyskali zysk netto z prowadzonej działalności gospodarczej; posiadają aktualną umowę z wysypiskiem odpadów komunalnych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 9 ustawy, informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, zezwolenie w zakresie odbierania i transportu odpadów komunalnych na terenie m. st. Warszawy. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: aktualna polisa, potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,wykaz obrotów, zysku oraz zobowiązań i należności ogółem, a w przypadku Wykonawców zobowiązanych do sporządzania bilansu do oferty należy dołączyć bilans oraz rachunek zysków i strat za lata 2002, 2003, 2004,. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia - minimum: 2 samochody ciężarowe, 4 kontenery z samochodem o pojemności 5 - 7 m3 do wywozu śmieci, zamiatarka do krawężników, wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 125 - 123668 z dnia 01.07.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: PPd/142/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 16.01.2006, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 16.01.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Członkowie komisji przetargowej, wykonawcy, obserwatorzy rady dzielnicy. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 16.01.2006, godzina 13:00, sala 305 w siedzibie Zamawiającego.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 06.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.