eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › DOSTAWĘ SPECJALISTYCZNEGO WYPOSAŻENIA NA POTRZEBY LABORATORIUM ŚRODOWISKOWEGO PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ im. JAKUBA Z PARADYŻA W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-07

Gorzów Wielkopolski: DOSTAWĘ SPECJALISTYCZNEGO WYPOSAŻENIA NA POTRZEBY LABORATORIUM ŚRODOWISKOWEGO PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ im. JAKUBA Z PARADYŻA W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM
Numer ogłoszenia: 65637 - 2015; data zamieszczenia: 07.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim , ul. Teatralna 25, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 7216012, faks 95 7216012.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWĘ SPECJALISTYCZNEGO WYPOSAŻENIA NA POTRZEBY LABORATORIUM ŚRODOWISKOWEGO PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ im. JAKUBA Z PARADYŻA W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego wyposażenia na potrzeby Laboratorium Środowiskowego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim. Zadanie nr 1 - Dostawa i wyposażenie Laboratorium Inżynierii Materiałowej; Stanowisko badania parametrów powierzchni i kształtów - 1 kpl Stanowisko galwanizacji - 1 kpl Stanowisko badania struktury materiałów - 1 kpl Zadanie nr 2 - Dostawa i wyposażenie Laboratorium modelowania i nadzorowania procesów Kamera termowizyjna - 1 kpl. Zadanie nr 3 - Dostawa komputerów przenośnych - pozostałe niezbędne wyposażenie. Komputer przenośny KP1 10 szt. Komputer przenośny KP2 4 szt. Komputer przenośny KP3 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.40.00.00-9, 38.50.00.00-0, 38.54.00.00-2, 30.20.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - Dostawa i wyposażenie Laboratorium Inżynierii Materiałowej - 4.000,00 zł Zadanie nr 2 - Dostawa i wyposażenie Laboratorium modelowania i nadzorowania procesów - 500,00 zł Zadanie nr 3 - Dostawa komputerów przenośnych - pozostałe niezbędne wyposażenie - 2.500,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie zadania nr 1: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje z należytą starannością co najmniej 1 dostawę z zakresu wyposażenia Laboratorium Inżynierii Materiałowej o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto. W zakresie zadania nr 2: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje z należytą starannością co najmniej 1 dostawę z zakresu wyposażenia Laboratorium Modelowania i Nadzorowania Procesów o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto. W zakresie zadania nr 3: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje z należytą starannością co najmniej 1 dostawę z zakresu dostawy komputerów przenośnych o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego wykazu zrealizowanych dostaw. Wykonawca winien wykazać, iż powyższe warunki udziału w postępowaniu spełnia dla każdego zadania oddzielnie na które składa ofertę tzn. wykonawca dla wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia dla zadania nr 1, nie może posługiwać się doświadczeniem w wykonaniu dostaw dla zadania nr 2. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, winien wykazać spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia na wartość łączną tych części zamówienia, na które składa ofertę. W przypadku przedłożenia przez Wykonawcę tych samych dokumentów celem wykazania spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia dla kilku zadań Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru zaliczenia przedłożonych dowodów świadczących o spełnieniu warunku na rzecz jednego zadania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

dowód wpłaty wadium, formularz cenowy,formularz ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - oferowany okres gwarancji - 20

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jakuba z Paradyża, 66-400 Gorzów Wielkopolski., ul. Teatralna 25, pok. nr 18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jakuba z Paradyża, 66-400 Gorzów Wielkopolski., ul. Teatralna 25 Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja prowadzona jest w ramach realizacji projektu pt. Laboratorium Środowiskowe, który współfinansowany jest z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013; Priorytetu IV: Rozwój i modernizacja infrastruktury społecznej, Działania 4.2: Rozwój i modernizacja infrastruktury edukacyjnej, Poddziałania 4.2.1: Rozwój i modernizacja regionalnej infrastruktury edukacyjnej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i wyposażenie Laboratorium Inżynierii Materiałowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i wyposażanie Laboratorium Inżynierii Materiałowej 1 kpl. Stanowisko badania parametrów powierzchni i kształtów 1kpl. - Przyrząd współrzędnościowy - 1 kpl - Mikroskop warsztatowy - 1 kpl. - Polerko-szlifierka stołowa - 1 szt. Stanowisko galwanizacji 1kpl. - Stanowisko do badania powłok galwanicznych - 1 szt. Stanowisko badania struktury materiałów 1kpl. - Mikroskop metalograficzny z kamerą - 1 kpl. - Kamera 3MP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.40.00.00-9, 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. oferowany okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i wyposażenie Laboratorium modelowania i nadzorowania procesów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i wyposażenie Laboratorium Modelowania i Nadzorowania Procesów Kamera termowizyjna 1kpl. Rozdzielczość det. 240 x 180 px Ilość detektorów 43200 Czułość termiczna <= 0,05 st. C Regulacja ostrości Ręczna Wielkość wyświetlacza 3,5 Kamera: Kamera cyfrowa wbudowana 3,1 Mpx z lampą LED, Zoom x 1-4, Stół laboratoryjny:Wymiary należy dostosować do oferowane przyrządu, Dostawa urządzenia (urządzenie, transport, montaż, uruchomienie, szkolenie), pod wskazanym przez zamawiającego adresem (Gorzów Wielkopolski, ul. Chopina 52 - teren uczelni). Szkolenie należy wykonać w miejscu instalacji urządzenia, przeszkolić minimum 3 użytkowników (po zakończeniu należy wystawić imienne certyfikaty ukończenia szkolenia z zakresu obsługi urządzenia). Stół laboratoryjny: Wymiary należy dostosować do oferowane przyrządu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. oferowany okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa komputerów przenośnych - pozostałe niezbędne wyposażenie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów przenośnych - pozostałe niezbędne wyposażenie: Komputer przenośny KP 1 - 10 szt. Komputer przenośny KP 2 4 szt. Komputer przenośny KP 3 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. oferowany okres gwarancji - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.